dyo-logo-200

Τα τρόφιμα στο πρωινό δεν είναι όλα τόσο υγιεινά όσο νομίζουμε

Θα εκπλαγείτε όταν ανακαλύψετε ότι ορισμένες τροφές για πρωινό δεν είναι τόσο υγιεινές όσο νομίζατε, σύμφωνα με το άρθρο της ιστοσελίδας Taste of Home.

Δημητριακά  με αποξηραμένα φρούτα

Οι νιφάδες ολικής αλέσεως σε συνδυασμό με αποξηραμένα φρούτα μπορεί να φαίνεται να είναι ο τέλειος συνδυασμός, αλλά δυστυχώς αυτά τα δημητριακά είναι ένας εφιάλτης για όποιον παρακολουθεί τους υδατάνθρακες. Τα αποξηραμένα φρούτα συνήθως συσκευάζονται με υπερβολική ποσότητα ζάχαρης! Αντ ‘αυτού, φάτε δημητριακά ολικής αλέσεως και προσθέστε τα δικά σας αποξηραμένα σε κατάψυξη φρούτα.

Γκρανόλα

Ενώ υπάρχουν μερικές υγιεινές επιλογές για granola, πολλές είναι γεμάτες με πρόσθετα σάκχαρα, κορεσμένα λίπη (1 φλιτζάνι = 312 θερμίδες και 1 φλιτζάνι granola = 300 θερμίδες)! Αντ ‘αυτού, ρίξτε granola σε γιαούρτι.

Smoothies

Πηγαίνετε σε ένα κατάστημα με  smoothies και ίσως να εκπλαγείτε όταν ανακαλύπτετε ότι τα περισσότερα smoothies έχουν 350 έως 400 θερμίδες και πάνω από 100 γραμμάρια υδατανθράκων. Οι υγρές θερμίδες έχουν επίσης αποδειχθεί λιγότερο ικανοποιητικές από ό, τι τα ολόκληρα τρόφιμα. Λάβετε to υπόψιν σας όταν φτιάξετε το δικό σας smoothie.

Γιαούρτι με διάφορες γεύσεις

1 φλιτζάνι απλό ελληνικό γιαούρτι (120 θερμίδες, 22 γραμμάρια πρωτεΐνης και 9 γραμμάρια υδατανθράκων), υπερτερεί έναντι 1 φλιτζανιού γιαούρτι με γεύση φρούτων (210 θερμίδες, 18 γραμμάρια πρωτεΐνης και 27 γραμμάρια υδατανθράκων).

Μπέικον γαλοπούλας

Συχνά πιστεύουμε ότι είναι «υγιές» όταν βλέπουμε τη λέξη γαλοπούλα, αλλά μπορεί να εκπλαγείτε όταν κάνετε μια παράλληλη σύγκριση μπέικον έναντι μπέικον γαλοπούλας. Ελέγξτε τις ετικέτες!

Ενεργειακά ποτά

Τα φανταχτερά χρώματα κάνουν αυτά τα ποτά να φαίνονται να είναι πιο υγιεινές εναλλακτικές αντί του καφέ, αλλά λόγω των πρόσθετων των συμπληρωμάτων που περιέχουν δεν αξίζει τους κινδύνους που παρατηρούνται στην έρευνα. Καλύτερα να πίνετε μαύρο καφέ ή μαύρο τσάι.

Χυμός

Αυτό το γεμάτο ποτήρι χυμό θα σας προσφέρει μια ποσότητα 200 θερμίδων! Φάτε καλύτερα ένα ολόκληρο πορτοκάλι.

 

Κοινοποίησε αυτο το άρθρο:

Facebook
Twitter
Pinterest
WhatsApp
Email

Σχετικά άρθρα:

Ανακάλυψε το τελευταίο τεύχος του Δ.Υ.Ο.

Περισσότερα Άρθρα

kali ugeia sunentefksi
«Για καλή υγεία χρειάζεται μέτρο και κοινή λογική»
p kormas article
«Το τοπίο στην oρθοπαιδική αλλάζει συνεχώς»
klentzeris upogenitikotita
Πώς η πανδημία COVID19 προκάλεσε πτώση των γεννήσεων στην Ευρώπη και στην χώρα μας
antidoto pathitikotita
Η πανδημία απο την σκοπιά της ομάδας "Αντίδοτο στην Παθητικότητα"
main banner foitites
Ε.Φ.Φ.Ε: " Η πανδημία αποτέλεσε πρόκληση για εμάς "
kostas sirigos 1
Έχει σημασία να αποκτήσουμε παιδεία και κουλτούρα πρόληψης;
prwtovoulia newn
Πώς ο covid-19 άλλαξε την ζωή της νεολαίας
MINA GKAGKA COVER
ΜΙΝΑ ΓΚΑΓΚΑ «Είμαστε έτοιμοι για το δεύτερο κύμα»
stefanos kales
«Πιθανό να έχουμε εμβόλιο για τον COVID το φθινόπωρο ή τον χειμώνα»
mouzaka cover
Συνέντευξη της Λυδίας Μουζάκα στο περιοδικό Ciao