Εάν υποφέρετε συχνά από αυτούς, θα θέλετε αναμφίβολα να μάθετε πώς να σταματήσετε να βλέπετε εφιάλτες. Τα καλά νέα είναι ότι υπάρχουν βήματα που μπορείτε να ακολουθήσετε για να σταματήσετε τα κακά όνειρα. Με απλά λόγια, προκαλούνται από το έργο του ασυνείδητου μυαλού μας που απελευθερώνει φόβους και εντάσεις ενώ ξεκουραζόμαστε. Και επειδή μπορεί να είναι ενοχλητικά και δυσάρεστα με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, μερικές φορές οδηγούν σε αϋπνία, ακόμη και σε εφιάλτες κάθε βράδυ. Διαβάστε παρακάτω καθώς εξερευνούμε πώς να σταματήσετε να έχετε εφιάλτες. Αλλά αν προτιμάτε να μάθετε για τις έννοιες πίσω από συγκεκριμένα κακά όνειρα, μεταβείτε στον οδηγό μας για τους πιο συνηθισμένους εφιάλτες και τις έννοιές τους. Υπάρχουν πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να προσπαθήσετε να αποφύγετε τα κακά όνειρα. Τα πρώτα βήματα που πρέπει να κάνουμε όταν αναζητούμε μια θεραπεία για τους εφιάλτες, είναι να εξετάσουμε τι τους προκαλεί. Ακολουθούν μερικοί απλοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να αποτρέψετε αυτούς τους εφιάλτες που σας στερούν τον ύπνο, σύμφωνα με το άρθρο της ιστοσελίδας Dreams Co Uk.

Κοιμηθείτε άνετα και ξεκουραστείτε ευκολότερα

Τα άβολα κρεβάτια ή οι θέσεις ύπνου μπορεί μερικές φορές να συμβάλλουν στη δημιουργία εφιαλτών, γι’ αυτό είναι σημαντικό τόσο το στρώμα όσο και το κρεβάτι σας να βρίσκονται σε καλή κατάσταση. Όσο πιο άνετα είναι το κρεβάτι και η κρεβατοκάμαρά σας, τόσο πιο πιθανό είναι να απολαύσετε έναν ήρεμο ύπνο χωρίς εφιάλτες. Επίσης, αν είστε επιρρεπείς σε εφιάλτες προσπαθήστε να μην κοιμάστε ανάσκελα, καθώς είναι γνωστό ότι αυτή η στάση ενθαρρύνει τους εφιάλτες.

 Προσέξτε τι τρώτε και τι πίνετε

Η κατανάλωση δείπνου πολύ κοντά στην ώρα του ύπνου μπορεί κυριολεκτικά να τροφοδοτήσει τους εφιάλτες σας, γι’ αυτό προσπαθήστε να μην το κάνετε. Και το τυρί για βραδινό είναι ένα άλλο σνακ που μπορεί να προκαλέσει προβλήματα. Θα πρέπει επίσης να αποφεύγετε τα ποτά με υψηλή περιεκτικότητα σε ενέργεια, τα αναψυκτικά, το αλκοόλ, τον καφέ ή το τσάι, τα βράδια. Αυτά περιέχουν καφεΐνη που θα σας κρατήσει ξύπνιους μέχρι αργά τη νύχτα.

Αποσυντονιστείτε και χαλαρώστε το μυαλό σας

Αφήστε το άγχος έξω από την κρεβατοκάμαρα. Κάνοντας μια αθλητική δραστηριότητα δύο ή τρεις φορές την εβδομάδα θα σας βοηθήσει να απελευθερώσετε την ένταση που μπορεί να κουβαλάτε στο σπίτι σας. Και αν δεν είστε αθλητικός τύπος, κάντε μια μικρή βόλτα έξω το βράδυ για να καθαρίσει το μυαλό σας. Η ανάγνωση ενός καλού βιβλίου είναι μια άλλη επιλογή που μπορεί να σας βοηθήσει να χαλαρώσετε και να αποφορτιστείτε, αλλά για προφανείς λόγους αποφύγετε ιστορίες τρόμου, θρίλερ και οτιδήποτε άλλο που θα διεγείρει τη φαντασία σας και θα μπορούσε να οδηγήσει σε άσχημα όνειρα.

Τηρήστε μια ρουτίνα

Η υπερβολική κούραση μπορεί να οδηγήσει σε εφιάλτες, γι’ αυτό προσπαθήστε να περιορίσετε τα ξενύχτια σας στα Σαββατοκύριακα και να χαρίζετε στον εαυτό σας μια βραδινή έξοδο κάθε τόσο. Αν στοχεύετε σε ένα τακτικό μοτίβο ύπνου και πέφτετε για ύπνο κάθε βράδυ την ίδια ώρα, και αυτό θα μπορούσε να μειώσει σημαντικά την εμφάνιση εφιαλτών.

Κάτι μυρίζει ωραία

Κρατήστε φρέσκα λουλούδια στο υπνοδωμάτιό σας ή ψεκάστε το μαξιλάρι σας με αρωματικά έλαια, όπως λεβάντα. Έρευνες έχουν δείξει ότι τα ευχάριστα αρώματα μπορούν να έχουν θετική επίδραση στα όνειρά σας και ίσως να κρατήσουν τους εφιάλτες μακριά.

 Συζητήστε το πρόβλημα

Ένας άλλος τρόπος για να αποφύγετε τους εφιάλτες είναι να τους αντιμετωπίσετε. Είτε πρόκειται για ένα σενάριο που σχετίζεται με τη δουλειά είτε για μια ανάμνηση που πηγαίνει πίσω στην παιδική σας ηλικία, το να συζητήσετε τα άσχημα όνειρά σας με έναν φίλο, σύντροφο ή συγγενή μπορεί να μειώσει το άγχος και να σας βοηθήσει να συμβιβαστείτε με αυτό που διαταράσσει το μοτίβο του ύπνου σας.