Ξυπνάτε το πρωί και ξεκινάτε τη μέρα σας με ένα πλούσιο πρωινό για να ενεργοποιήσετε σωστά τον οργανισμό σας. Το ερώτημα είναι, ποιες τροφές δίνουν ακριβώς αυτή την δύναμη σε όλο το σώμα και το μυαλό. Τα ισχυρά τρόφιμα έχουν την ικανότητα να ενισχύουν τη σωματική μας υγεία, να ενισχύουν τη μυϊκή μας σωματική μάζα και το πιο σημαντικό, να σας δίνουν την ενέργεια που χρειάζεστε. Υπάρχουν, ωστόσο, ορισμένα τρόφιμα που μπορούν να βελτιώσουν τη λειτουργία του εγκεφάλου και της μνήμης μας. Σε αυτό το άρθρο, θα μάθετε  μερικούς από τους τύπους τροφίμων που θεωρούνται τροφή για τον εγκέφαλο και το σώμα, σύμφωνα με το άρθρο της ιστοσελίδας MindValley Blog.

Τι πρέπει να τρώω για να έχω ενέργεια;

Ένα υγιές μυαλό ξεκινά με ένα υγιές σώμα… Ένα υγιές σώμα ξεκινά με υγιεινή διατροφή.

4 Συνδυασμοί τροφίμων ενέργειας που μπορείτε να περιλάβετε στο πρωινό σας:

1.Μπανάνες

Μελέτες δείχνουν ότι οι μπανάνες μπορούν να μειώσουν τα συναισθήματα άγχους και στρες, να βοηθήσουν τους μύες να ανακάμψουν γρηγορότερα και επίσης να καταπολεμήσουν την κατάθλιψη. Προσθέστε την  μπανάνα στα ροφήματα σας ή στα δημητριακά σας.

2.Κινόα

Συσκευασμένο με περισσότερη πρωτεΐνη από οποιοδήποτε άλλο σιτάρι, το κινόα είναι η τέλεια ενίσχυση της ενέργειας. Είναι επίσης πλούσια σε  μέταλλα και αμινοξέα, καθιστώντας το μια εξαιρετική τροφή για μακροχρόνια ενέργεια. Το ανακατεύετε στη σαλάτα ή στη ομελέτα Μπορείτε ακόμη να το χρησιμοποιήσετε ως υποκατάστατο ρυζιού.

3.Ποικιλία ξηρών καρπών

Τα περισσότερα καρύδια είναι γεμάτα με θρεπτικά συστατικά, πρωτεΐνες και υγιή λίπη. Τα αμύγδαλα, το φυστικοβούτυρο και τα καρύδια είναι ιδανικά για να έχετε ενέργεια όλη την ημέρα.  Το μόνο που χρειάζεστε είναι να καταναλώνετε μια χούφτα ξηρούς καρπούς.

4.Αυγά

Τα αυγά θεωρούνται τροφή για το σώμα σας και για τον εγκέφαλό σας. Είναι εκπληκτικά πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και βιταμίνες, συμπεριλαμβανομένων των βιταμινών B6 και B12.  Η χολίνη είναι ένα πολύ σημαντικό μικροθρεπτικό συστατικό. Το σώμα μας το χρησιμοποιεί για να δημιουργήσει ακετυλοχολίνη, η οποία παίζει σημαντικό ρόλο στη ρύθμιση της μνήμης μας. Η χολίνη στα αυγά αποθηκεύεται μέσα στον κρόκο.  Αυξήστε την ενέργειά σας και αξιοποιήστε στο έπακρο την ημέρα σας με αυτήν την εύκολη λίστα. Θυμηθείτε, περισσότερη ενέργεια = περισσότερη δύναμη του εγκεφάλου.

