Η κατανάλωση φαγητού μπορεί να ακούγεται πολύ απλή από μόνη της, αλλά είναι τα απλά λάθη που κάνουμε που κάνουν μια τεράστια διαφορά. Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε ότι όταν πρόκειται για φαγητό, το χρονοδιάγραμμα των γευμάτων είναι το κλειδί. Πόσο συχνά καθυστερείτε το πρωινό σας ή παραλείπετε το γεύμα σας μετά από μια έντονη προπόνηση; Πόσο συχνά τρώτε ακριβώς πριν τον ύπνο; Έχετε μεγάλα κενά μεταξύ των γευμάτων; Οι καλύτερες στιγμές για φαγητό μπορεί να είναι μια δύσκολη ερώτηση για απάντηση, σύμφωνα με το άρθρο της ιστοσελίδας Times ofIndia.

 

ΠΡΩΙΝΟ ΓΕΥΜΑ

  • Φάτε μέσα στα 30 λεπτά από το ξύπνημα
  • Η ιδανική ώρα για πρωινό είναι 7πμ
  • Μην καθυστερείτε το πρωινό μετά τις 10πμ
  • Βεβαιωθείτε ότι έχετε πρωτεΐνη στο πρωινό σας

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ

  • Η ιδανική ώρα για γεύμα είναι 12:45μμ
  • Δοκιμάστε και κρατήστε ένα κενό 4 ωρών μεταξύ του πρωινού και του μεσημεριανού σας γεύματος
  • Μην καθυστερείτε το μεσημεριανό γεύμα μετά τις 4 μ.μ.

ΒΡΑΔΙΝΟ

  • Η ιδανική ώρα για δείπνο είναι πριν από τις 19:00
  • Πρέπει να διατηρήσετε ένα κενό 3 ωρών μεταξύ του δείπνου και του ύπνου σας
  • Μην καθυστερείτε το δείπνο μετά τις 10 μ.μ.
  • Η κατανάλωση φαγητού λίγη ώρα πριν τον ύπνο μπορεί να επηρεάσει την ποιότητα του ύπνου

ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΠOΝΗΣΗ

  • Μην ασκείστε ποτέ (ειδικά προπόνηση με βάρη) με άδειο στομάχι
  • Το σωστό γεύμα πριν από την προπόνηση θα μπορούσε να είναι σάντουιτς με πρωτεΐνη (με κοτόπουλο, τόνο κ.λπ.), protein shake, ομελέτα με ψωμί ολικής αλέσεως, σάντουιτς με φυστικοβούτυρο