hapy-woman-outdoors

Εμμηνο-Παύση: Η φρεσκάδα στην ωριμότητα δεν έχει «ΠΑΥΣΗ»

Ενα από τα πράγματα που αλλάζουν κατά την εμμηνόπαυση είναι οι ανάγκες του δέρματος γιατί παύει η προστατευτική δράση των οιστρογόνων.

H εμμηνόπαυση χωρίζεται σε 3 φάσεις:
✤την περιεμμηνόπαυση,
✤την εμμηνόπαυση και
✤την περίοδο μετά τα 60-65.

Όταν αρχίζουμε να έχουμε διαταραχές στον κύκλο μας (δηλαδή διανύουμε την περιεμμηνόπαυση):
✤ Οι ορμονικές αλλαγές έχουν έντονη επίδραση στη λειτουργία και τη βιολογία του δέρματος. Επιβραδύνονται όλες οι κυτταρικές λειτουργίες. Η επιδερμίδα λεπταίνει, αφυδατώνεται εύκολα και δείχνει θαμπή.
✤ Η σύνθεση κολλαγόνου ελαττώνεται με συνέπεια τη μείωση της πυκνότητας του δέρματος. Στα πρώτα πέντε χρόνια της εμμηνόπαυσης χάνεται το 30% του κολλαγόνου του δέρματος και στη συνέχεια το 2% ανά έτος.
✤ Οι ρυτίδες γίνονται πιο έντονες, όπως και η χαλάρωση.
✤ Επίσης, δημιουργούνται αγγειοκινητικές διαταραχές και εξάψεις.

Στην εμμηνόπαυση (αφού περάσει ένας χρόνος χωρίς περίοδο και μετά):
✤ εκτός από τα παραπάνω, προστίθεται και η έντονη απώλεια των λιπιδίων στην επιδερμίδα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να αισθανόμαστε το δέρμα στεγνό, ευαίσθητο, ταλαιπωρημένο.
Στις ηλικίες μετά τα 60-65+:
Το ώριμο δέρμα χρειάζεται εντατική περιποίηση γιατί έχουν εγκατασταθεί οι αλλαγές που περιγράψαμε και είναι απαραίτητη η τροφή, η ενδυνάμωση της επιδερμίδας αλλά και η υποστήριξη των λειτουργιών του δέρματος, όπως και η αναπλήρωση των ουσιών που αδυνατεί να συνθέσει. Καταλαβαίνουμε, λοιπόν, ότι υπάρχει μεγάλη ανάγκη για καθημερινή εξειδικευμένη φροντίδα με δερμοκαλλυντικά.

Επομένως:
✤ Δημιουργείστε μια καθημερινή ρουτίνα φροντίδας.
✤ Επιλέξτε πιο ήπια προϊόντα για τον καθαρισμό του δέρματος.
✤ Επιλέξτε πιο πλούσιες υφές και καλλυντικά για πιο ώριμες επιδερμίδες.
Πεπτίδια, ρετινόλη, υαλουρονικό οξύ, λιπαρά οξέα, κεραμίδια είναι δραστικά συστατικά που βοηθούν.
✤ Μην ξεχνάτε την καθημερινή αντιηλιακή προστασία όλο τον χρόνο.
✤ Ενισχύστε τη δράση του αντιηλιακού με αντιοξειδωτικά serums.
✤ Μην παραλείπετε τη φροντίδα του λαιμού, των χεριών και όλου του σώματος.
✤ Επισκεφθείτε πιο συχνά το δερματολόγο σας και επενδύστε σε θεραπείες που βελτιώνουν την ποιότητα του δέρματος και ενισχύουν την παραγωγή κολλαγόνου.
✤ Ενισχυμένες μεσοθεραπείες με skin boosters, dermapen, lasers, peelings συνδυάζονται σε εξατομικευμένα θεραπευτικά πρωτόκολλα.

Επιπλέον:
✤ Δώστε προσοχή στη διατροφή σας, που πρέπει να είναι πλούσια σε φρούτα, λαχανικά και πρωτεΐνη.
✤ Διακόψτε το κάπνισμα γιατί επιταχύνει το ρυθμό γήρανσης.
✤ Και βέβαια φροντίστε να έχετε φυσική δραστηριότητα, να περνάτε χρόνο με αγαπημένα σας πρόσωπα και να ελέγχετε το άγχος σας.
✤ Μην ξεχνάτε ότι η υγεία του δέρματός μας εξαρτάται από το συνολικό τρόπο ζωής μας!

panagiota-riga