Πολλά μέρη της ζωής αλλάζουν καθώς μεγαλώνουμε, αλλά κάνοντας διάφορες επιλογές στον τρόπο ζωής με γνώμονα τη μακροζωία, είναι δυνατόν να προστατεύσουμε την ποιότητα ζωής μας για αρκετό καιρό. Αυτή η εστίαση στη μακροζωία επεκτείνεται και στην προστασία μιας υγιούς και ικανοποιητικής σεξουαλικής ζωής. Για να υποστηρίξετε μια ισχυρή αίσθηση οικειότητας που είναι παρούσα καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής, οι ειδικοί λένε ότι η ενσωμάτωση ορισμένων τροφίμων για σεξουαλική μακροζωία στη διατροφή σας μπορεί να βοηθήσει, σύμφωνα με το άρθρο της ιστοσελίδας Well and Good.

  1. Σύκα

Τα σύκα, ιδίως τα αποξηραμένα σύκα, είναι ένα εξαιρετικό σνακ για να τα εντάξετε στη διατροφή σας, ιδίως λόγω του ισχυρού αντιοξειδωτικού τους προφίλ και της υψηλής περιεκτικότητάς τους σε πολυφαινόλες. Αυτό συμβάλλει στη διατήρηση των κυττάρων φρέσκα και υγιή, ενώ παράλληλα καθαρίζει τις βλαβερές ελεύθερες ρίζες και κάνει το σώμα σας να αισθάνεται… ζωηρό. Αυτό το αίσθημα, με τη σειρά του, μπορεί ανεπίσημα να προσφέρεται για ένα συνεχές ενδιαφέρον για το σεξ και την προσωπική δραστηριότητα.

  1. Γαλοπούλα

Τα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα στο αμινοξύ L-αργινίνη μπορούν να βοηθήσουν με την τεστοστερόνη και τη ροή του αίματος, η οποία μπορεί να μειωθεί σε μερικούς ανθρώπους με την ηλικία. Η γαλοπούλα είναι ένα από αυτά τα τρόφιμα.

Η L-αργινίνη, είναι ένα αμινοξύ που βοηθά στην παραγωγή πρωτεϊνών. Επίσης, χαλαρώνει τα αιμοφόρα αγγεία, αυξάνει τη ροή του αίματος και έχει αποδειχθεί ότι βοηθά στη στυτική δυσλειτουργία.

  1. Αβοκάντο

Καθώς γερνάμε, η παραγωγή ορμονών μειώνεται – γι’ αυτό είναι σημαντικό να τρώμε τροφές που βοηθούν στη ρύθμιση των ορμονών [για σεξουαλική μακροζωία. Οι τροφές που οι διατροφολόγοι αναφέρουν ότι βοηθούν στη ρύθμιση των ορμονών περιλαμβάνουν τροφές που είναι γεμάτες με βιταμίνες Ε και D. Και τα αβοκάντο ταιριάζουν στο λογαριασμό.

  1. Χυμός παντζαριού

Μια μελέτη του 2020 που δημοσιεύθηκε στο Critical Reviews in Food Science and Nutrition ανέφερε ότι τα νιτρικά άλατα από το χυμό παντζαριού μετατρέπονται σε μονοξείδιο του αζώτου μετά την κατανάλωση και το μονοξείδιο του αζώτου συνδέεται με την αρτηριακή πίεση και την αύξηση του οξυγόνου. Η μειωμένη αρτηριακή πίεση συνδέεται με τη μείωση του κινδύνου καρδιακών παθήσεων και το αυξημένο οξυγόνο συνδέεται με τη βελτίωση της αθλητικής απόδοσης. Και τα δύο αυτά οφέλη υποστηρίζουν – το μαντέψατε – τη σεξουαλική μακροζωία.

  1. Σπόροι κολοκύθας

Είναι επίσημα φθινόπωρο, αλλά – ευτυχώς για εμάς – οι κολοκυθόσποροι είναι εύκολο να βρεθούν όλο το χρόνο. Οι κολοκυθόσποροι είναι επίσης πλούσιοι σε L-αργινίνη και ψευδάργυρο.

  1. Μαύρη σοκολάτα

Η μαύρη σοκολάτα μπορεί επίσης να είναι εξαιρετική για τη σεξουαλική μακροζωία, λέει ο Tache. Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε μαγνήσιο, βοηθά στην απελευθέρωση ενδορφινών και πιστεύεται ότι περιέχει φαινυλαιθυλαμίνη, η οποία σχετίζεται με την ανύψωση της διάθεσής σας για την υποστήριξη μιας υγιούς σεξουαλικής ορμής.

  1. Ρόδι

Γεμάτα αντιοξειδωτικά, νιτρικά άλατα, βιταμίνες και μέταλλα, τα ρόδια προάγουν τη σεξουαλική μακροζωία. Βελτιώνουν τη ροή του αίματος και την οξυγόνωση των οργάνων σας, συμπεριλαμβανομένων των σεξουαλικών σας οργάνων, έτσι ώστε να μένετε ενεργοποιημένοι και αναζωογονημένοι.

  1. Κρεμμύδια

Τα κρεμμύδια μπορεί επίσης να είναι το μυστικό για μια μεγαλύτερη και πιο υγιή σεξουαλική ζωή. Αυτό συμβαίνει επειδή τα κρεμμύδια έχουν φλαβονοειδή, τα οποία βοηθούν στην αύξηση της κυκλοφορίας και είναι επίσης γεμάτα με αντιφλεγμονώδεις ενώσεις, οι οποίες μπορούν να ενισχύσουν τη ροή του αίματος δαμάζοντας πιθανές φλεγμονές στο σώμα. Όσο μεγαλύτερη είναι η ροή του αίματος, τόσο καλύτερη είναι η απόδοση των σεξουαλικών μας οργάνων.