Αυτό που συμβαίνει καθ ‘όλη τη διάρκεια της ημέρας σας καθορίζει πώς ξετυλίγεται το τέλος της ημέρας σας, επομένως είναι σημαντικό να παραμείνετε υγιείς για να κοιμηθείτε καλά. Μια καλή διατροφή έχει τεράστιο αντίκτυπο στο πώς λειτουργεί το σώμα, σύμφωνα με το άρθρο της ιστοσελίδας Skinny Ms.

Μαύρη σοκολάτα

Όταν σκέφτεστε τη σοκολάτα, πιθανότατα δεν σκέφτεστε τα επίπεδα καφεΐνης, σωστά; Παρόλο που η σοκολάτα είναι νόστιμη, έχει υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη και έχει έως και 38% της ποσότητας καφεΐνης που βρίσκεται σε ένα κανονικό φλιτζάνι καφέ, για αυτό ίσως είναι καλύτερο να την καταναλώσετε νωρίτερα μέσα στην ημέρα και όχι το βράδυ.

Αλκοόλ

Πολλοί άνθρωποι πίνουν ακόμη και ένα ποτήρι κρασί ή αλκοόλ για να χαλαρώσουν μετά από μια κουραστική μέρα. Ωστόσο, το αλκοόλ είναι ανθυγιεινό με περισσότερους τρόπους από έναν. Επηρεάζει  αρνητικά τον κύκλο ύπνου σας. Παρόλο που μπορεί να αισθάνεστε χαλαροί μετά από λίγες γουλιές, το αλκοόλ εμποδίζει πραγματικά τον ύπνο REM, μπορεί να επιδεινώσει τα αναπνευστικά προβλήματα και προκαλεί συχνοουρία.

Πατάτες τηγανιτές

Είχα πάντα μια σχέση αγάπης-μίσους με τηγανητές πατάτες! Ενώ οι τηγανιτές πατάτες είναι νόστιμες, είναι πλούσιες σε λιπαρά και θα διαταράξουν τον ύπνο σας.

Πικάντικα τρόφιμα

Το πικάντικο φαγητό είναι τόσο καλό, αλλά σίγουρα μπορεί να διαταράξει τον ύπνο σας! Μελέτες έχουν δείξει ότι η κατανάλωση πικάντικης τροφής πριν τον ύπνο μπορεί να μειώσει την ποσότητα του ύπνου και μπορεί να αυξήσει τη βασική θερμοκρασία του σώματος, γεγονός που οδηγεί σε κακή ποιότητα ύπνου.

Μπριζόλα

Η μπριζόλα όχι μόνο αυξάνει τη χοληστερόλη και αυξάνει τον κίνδυνο παχυσαρκίας, αλλά μια δίαιτα με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά και υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες έχει συνδεθεί με την άπνοια ύπνου. Εάν αντιμετωπίσετε αυτήν την διαταραχή ύπνου, θα μπορούσατε να αισθανθείτε εξάντληση την επόμενη μέρα.

Photos by Pexels