Συγκέντρωση, συνειδητότητα, διαύγεια, αποτοξίνωση, ενδυνάμωση, ισορροπία, αρμονία είναι μερικά από τα ευεργετήματα της γιόγκα, μιας αρχαίας ινδικής φιλοσοφίας που έρχεται ξανά στην επιφάνεια, προκειμένου να καταπολεμήσει το άγχος και την ένταση που χαρακτηρίζουν την αστική ζωή σήμερα. Ένας ακόμη στόχος της είναι η απομάκρυνση από την προσκόλλησή μας στα υλικά αγαθά και η στροφή προς τα πνευματικά. Μαζί θα ταξιδεύουμε το μονοπάτι της.

Στάσεις γιόγκα

Naukasana (boat pose) 

πολύ καλή στάση για ανθρώπους με διαβήτη ή με προβλήματα δυσπεψίας, δυναμώνει και βελτιώνει τη λειτουργία στο συκώτι
και το πάγκρεας

janushirasana (seated head to knee pose)

καλή στάση για τα γόνατα, κάνει καλό στο πεπτικό σύστημα, στο πάγκρεας και τις ωοθήκες αλλά και στους μυς των ποδιών

Halasana (plough pose)

Καλή για τον διαβήτη, για προβλήματα δυσπεψίας, παχυσαρκίας, για κήλες, κάνει ελαστικούς τους μυς του σώματος, κυρίως της σπονδυλικής στήλης

Vakrasana (spinal twist)

καλή για ανθρώπους με διαβήτη, προβλήματα δυσκοιλιότητας. επίσης, κάνει καλό στο συκώτι,
στο πάγκρεας, στο νευρικό σύστημα και κάνει πιο ελαστική
τη σπονδυλική στήλη

Ustrasana (camel pose)

ιδανική για πόνους μυών, της πλάτης και του αυχένα κάνει καλό στον θύμο αδένα, δυναμώνει τις ωμοπλάτες και
είναι αντικαταθλιπτική στάση