Ερευνητές στο Πανεπιστήμιο του Όσλο ήθελαν να μάθουν ποιες τροφές έχουν την υψηλότερη συγκέντρωση αντιοξειδωτικών, τις φυσικές χημικές ουσίες στα τρόφιμα που την καθιστούν υγιή και προλαμβάνουν ασθένειες, γι ‘αυτό δοκίμασαν 1.113 κοινές τροφές και ποτά, σύμφωνα με το άρθρο της ιστοσελίδας Shape.

Βατόμουρα

Small_Bowl_Of_Blackberries
CREDIT: VRINDA THAMARA VALAPPIL/EYEEM/GETTY

Ένα φλιτζάνι βατόμουρα περιέχει τα περισσότερα αντιοξειδωτικά από όλα τα μούρα, ξεπερνώντας τα πλούσια σε αντιοξειδωτικά τρόφιμα όπως βατόμουρα, φράουλες, βακκίνια και σμέουρα. Επιπλέον, ένα φλιτζάνι παρέχει τη μισή ημερήσια συνιστώμενη πρόσληψη βιταμίνης C (η οποία έχει επίσης ωφέλιμα αντιγηραντικά οφέλη για το δέρμα σας.)

Καρύδια

Glass_Container_Of_Whole_Walnuts
CREDIT: BOGDAN DREAVA/EYEEM/GETTY

Τα καρύδια είναι  σημαντικά υψηλότερα σε λιπαρά οξέα ωμέγα-3 από οποιοδήποτε άλλο ξηρό καρπό, δήλωσε προηγουμένως ο Alix Turoff, R.D., C.D.N., C.P.T. Τα καρύδια μπορεί να έχουν αρκετά υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες, οπότε λάβετε υπόψη σας την πρόσληψη.

Φράουλες

Hands_Holding_Container_Of_Strawberries
CREDIT: K-KO/GETTY

Γεμάτο με φυτικές ίνες και βιταμίνη C (149% της ημερήσιας συνιστώμενης πρόσληψης!), Ένα φλιτζάνι φέτες φράουλας είναι ένα φλιτζάνι γεμάτο υγιή οφέλη. Είναι επίσης αρκετά πλούσιες σε φυτικές ίνες, κάτι που αποτελεί μεγάλη νίκη για τη συνολική σας ευημερία.

Αγκινάρες

Flat_lay_Of_Artichokes
CREDIT: ENRIQUE DÍAZ/7CERO/GETTY

Προσθέστε ένα φλιτζάνι από αυτά τα πλούσια σε αντιοξειδωτικά, πρωτεΐνες και τρόφιμα σε φυτικές ίνες στη διατροφή σας.

Κράνμπερι

Spoon_Of_Cranberries_With_Container_Of_Cooked_Cranberries
CREDIT: JML IMAGES/GETTY

Ένα φλιτζάνι ολόκληρων βακκίνιων είναι γεμάτο αντιοξειδωτικά που καταπολεμούν τις ασθένειες και ενισχύουν την υγεία.

Ψημένος καφές

Hands_Holding_Cup_of_Coffee
CREDIT: MYKOLA SOSIUKIN/EYEEM/GETTY

Ένα φλυτζάνι ψημένου καφέ  το πρωί ενισχύει την υγεία σας. Στην πραγματικότητα, το java σας είναι ακόμη υψηλότερο σε αντιοξειδωτικά από το πράσινο τσάι ή το κακάο.

Σμέουρα

Spoon_Of_Cranberries_With_Container_Of_Cooked_Cranberries
CREDIT: JML IMAGES/GETTY

Ακολουθεί ένα άλλο εξαιρετικά υγιές μούρο για να το προσθέσετε στη διατροφή σας. Ένα φλιτζάνι αυτής της πλούσιας σε αντιοξειδωτικά τροφής είναι ώριμη με βιταμίνη C (54% της ημερήσιας συνιστώμενης πρόσληψη ) και είναι από τα πιο πλούσια σε φυτικές ίνες φρούτα.

Μύρτιλα

Basket_of_Blueberries_On_Table
CREDIT: VIRGINIA PORTIOLI/GETTY

Αυτό το superfood είναι καλό για την υγεία σας και μπορεί να σας βοηθήσει να προστατεύσετε το δέρμα σας από την πρόωρη γήρανση.

Γαρίφαλα

Ground_Cloves
CREDIT: SUBODHSATHE/GETTY

Μόνο ένα κουταλάκι του γλυκού αυτού του ζεστού μπαχαρικού μπορεί να κάνει θαύματα για το σώμα σας.

Αρώνια

Πλούσια σε φαινόλες, βιταμίνες και ιχνοστοιχεία. Κατατάσσεται στην κορυφή της οικογένειας των μούρων, με πολλαπλά οφέλη για τον οργανισμό.