Εάν έχετε ρευματοειδή αρθρίτιδα, το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε είναι να ακολουθήσετε τις συμβουλές του γιατρού σας και να πάρετε φάρμακα ακριβώς όπως σας έχει συνταγογραφήσει. Μπορείτε επίσης να ακολουθήσετε μερικά βήματα στο σπίτι για να διαχειριστείτε τον πόνο σας και να παραμείνετε δραστήριοι:

  • Δώστε ‘’προσοχή’’ στον πόνο σας. Πρέπει να αναμένετε πόνους και δυσκαμψία. Όμως ο πόνος που διαρκεί περισσότερο από μία ώρα μετά από μια δραστηριότητα ή προκαλεί οίδημα στις αρθρώσεις δείχνει ότι η δραστηριότητα ήταν πολύ αγχωτική. Αλλάξτε το επίπεδο δραστηριότητάς σας ή τον τρόπο που κάνετε μια εργασία για να αποφύγετε να επιδεινώσετε τον πόνο σας.
  • Αλλάξτε συχνά την στάση σας. Όταν γράφετε, κάνετε χειροτεχνίες ή οδηγείτε, ξεκουραστείτε κάθε 10 έως 15 λεπτά. Όταν παρακολουθείτε τηλεόραση ή χρησιμοποιείτε τον υπολογιστή, σηκωθείτε και μετακινηθείτε κάθε 30 λεπτά.
  • Χρησιμοποιήστε τα σωστά εργαλεία. Αναζητήστε εργαλεία και σκεύη σχεδιασμένα για άτομα με αρθρίτιδα. Προϊόντα όπως γάντια κατά κραδασμών και στυλό μεγάλης διαμέτρου και σκεύη κουζίνας μπορούν να μειώσουν τον πόνο που προκαλείται από κινήσεις όπως το να πιάσετε κάτι.
  • Εξοικονομήστε την ενέργεια σας. Ισορροπήστε περιόδους ανάπαυσης και δραστηριότητας κατά τη διάρκεια της ημέρας. Εργαστείτε με σταθερό, μέτριο ρυθμό με συχνές σύντομες διακοπές. Σταματήστε και ξεκουραστείτε προτού κουραστείτε ή πονέσετε υπερβολικά.
  • Χαλαρώστε τον πόνο. Το να βουτήξετε τα χέρια ή τα πόδια σας σε ζεστό ή κρύο νερό μπορεί να βοηθήσει στην ανακούφιση του πόνου και της δυσκαμψίας των αρθρώσεων. Για μερικούς ανθρώπους, η ηλεκτρική διέγερση παρέχει προσωρινή ανακούφιση από τον πόνο. Ο γιατρός σας μπορεί να σας παραπέμψει σε έναν φυσιοθεραπευτή ή έναν ειδικό αποκατάστασης για αυτήν τη θεραπεία.

Photos by Pexels