Ψάρια πλούσια σε ωμέγα-3 λιπαρά, ελαφρείς υδατάνθρακες, άφθονα πράσινα λαχανικά και τσάι από βότανα, η ιαπωνική διατροφή θεωρείται από καιρό ως μια από τις πιο υγιεινές δίαιτες. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι Γιαπωνέζες είναι γνωστές για τις λεπτές σιλουέτες τους,  για τα λαμπερά μαλλιά και την καθαρή επιδερμίδα τους. Γιατί λοιπόν δεν υιοθετούμε περισσότερα αυτή τη διατροφή;

Σύμφωνα με το άρθρο της ιστοσελίδας Woman and Home:

Οι Ιάπωνες τρώνε με ξυλάκια

Japanese Diet : Eating with chopsticks

Με το να τρώτε αργά, επιτρέπει στον εγκέφαλό σας να συνειδητοποιήσει ότι έχετε χορτάσει. Οι Ιάπωνες αισθάνονται ευκολότερα ότι χόρτασαν, επειδή χρησιμοποιούν ξυλάκια, τα οποία είναι ένας πιο χρονοβόρος τρόπος κατανάλωσης φαγητού.

Κάνουν τα λιγότερα να φαίνονται περισσότερα

Japanese Diet : Make less seem like more

Λόγω του τρόπου με τον οποίο φαίνονται, τρία ή τέσσερα πιάτα, τα ιαπωνικά γεύματα δίνουν την εντύπωση ότι είναι πολλά. Τουλάχιστον ένα από τα πιάτα θα είναι μια σούπα με χαμηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες. Ένα τυπικό σύνολο σούσι περιέχει περίπου 300 θερμίδες. Ένα πιάτο φαγητού μπορεί να είναι 500 θερμίδες.

Χρησιμοποιούν μυστικό συστατικό

Japanese Diet : Use a secret ingredient

Το ξίδι και άλλα τουρσιά με βάση το οξικό οξύ, που υπάρχουν στα ιαπωνικά τρόφιμα, έχουν ξεχωριστή επίδραση στον τρόπο με τον οποίο χωνεύεται το  λίπος όταν τρώγονται ως μέρος ενός γεύματος. Οι Ιάπωνες ερευνητές διαπίστωσαν πρόσφατα ότι το οξικό οξύ μπορεί να βοηθήσει στην καύση λίπους.

Τρώνε από νωρίς τα γεύματα τους

Japanese Diet : Eat big early on in the day

Τρώνε συχνά μια ποικιλία πιάτων το πρωί όπως σούπα miso, ρύζι, ομελέτα και σολομό στη σχάρα.  Οι Ιάπωνες τείνουν να μην τρώνε μετά τις 16:00 και τρώνε ένα βραδινό δείπνο που εστιάζει στα ψάρια και τα λαχανικά. Επίσης, δεν συνηθίζουν να τρώνε επιδόρπια στο σπίτι.

Πίνουν τσάι χωρίς θερμίδες

Japanese Diet : Sip on calorie-free tea

Οι Ιάπωνες πίνουν πράσινο τσάι όλη την ημέρα και είναι άμεσα διαθέσιμο από μηχανήματα αυτόματης πώλησης που προθερμαίνονται σε δοχεία.

Αποφεύγουν τα γαλακτοκομικά και το κρέας

Japanese Diet : Avoid dairy and meat

Οι Ιάπωνες τρώνε λίγο κρέας. Αλλά όχι πολύ σε σύγκριση με τη δυτική διατροφή. Επίσης, τα γαλακτοκομικά προϊόντα δεν τρώγονταν σε μια παραδοσιακή ιαπωνική διατροφή και εξακολουθούν να μην αποτελούν μεγάλο μέρος αυτής. Αυτά τα δύο τρόφιμα έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά και ευθύνονται για μεγάλο μέρος της καθημερινής πρόσληψης θερμίδων.