dyo-logo-200

Πώς μπορείτε να χαλαρώσετε το μυαλό και το σώμα σας;

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να χαλαρώσετε. Ορισμένοι τρόποι είναι σχεδιασμένοι για να χαλαρώσετε το μυαλό σας και άλλοι για να χαλαρώσετε το σώμα σας. Αλλά λόγω του τρόπου με τον οποίο το μυαλό και το σώμα συνδέονται, πολλοί  μέθοδοι χαλάρωσης λειτουργούν τόσο στο μυαλό όσο και στο σώμα.

Ίσως θελήσετε να δοκιμάσετε μία ή περισσότερες από τις παρακάτω συμβουλές χαλάρωσης για να δείτε τι λειτουργεί καλύτερα για εσάς, σύμφωνα με το άρθρο της ιστοσελίδας University of Michigan Health.

Χαλάρωση του νου

 

 

 

 

 

 

  • Πάρτε αργές, βαθιές αναπνοές. Ή δοκιμάστε άλλες ασκήσεις αναπνοής για χαλάρωση.
  • Κάντε  ένα ζεστό μπάνιο.
  • Ακούστε χαλαρωτική μουσική.
  • Ασχοληθείτε με τον διαλογισμό με επίγνωση. Ο στόχος του προσεκτικού διαλογισμού είναι να εστιάσετε την προσοχή σας σε πράγματα που συμβαίνουν αυτή τη στιγμή στην παρούσα στιγμή. Για παράδειγμα, ακούστε το σώμα σας. Είναι η αναπνοή σας γρήγορη, αργή, βαθιά ή ρηχή; Ακούτε θορύβους, όπως η κυκλοφορία, ή ακούτε μόνο τη σιωπή; Η ιδέα είναι απλώς να παρατηρήσετε τι συμβαίνει χωρίς να προσπαθήσετε να το αλλάξετε.
  • Γράψτε. Μερικοί άνθρωποι αισθάνονται πιο χαλαροί αφού γράψουν για τα συναισθήματά τους. Ένας τρόπος είναι να κρατάτε ημερολόγιο.
  • Χρησιμοποιήστε καθοδηγούμενες εικόνες. Με την καθοδηγούμενη απεικόνιση, φαντάζεστε τον εαυτό σας σε ένα συγκεκριμένο περιβάλλον που σας βοηθά να νιώσετε ήρεμοι και χαλαροί. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ακουστικές κασέτες, σενάρια ή έναν δάσκαλο για να σας καθοδηγήσει κατά τη διαδικασία.

Χαλάρωση του σώματος

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Κάντε γιόγκα. Μπορείτε να προμηθευτείτε βιβλία και βίντεο για να κάνετε στο σπίτι ή να παρακολουθήσετε μαθήματα γιόγκα.
  • Δοκιμάστε την προοδευτική μυϊκή χαλάρωση. Αυτή η διαδικασία περιλαμβάνει την ένταση και τη χαλάρωση κάθε μυϊκής ομάδας. Η προοδευτική μυϊκή χαλάρωση μπορεί να μειώσει το άγχος και τη μυϊκή ένταση. Αν έχετε πρόβλημα με τον ύπνο, αυτή η μέθοδος μπορεί επίσης να βοηθήσει στα προβλήματα ύπνου. Όταν χαλαρώνετε τους μύες σας, το σώμα σας λαμβάνει το μήνυμα ότι είναι εντάξει να αποκοιμηθείτε.
  • Πηγαίνετε μια βόλτα ή κάντε κάποια άλλη δραστηριότητα. Το να βρείτε χρόνο για να κάνετε πράγματα που σας ευχαριστούν μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να χαλαρώσετε.
  • Κάντε ένα μασάζ ή βάλτε κάποιον να σας τρίψει την πλάτη.
  • Πιείτε ένα ζεστό ρόφημα που δεν περιέχει αλκοόλ ή καφεΐνη, όπως τσάι από βότανα ή ζεστό γάλα.

 

Κοινοποίησε αυτο το άρθρο:

Facebook
Twitter
Pinterest
WhatsApp
Email

Σχετικά άρθρα:

Ανακάλυψε το τελευταίο τεύχος του Δ.Υ.Ο.

Περισσότερα Άρθρα

kali ugeia sunentefksi
«Για καλή υγεία χρειάζεται μέτρο και κοινή λογική»
p kormas article
«Το τοπίο στην oρθοπαιδική αλλάζει συνεχώς»
klentzeris upogenitikotita
Πώς η πανδημία COVID19 προκάλεσε πτώση των γεννήσεων στην Ευρώπη και στην χώρα μας
antidoto pathitikotita
Η πανδημία απο την σκοπιά της ομάδας "Αντίδοτο στην Παθητικότητα"
main banner foitites
Ε.Φ.Φ.Ε: " Η πανδημία αποτέλεσε πρόκληση για εμάς "
kostas sirigos 1
Έχει σημασία να αποκτήσουμε παιδεία και κουλτούρα πρόληψης;
prwtovoulia newn
Πώς ο covid-19 άλλαξε την ζωή της νεολαίας
MINA GKAGKA COVER
ΜΙΝΑ ΓΚΑΓΚΑ «Είμαστε έτοιμοι για το δεύτερο κύμα»
stefanos kales
«Πιθανό να έχουμε εμβόλιο για τον COVID το φθινόπωρο ή τον χειμώνα»
mouzaka cover
Συνέντευξη της Λυδίας Μουζάκα στο περιοδικό Ciao