Η ενυδάτωση δεν χρειάζεται απλώς να προέρχεται από νερό ή από κάποιο ρόφημα. Πολλά τρόφιμα έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε νερό, η οποία μπορεί να σας βοηθήσει να πάρετε την ποσότητα νερού που χρειάζεστε κάθε μέρα, σύμφωνα με το άρθρο της ιστοσελίδας Taste of Home.

  1. Καρπούζι

Watermelon slice popsicles on a blue rustic wood background; Shutterstock ID 439368238; Job (TFH, TOH, RD, BNB, CWM, CM): Taste of Home
Shutterstock/I am Kulz

Η απόλαυση αναζωογονητικών συνταγών καρπουζιού (ή ακόμα καλύτερα, ο χυμός καρπουζιού) μπορεί να είναι η καλύτερη επιλογή για εσάς.  Ναι, όπως υποδηλώνει το όνομα, τα καρπούζια είναι γεμάτα νερό! Για να είμαστε ακριβείς, μπορούν να περιέχουν περίπου 92%.

  1. Πορτοκάλια

Fresh orange juice in the glass jar; Shutterstock ID 547801399
pilipphoto/Shutterstock

Όσον αφορά τα τρόφιμα που περιέχουν νερό, τα πορτοκάλια είναι ψηλά στη λίστα με 87%. Αυτά τα ζουμερά φρούτα σας γεμίζουν με γεύση, βιταμίνη C και νερό!

  1. Μήλα

apple hydrating fruit
Cavan Images

Σίγουρα, ένα μήλο την ημέρα μπορεί να μην κρατά τον γιατρό μακριά, αλλά σίγουρα σας κρατά ενυδατωμένο! Στην πραγματικότητα, τα μήλα είναι 80% νερό. Ανεξάρτητα από τον τύπο μήλου που σας αρέσει, η κατανάλωση μήλων έχει αποδειχθεί ότι σας βοηθά να χάσετε βάρος. Περιέχουν πολλά καλά θρεπτικά συστατικά, όπως ίνες, που προάγουν την ανάπτυξη υγιών βακτηρίων στο έντερο.

  1. Γιαούρτι

strawberry yogurt with fresh strawberry in heart-like formed on wooden white background. ; Shutterstock ID 345356885; Job (TFH, TOH, RD, BNB, CWM, CM): Taste of Home
meaofoto/Shutterstock

Συσκευάζοντας μια τεράστια περιεκτικότητα σε νερό 85% , τρώγοντας ένα γιαούρτι πρέπει να είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να ξεκινήσετε την ημέρα. Αυτό το σνακ όχι μόνο, θα σας κρατήσει ενυδατωμένο, αλλά επίσης προάγει ένα υγιές έντερο.

  1. Σέλινο

Fresh sliced celery in a white bowl on a vintage wooden background, selective focus; Shutterstock ID 517598806
5PH/Shutterstock

110 γραμμάρια σέλινου περιλαμβάνουν 105 γραμμάρια νερού.

  1. Αυγά

Boiled eggs on color wooden background; Shutterstock ID 184219730; Job (TFH, TOH, RD, BNB, CWM, CM): Taste of Home
Shutterstock/Africa Studio

Πώς σας αρέσουν τα αυγά σας το πρωί; Όποια και αν είναι η προτίμησή σας, υπάρχει ένα πράγμα που πρέπει να γνωρίζετε για αυτό το συγκεκριμένο φαγητό: Λίγοι άνθρωποι το συνειδητοποιούν, αλλά στην πραγματικότητα είναι το 75% νερό!

  1. Μπανάνες

A banch of bananas and a sliced banana in a pot over a table.; Shutterstock ID 244685272; Job (TFH, TOH, RD, BNB, CWM, CM): Taste of Home
Paulo Vilela/Shutterstock

Ίσως γνωρίζετε ήδη ότι οι μπανάνες έχουν πολλά οφέλη, αλλά τι γίνεται με την περιεκτικότητα σε νερό; Αυτό το φρούτο είναι 75% νερό, πράγμα που σημαίνει ότι πιθανότατα θα πρέπει να τρώτε περισσότερο από αυτό.

  1. Αγγούρι
Portion of fresh and healthy Cucumbers (close-up shot); Shutterstock ID 319121663; Job (TFH, TOH, RD, BNB, CWM, CM): Taste of Home
Shutterstock/HandmadePictures

Τα αγγούρια περιέχουν 95% νερό στην πραγματικότητα. Αυτός είναι ακόμη περισσότερο λόγος να τα απολαύσετε!

  1. Μανιτάρια

Variety of Mushrooms in a basket, closeup and overhead; Shutterstock ID 267579800; Job (TFH, TOH, RD, BNB, CWM, CM): Taste of Home
Shutterstock/Rebecca Fondren Photo

Επιπλέον, υπάρχουν πολλοί τρόποι για να απολαύσετε μανιτάρια. Δοκιμάστε να τα προσθέσετε στο αγαπημένο σας ριζότο ή να τα γεμίσετε με κατσικίσιο τυρί για ένα εύκολο ορεκτικό. Δεδομένου ότι είναι 92% νερό, είναι μια απόλαυση χωρίς ενοχές.

  1. Ροδάκινα

Ripe peaches with leaves on a wooden board on a background of green leaves; Shutterstock ID 682256068
GoncharukMaks/Shutterstock

Αυτό το φρούτο τυχαίνει να είναι 89% νερό, πράγμα που σημαίνει ότι θα είστε ικανοποιημένοι και ενυδατωμένοι όταν απολαύσετε φρέσκες συνταγές ροδάκινου. (Απλά βεβαιωθείτε ότι ξεφλουδίζετε τα ροδάκινα με τον σωστό τρόπο.)

  1. Ντομάτες

Ripe organic tomatoes in garden ready to harvest; Shutterstock ID 591110372
Shutterstock/Fotokostic

Αυτά τα φρούτα (ναι, οι ντομάτες είναι φρούτα!), περιέχουν 95% νερό.

  1. Φράουλες

strawberries in natural background; Shutterstock ID 165452462; Job (TFH, TOH, RD, BNB, CWM, CM): Taste of Home
Shutterstock/minicase

Με 91% νερό, δεν πρέπει ποτέ να παραβλέψετε τα οφέλη της φράουλας για την υγεία σας.

  1. Πιπεριές

Group of colorful peppers on the wooden background. Viewed from above.; Shutterstock ID 156793841; Job (TFH, TOH, RD, BNB, CWM, CM): Taste of Home
AGfoto/Shutterstock

Οι πιπεριές ειδικά όταν τρώγονται ωμές περιέχουν 92% νερό.