dyo-logo-200

Μάθετε πως θα τονώσετε την διάθεση σας με αυτά τα 6 τρόφιμα!

Ο σύνδεσμος ανάμεσα στη διάθεσή μας και αυτό που τρώμε είναι γεγονός, μιά και το έντερο μας είναι γνωστό ως ο δεύτερος εγκέφαλός μας, καθώς περιέχει πάνω από 1 εκατομμύριο νευρώνες που καλύπτουν το πεπτικό μας σύστημα, γεμάτο με σημαντικούς νευροδιαβιβαστές, επηρεάζοντας τη διάθεσή μας και την ενέργειά μας. Στην πραγματικότητα, το 95% της σεροτονίνης (ορμόνη της ευτυχίας), παράγεται στο έντερο, σύμφωνα με το άρθρο της ιστοσελίδας ShaMagazine.

Αυτό που τρώμε επηρεάζει σίγουρα τον τρόπο που νιώθουμε. Μπορεί είτε να μας θρέψει με άφθονη ενέργεια,  είτε να νιώθουμε κουρασμένοι και σε κακή διάθεση. Για να μην συμβεί αυτό, πρέπει να βεβαιωθούμε ότι θρέφουμε σωστά το έντερο και αποφεύγουμε τροφές που είναι επιζήμιες για αυτό, όπως η ζάχαρη, το αλκοόλ και ο καφές. Υπάρχουν πολλά τρόφιμα που είναι γνωστά για τις ιδιότητες τους που ενισχύουν τη διάθεση. Αυτά είναι που πρέπει να συμπεριλαμβάνετε στη διατροφή σας σε καθημερινή βάση, για να βεβαιωθείτε ότι αισθάνεστε καλύτερα, τόσο σε διάθεση όσο και σε ενέργεια.

Κακάο

Το κακάο θεωρείται η τροφή των θεών, καθώς έχει πολύ υψηλή θρεπτική περιεκτικότητα. Περιέχει ένα αμινοξύ που ονομάζεται τρυπτοφάνη που ενισχύει τη διάθεση, την ενέργεια και βελτιώνει τον ύπνο.

Σολομός

Ο σολομός είναι μια μεγάλη πηγή ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, τα οποία επηρεάζουν την παραγωγή ενέργειας, την εγκεφαλική δραστηριότητα και την κυκλοφορία. Τα υγιή λίπη επηρεάζουν τη διάθεσή μας και τη δύναμη του εγκεφάλου μας. Στην πραγματικότητα, μια δίαιτα χαμηλή σε υγιή λίπη μπορεί να οδηγήσει σε κατάθλιψη και άγχος.

Λαχανίδα

Η λαχανίδα είναι πλούσια σε βιταμίνες και απαραίτητα μέταλλα όπως ο χαλκός, το κάλιο, ο σίδηρος και ο φώσφορος που ενισχύουν τη διάθεση και την ενέργεια.

Γκότζι μπέρι

Photo: Pexels.com

Τα γκότζι μπέρι έχουν χρησιμοποιηθεί για χιλιάδες χρόνια στην κινεζική ιατρική για να αυξήσουν την ενέργεια και να ενισχύσουν την απελευθέρωση ορμονών που ενισχύουν τη διάθεση. Έχει θετική επίδραση στο σώμα καθώς το βοηθά στην αντιμετώπιση του στρες, ενισχύει τη διάθεση και βελτιώνει τη μνήμη.

Φακές

Οι φακές είναι πλούσιες σε πρωτεΐνες και σίδηρο, και οι δύο είναι σημαντικές για τη διάθεση και τα επίπεδα ενέργειας. Η έλλειψη σιδήρου μπορεί πραγματικά να παίξει σημαντικό  ρόλο  στα επίπεδα ενέργειας και συγκέντρωσης, καθώς και στη διάθεση.

Μάτσα

Το  μάτσα δημιουργεί ανθεκτικότητα και ισορροπεί το ενδοκρινικό σύστημα του σώματος (ορμόνες!), υποστηρίζοντας τη φυσική ενέργεια και τη ζωτικότητα.

Κοινοποίησε αυτο το άρθρο:

Facebook
Twitter
Pinterest
WhatsApp
Email

Σχετικά άρθρα:

Ανακάλυψε το τελευταίο τεύχος του Δ.Υ.Ο.

Περισσότερα Άρθρα

kali ugeia sunentefksi
«Για καλή υγεία χρειάζεται μέτρο και κοινή λογική»
p kormas article
«Το τοπίο στην oρθοπαιδική αλλάζει συνεχώς»
klentzeris upogenitikotita
Πώς η πανδημία COVID19 προκάλεσε πτώση των γεννήσεων στην Ευρώπη και στην χώρα μας
antidoto pathitikotita
Η πανδημία απο την σκοπιά της ομάδας "Αντίδοτο στην Παθητικότητα"
main banner foitites
Ε.Φ.Φ.Ε: " Η πανδημία αποτέλεσε πρόκληση για εμάς "
kostas sirigos 1
Έχει σημασία να αποκτήσουμε παιδεία και κουλτούρα πρόληψης;
prwtovoulia newn
Πώς ο covid-19 άλλαξε την ζωή της νεολαίας
MINA GKAGKA COVER
ΜΙΝΑ ΓΚΑΓΚΑ «Είμαστε έτοιμοι για το δεύτερο κύμα»
stefanos kales
«Πιθανό να έχουμε εμβόλιο για τον COVID το φθινόπωρο ή τον χειμώνα»
mouzaka cover
Συνέντευξη της Λυδίας Μουζάκα στο περιοδικό Ciao