Παρόλο που το καλοκαίρι οδηγεί σε πολλές θετικές αλλαγές στον τρόπο ζωής πολλών ανθρώπων, ανοίγει και την πιθανότητα ορισμένων προβλημάτων υγείας. Ακολουθεί μια γρήγορη υπενθύμιση ορισμένων από τα πιο συνηθισμένα προβλήματα υγείας του καλοκαιριού, καθώς και προτάσεις για το πώς να τα αποφύγετε, σύμφωνα με το άρθρο της ιστοσελίδας Art of Healthy Living.

Μερικά προβλήματα υγείας του καλοκαιριού

Ας ξεκινήσουμε με μερικά από τα πιο συνηθισμένα σωματικά προβλήματα υγείας του καλοκαιριού. Με τον πιο ζεστό καιρό, τις περισσότερες ημέρες και τον περισσότερο χρόνο που περνάτε σε εξωτερικούς χώρους, είναι εύκολο να βρεθείτε αντιμέτωποι με κάποιες δυσάρεστες καταστάσεις, όπως οι ακόλουθες:

Ηλιακό έγκαυμα

Τα ηλιακά εγκαύματα είναι πολύ συνηθισμένα κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού. Το να βγαίνετε έξω τη λάθος ώρα της ημέρας, να ξεχνάτε να φοράτε αντηλιακό ή απλώς να περνάτε πολύ χρόνο με εκτεθειμένο δέρμα στο φως του ήλιου μπορεί να οδηγήσει σε ένα άσχημο ηλιακό έγκαυμα.

Αν θέλετε να αποφύγετε το επώδυνο και κόκκινο δέρμα, λάβετε μέτρα για να αποφεύγετε το ηλιακό έγκαυμα όποτε είναι δυνατόν. Μην βγαίνετε έξω κατά τις ώρες αιχμής του ηλιακού φωτός. Φοράτε καπέλα και αντηλιακό. Αν διαπιστώσετε ότι έχετε κάψιμο παρά τις προφυλάξεις σας, έχετε επίσης έτοιμες θεραπείες όπως αλόη βέρα ή μαγειρική σόδα και πλιγούρι βρώμης.

Αφυδάτωση

Η αφυδάτωση είναι ένα άλλο δυσάρεστο φαινόμενο που πρέπει να προσέξετε. Κατά κάποιο τρόπο, είναι χειρότερη από το ηλιακό έγκαυμα, καθώς συμβαίνει ανεπαίσθητα και μπορεί να είναι πιο επικίνδυνη.

Πάντα να συμμετέχετε σε υπαίθριες δραστηριότητες με ένα σχέδιο για το πώς θα παραμείνετε ενυδατωμένοι, όπως π.χ:

  • Ρύθμιση υπενθυμίσεων στο τηλέφωνό σας για να πίνετε νερό
  • Μάθηση για τα συμπτώματα της αφυδάτωσης
  • Αποφεύγετε να περνάτε υπερβολικά μεγάλο χρονικό διάστημα έξω κατά τη διάρκεια ζεστών ημερών
  • Η ενυδάτωση δεν είναι σημαντική μόνο για να παραμείνετε ζωντανοί. Η κατανάλωση άφθονου νερού βοηθά επίσης τη σύνδεση του εντέρου με τον εγκέφαλό σας, βοηθώντας σε πράγματα όπως η πέψη, το υγιές δέρμα και τα επίπεδα ενέργειας.

Μερικές συμβουλές για τον ύπνο, το φαγητό και την άσκηση:

Τέλος, θυμηθείτε να παρακολουθείτε τη βασική σας δραστηριότητα. Οι καθημερινές σας συμπεριφορές μπορεί συχνά να επηρεαστούν από τις αλλαγές και τις μεταβολές στο καλοκαιρινό σας πρόγραμμα. Δώστε ιδιαίτερα μεγάλη προσοχή σε τρία στοιχεία:

Δημιουργήστε ένα σταθερό πρόγραμμα ύπνου που μπορεί να σας βοηθήσει να κοιμάστε τουλάχιστον επτά ώρες κάθε μέρα.

Η φροντίδα των βασικών αναγκών του σώματος

Διατροφή: Βεβαιωθείτε ότι τηρείτε μια υγιεινή διατροφή όποτε δεν συμμετέχετε σε πάρτι ή κοινωνικές συγκεντρώσεις. Επίσης, καταναλώστε πολλές επιλογές τροφίμων που ενισχύουν το ανοσοποιητικό σας σύστημα, καθώς αλληλεπιδράτε τακτικά με άλλους.

Άσκηση: Με τα πιο πολυάσχολα καλοκαιρινά προγράμματα, είναι εύκολο να αφήσετε την άσκηση να ξεφύγει. Προγραμματίστε χρόνο για υπαίθριες δραστηριότητες, όπως κηπουρική ή τζόκινγκ, για να σας βοηθήσουν να παραμείνετε σε φόρμα.

Ύπνος: Οι καλοκαιρινές ημέρες είναι μεγάλες και είναι εύκολο να ξενυχτήσετε και να σηκωθείτε νωρίς. Το καλοκαίρι, όμως, είναι εύκολο να αφήσετε αυτά τα πράγματα να ξεφύγουν κατά τη διάρκεια των μακρών ημερών και των διασκεδαστικών δραστηριοτήτων. Γι’ αυτό αξίζει να κάνετε μια προσπάθεια να παραμείνετε σε καλό δρόμο στο όνομα της υγείας σας.