1.Το αυγά σας κάνουν να νιώθετε πιο  γεμάτοι  σε σύγκριση με τα δημητριακά ή το τοστ

Η πρωτεΐνη και το λίπος στα αυγά βοηθούν στη διατήρηση των επιπέδων ενέργειας, διατηρώντας σας ικανοποιημένους για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και μειώνοντας την ανάγκη για σνακ στα μέσα του πρωινού. Σύμφωνα με  το άρθρο της γνωστής ιστοσελίδας lifehack.

2.Τα αυγά βοηθούν στην απώλεια βάρους

Μελέτες έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι που τρώνε αυγά για πρωινό είναι πιο πιθανό να χάσουν βάρος από εκείνους που έτρωγαν κουλούρια.

3.Τα αυγά είναι μια καλή πηγή πρωτεΐνης

Ολόκληρα τα αυγά είναι μια από τις καλύτερες πηγές πρωτεΐνης, που σημαίνει ότι τα αυγά περιέχουν όλα τα απαραίτητα αμινοξέα που πρέπει να πάρουμε από τη διατροφή μας.

4.Τα αυγά είναι σχετικά ένα φθηνό τρόφιμο

Σε σύγκριση με άλλα τρόφιμα υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνες, όπως το κόκκινο κρέας, ακόμη και τα αυγά ελεύθερης βοσκής είναι πιο φθηνά.

5.Τα αυγά δεν θα επιδεινώσουν τη χοληστερόλη σας

Αν και είναι αλήθεια ότι τα αυγά περιέχουν σημαντική ποσότητα χοληστερόλης, έχει αποδειχθεί ότι η παλιά φόρμουλα της χοληστερόλης που τρώτε δεν επηρεάζει τα επίπεδα χοληστερόλης στο αίμα σας. Επομένως, δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για την κατανάλωση αυγών που αυξάνουν τον κίνδυνο καρδιακής νόσου.

6.Τα αυγά βοηθούν στην ανάπτυξη και τη μνήμη του εγκεφάλου

Η χολίνη, ένα βασικό θρεπτικό συστατικό που βρίσκεται στα αυγά, διεγείρει την ανάπτυξη και τη λειτουργία του εγκεφάλου. Έχει επίσης συνδεθεί με την αύξηση της διατήρησης της μνήμης και την ανάκληση καθώς και τη βελτίωση της εγρήγορσης.

7.Τα αυγά προστατεύουν την όρασή σας

Δύο αντιοξειδωτικά, η λευτίνη και η ζεαξανθίνη, υπάρχουν στα αυγά και έχουν συνδεθεί με την προστασία των ματιών από βλάβες που σχετίζονται με την έκθεση στην υπεριώδη ακτινοβολία. Έχουν επίσης συσχετιστεί με τη μείωση της πιθανότητας εμφάνισης καταρράκτη σε μεγάλη ηλικία.