Ο γρηγορότερος τρόπος για να χάσετε σωματικό λίπος είναι στην πραγματικότητα να τροφοδοτήσετε το σώμα σας με τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, ενώ ταυτόχρονα να περιορίσετε ελαφρώς την ημερήσια πρόσληψη θερμίδων. Όταν το σώμα σας τρέφεται, όχι μόνο θα κάψετε περισσότερο λίπος γρηγορότερα, αλλά και οι προπονήσεις σας θα γίνουν πιο αποτελεσματικές, ενισχύοντας ακόμη περισσότερο τα αποτελέσματά σας! Σύμφωνα με το άρθρο της ιστοσελίδας Skinny Ms.:

Αυξήστε την κατανάλωση τροφίμων υψηλής ποιότητας

Increase Consumption of High-Quality Food like produce and lean protein

Τα πιο βασικά συστατικά για να χάσετε σωματικό λίπος περιλαμβάνουν άπαχη πρωτεΐνη, υγιή λίπη, φρέσκα φρούτα και λαχανικά, δημητριακά ολικής αλέσεως και άφθονο νερό! Αυτά τα τρόφιμα περιέχουν σημαντικά θρεπτικά συστατικά, βιταμίνες, μέταλλα και αντιοξειδωτικά που επιτρέπουν στο σώμα σας να κάψει λίπος με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Εάν θέλετε να χάσετε λίπος γρήγορα, πρέπει να βασίσετε τη διατροφή σας σε τρόφιμα υψηλής ποιότητας. Επίσης, θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι έχετε μειώσει την πρόσληψη θερμίδων κατά 300-500 θερμίδες την ημέρα, το πολύ. Για παράδειγμα, εάν συνήθως τρώτε 2000 θερμίδες την ημέρα για να διατηρήσετε το τρέχον βάρος σας, θα πρέπει να στοχεύσετε για 1500-1700 καθημερινά.

Περιορίστε ορισμένα συστατικά και τρόφιμα

Limit intake of highly processed food and fast food.

Όταν προσπαθείτε να χάσετε γρήγορα το σωματικό λίπος, θα πρέπει να αποφεύγετε ορισμένα τρόφιμα όποτε είναι δυνατόν. Αυτά τα συστατικά περιλαμβάνουν πρόσθετη ζάχαρη, νάτριο, σάλτσες υψηλής θερμιδικής αξίας, καρυκεύματα, καθώς και άλλα επεξεργασμένα συστατικά. Αυτά τα τρόφιμα έχουν συνήθως υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες και στερούνται διατροφικού οφέλους, τα οποία μπορούν να σαμποτάρουν γρήγορα τις προσπάθειές σας για απώλεια βάρους.

Εξαλείψτε τις κενές θερμίδες

Eliminate empty calories by cutting out soda and juices.

Αν θέλετε να επιταχύνετε το ποσοστό απώλειας λίπους, υπάρχουν ορισμένα πράγματα που θα πρέπει να εξαλείψετε από τη διατροφή σας. Πράγματα όπως η σόδα, το αλκοόλ και το γρήγορο φαγητό είναι απαγορευμένα για την απώλεια λίπους.

Κινηθείτε

get moving!

Μόλις τροφοδοτήσετε το σώμα σας με τα σωστά τρόφιμα, αρχίστε την προπόνηση. Προπόνηση όχι μόνο με περπάτημα σε διάδρομο αλλά συστηματική άσκηση και τρέξιμο. Επίσης, μια από τις πιο ευεργετικές μορφές άσκησης για την καύση λίπους είναι η προπόνηση με βάρη! Η άσκηση με βάρη όχι μόνο θα τονώσει και θα διατηρήσει τη μυϊκή σας μάζα, αλλά θα αυξήσει επίσης την ταχύτητα του μεταβολισμού σας και θα κάψει λίπος! Δοκιμάστε μερικές από τις αγαπημένες μας ασκήσεις προπόνησης με βάρη και ξεκινήστε να καίτε λίπος σήμερα!

Από μόνη της η μείωση θερμίδων ανά ημέρα μπορεί να σας προκαλέσει απώλεια βάρους μυών και νερού. Αυτό μπορεί να σας ξεγελάσει να πιστέψετε ότι χάνετε λίπος. Η θρέψη του σώματός σας με τις κατάλληλες τροφές και τον αριθμό των θερμίδων και η παράλληλη σωστή προπόνηση-άσκηση,  θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε τη μυϊκή μάζα και να χάσετε το πραγματικό σωματικό λίπος.