Εδώ είναι τα 5 καλύτερα τρόφιμα: Για τον εγκέφαλο

1.Λιπαρά ψάρια

Όταν πρόκειται για τροφές για τον εγκέφαλο, ψάρια όπως ο σολομός, η σαρδέλα  ή ο τόνος είναι τα καλύτερα τρόφιμα για τον εγκέφαλο.  Είναι πλούσια σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, τα οποία είναι πολύ σημαντικά για τον εγκέφαλο. Περισσότερο από το ήμισυ της μάζας του εγκεφάλου μας παράγεται ακριβώς από αυτόν τον τύπο λίπους.  Ενσωματώνοντας περισσότερα λιπαρά ψάρια στη διατροφή σας, μπορεί να βοηθήσει τον εγκέφαλο να μάθει και να απομνημονεύσει πράγματα πιο αποτελεσματικά. Επίσης δημιουργείτε περισσότερη αντίσταση στη νόσο του Αλτσχάιμερ και είναι λιγότερο πιθανό να υποφέρετε από κατάθλιψη και άγχος.

2.Λάδι καρύδας + καφές

Εάν σας αρέσει να ξεκινάτε τη μέρα σας με ένα καλό παλιό φλιτζάνι καφέ, κάνετε τα πράγματα σωστά. Και αυτό γιατί η καφεΐνη στον καφέ σας δίνει μια ενεργειακή βιασύνη, ειδικά το πρωί όταν πρέπει να σηκωθείτε και να προετοιμαστείτε για μια κουραστική μέρα εργασίας.  Μπορείτε να μεγιστοποιήσετε τα οφέλη της καφεΐνης συνδυάζοντας λάδι καρύδας με τον πρωινό σας καφέ. Εκτός από το να σας κάνουμε πιο προσεκτικούς και να ενισχύετε την συγκέντρωση σας, βοηθά να διατηρήσετε μια μεταβολική κατάσταση στην οποία το σώμα σας διαλύει το λίπος ως ενεργειακό καύσιμο. Αυτή η κατάσταση είναι γνωστή ως κέτωση. Η διατήρηση της κέτωσης έχει συνδεθεί με πολλά οφέλη για την υγεία όπως απώλεια βάρους, βελτιωμένο έλεγχο σακχάρου στο αίμα και μειωμένους παράγοντες κινδύνου καρδιακών παθήσεων.

3.Μπρόκολο

Το μπρόκολο μπορεί να είναι ο λιγότερο αγαπημένος τύπος λαχανικών για μερικούς από εμάς. Ωστόσο, το μπρόκολο είναι γεμάτο με αντιοξειδωτικά και βιταμίνη Κ, και τα δύο παίζουν βασικό ρόλο στη διαμόρφωση ενός ειδικού τύπου λίπους που ονομάζεται σφιγγολιπίδια, το οποίο μπορεί να βρεθεί στους νευρώνες μας.  Η υψηλή συγκέντρωση βιταμίνης Κ και σφιγγολιπιδίων στα νευρικά μας κύτταρα προστατεύει τον εγκέφαλό μας από ορισμένους καρκίνους και επιβραδύνει την πνευματική παρακμή καθώς γερνάτε.

4.Φυλλώδη λαχανικά

Το σπανάκι και το λάχανο είναι ισχυροί ενισχυτές του εγκεφάλου. Είναι γεμάτα με αντιοξειδωτικά, θρεπτικά συστατικά, βιταμίνες και βελτιώνουν τη γνωστική λειτουργία του εγκεφάλου σας. Εκτός από το ότι σας δίνει ώθηση στη δύναμη του εγκεφάλου, περιέχει επίσης υψηλά επίπεδα καλίου και σιδήρου που αυξάνουν την οξυγόνωση του εγκεφάλου σας και βελτιώνουν την μακροχρόνια υγεία των κυττάρων.

5.Σπόροι κολοκύθας

Είναι  πλούσιοι σε άφθονα πολύτιμα θρεπτικά συστατικά. Τους σπόρους κολοκύθας είναι πολύ εύκολο να τους προσθέσετε σε οποιοδήποτε δείπνο, σαλάτα, μεσημεριανό γεύμα ή πρωινό. Αυτός ο μικροσκοπικός σπόρος περιέχει μαγνήσιο, σίδηρο, ψευδάργυρο και χαλκό, όλα αυτά είναι σημαντικά για την υγεία του εγκεφάλου.