Η κεφαλαλγία τάσης σας κάνει να αισθάνεστε ότι κάποιος πιέζει το κεφάλι τόσο πολύ που  προκαλεί γρήγορους  παλμούς, πίεση και πόνο. Αυτό είναι ένας πονοκέφαλος τάσης  και έως και το 80% των ενηλίκων στις ΗΠΑ το παθαίνουν. Μπορεί να είναι ένας σύντομος πονοκέφαλος, ή μπορεί να περάσει μετά από 30 λεπτά  ή μπορεί να διαρκέσει ακόμα και μια  εβδομάδα. Και παρόλο που δεν είναι τόσο σοβαρός όσο οι ημικρανίες, οι οποίες μπορούν να επηρεάσουν την όραση και να σας κάνουν να αισθανθείτε ναυτία, μπορούν ακόμα να επηρεάσουν την προσωπική και επαγγελματική σας ζωή. Για να βοηθήσουμε στην ανακούφιση του πόνου, συγκεντρώσαμε τους έξι πρώτους τρόπους για να εξαλείψουμε τους πονοκεφάλους τάσης, σύμφωνα με το άρθρο της ιστοσελίδας A Healthier Michigan.

  1. Ξαπλώστε σε ένα ήσυχο, σκοτεινό δωμάτιο με μια  βρεγμένη πετσέτα πάνω από το κεφάλι σας.
  2. Κάντε ένα μπάνιο ή ντους (κρύο ή ζεστό ότι προτιμάτε). Αυτό χαλαρώνει τους τεταμένους μύες και απελευθερώνει το κεφάλι σας από την πίεση.
  3. Φάρμακα όπως  ιβουπροφαίνη ή η ακεταμινοφαίνη μπορούν να σας επαναφέρουν στο φυσιολογικό γρήγορα

Οι κεφαλαλγίες τάσης προκαλούνται κυρίως από το άγχος και το στρες. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο αξίζει να εξερευνήσετε διάφορες μεθόδους για χαλάρωση και μείωση του στρες, όπως διαλογισμό ή γιόγκα.

Ξεκινήστε να κρατάτε ένα «ημερολόγιο πονοκέφαλου». Σημειώστε τι σκεφτόσασταν, πράγματα που φάγατε ή σε τι κατάσταση βρισκόσασταν προτού  σας ‘’χτυπήσει’’ ο πονοκέφαλος. Αυτό θα σας βοηθήσει να παρατηρήσετε εάν υπάρχουν συγκεκριμένα πράγματα που πρέπει να αποφύγετε. Η απάντηση μπορεί να είναι τόσο απλή  όπως να σταματήσετε να τρώτε πικάντικα  τρόφιμα.

Όταν πιέζετε υπερβολικά τον εαυτό σας, αυτό μπορεί να σας οδηγήσει στον πονοκέφαλο τάσης. Γι ‘αυτό οι ειδικοί προτείνουν να βελτιώσετε τη στάση του σώματος σας και να αποφύγετε την καταπόνηση των ματιών που σχετίζεται με την παρατεταμένη χρήση υπολογιστή ως τρόπο μείωσης της συχνότητας των πονοκεφάλων.

Photos by Pexels