Παρακάτω θα βρείτε 8 κακές διατροφικές συνήθειες που οδηγούν στην αύξηση βάρους, σύμφωνα με την ιστοσελίδα TODAY.

Να τρώτε στο γραφείο σας

Η κατανάλωση φαγητού δίπλα στον υπολογιστή πληκτρολόγιο μπορεί να σας εμποδίσει να απολαύσετε τη γεύση, την υφή και τη θερμοκρασία του γεύματος. Αυτή η συνήθεια μπορεί δυνητικά να οδηγήσει σε αύξηση βάρους και απώλεια εκτίμησης για το φαγητό που βρίσκεται μπροστά σας.

Είναι σημαντικό να αποκολληθείτε από την οθόνη σας ενώ τρώτε, ακόμη και για 15 λεπτά. Μια παύση θα βελτιώσει πιθανώς την πέψη, θα μειώσει το φούσκωμα και θα σας βοηθήσει να απολαύσετε τα γεύματά σας.

Εύκολο φαγητό

Πρέπει να παραδεχτώ ότι όταν ψάχνω για ένα σνακ ψάχνω σε μέρη που βρίσκονται ανθυγιεινά σνακ καθώς κοιτάζω γύρω μου. Μια χούφτα ποπ κορν  ή λίγα καρύδια είναι οι σωστές επιλογές.  Προσοχή στο τι θα φάτε ειδικά όταν πεινάτε πολύ και ψάχνετε για κάτι γρήγορο.

Τρώτε γρήγορα

Αυτή η συμπεριφορά μπορεί να οδηγήσει σε υπερβολική κατανάλωση φαγητού και να αισθάνεστε υπερβολικά χορτάτοι και φουσκωμένοι. Επικεντρωθείτε στο να μασάτε το φαγητό σας πολύ αργά, βάζοντας το πιρούνι (ή το κουτάλι) στο πιάτο και περιμένοντας να καταπιείτε ήρεμα και μετά να συνεχίσετε.

Καθυστερείτε το γεύμα σας

Κρατήστε μια ποικιλία από σνακ στην τσάντα σας  για να αποφύγετε την συνεχή πείνα.

Υπερκατανάλωση υγιεινών τροφών

Μου αρέσει να τρώω εξαιρετικά υγιεινές τροφές, αλλά ακόμη και οι υπερτροφές προκαλούν αύξηση βάρους όταν τρώτε πάρα πολύ ποσότητα.

Αφυδάτωση

Μην ξεχνάτε να πίνετε νερό, γεμίστε ένα μπουκάλι με νερό πιείτε νερό σε καθορισμένες ώρες κατά τη διάρκεια της ημέρας για να το κάνετε πιο συνηθισμένο, όπως το πρώτο πράγμα το πρωί και μισή ώρα πριν από κάθε γεύμα.

Δεν σχεδιάζετε τα γεύματα σας 

Προγραμματίστε τι θα φάτε όλη την εβδομάδα και ετοιμάστε τα υγιεινά γεύματα από την προηγούμενη μέρα.

Τρώτε γλυκά όταν τα λιγουρεύεστε

Ένα κομμάτι σοκολάτας δεν θα σας επιβαρύνει όμως σε τέτοιες περιπτώσεις θα ήταν καλό να μασήσετε μια τσίχλα μέντας μέχρι να σας περάσει αυτό το αίσθημα.