Η κανέλα βοηθά στην καταπολέμηση των λοιμώξεων

Η κανέλα έχει αντιιικές, αντιμυκητιασικές και αντιβακτηριακές ιδιότητες, οι οποίες βοηθούν στη διατήρηση της υγείας και της καλής λειτουργίας του σώματός σας. Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι η κανέλα κατέχει την πρώτη θέση μεταξύ των πιο δημοφιλών βοτάνων και μπαχαρικών στον κόσμο όσον αφορά τα ιδιαίτερα προστατευτικά αντιοξειδωτικά επίπεδα, λέει η Sara Peternell, MNT, πιστοποιημένη στην ολιστική διατροφή. Τα αντιοξειδωτικά βοηθούν το σώμα σας να επισκευάσει τα κατεστραμμένα κύτταρα και να καταπολεμήσει τις ελεύθερες ρίζες, πράγμα που σημαίνει λιγότερες λοιμώξεις και ασθένειες, σύμφωνα με το άρθρο της ιστοσελίδας Real Simple.

Η κανέλα μπορεί να βελτιώσει την κυκλοφορία

Η κανέλα έχει αγγειοδιασταλτική (χαλαρωτική) επίδραση στα αιμοφόρα αγγεία σας – το αποτέλεσμα είναι η βελτίωση της κυκλοφορίας. Αν και ο καθένας είναι μοναδικός και επεξεργάζεται διαφορετικά τα τρόφιμα, η λήψη λιγότερο από μια κουταλιά της σούπας κανέλα δύο έως τρεις φορές την εβδομάδα θα μπορούσε πραγματικά να βελτιώσει τη συνολική υγεία, λέει η Ashlee Inman, MPH, CPT, ιδιοκτήτρια και ιδρύτρια του Mind Your Matter. Συνιστά να πασπαλίζετε κανέλα στο πλιγούρι βρώμης, στα δημητριακά ή στο τοστ.

Η κανέλα είναι αντιφλεγμονώδες

Μια ουσία που μειώνει τη φλεγμονή (για παράδειγμα, τον πόνο ή το πρήξιμο) στο σώμα σας λέγεται ότι έχει αντιφλεγμονώδη συστατικά – και η κανέλα είναι σίγουρα μια από αυτές τις αντιφλεγμονώδεις ουσίες. Η Jennifer Weis, RD, LDN, ιδιοκτήτρια της Jennifer Weis Nutrition Consulting LLC, λέει ότι μια τυπική δοσολογία κανέλας είναι 1 έως 6 γραμμάρια ημερησίως, δηλαδή περίπου 1/2 έως 2 κουταλάκια του γλυκού. Έρευνα που δημοσιεύθηκε στο Journal of AOAC διαπίστωσε ότι η κανέλα συγκεκριμένα έχει υψηλή περιεκτικότητα σε φαινολικές ενώσεις που μειώνουν τη φλεγμονή στο σώμα σας.

Η κανέλα καταπραΰνει το στομάχι σας

Αν έχετε συχνά ξινό στομάχι ή πεπτικά προβλήματα, σκεφτείτε να προσθέσετε κανέλα στη διατροφή σας. Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο RMIT διαπίστωσαν ότι η προσθήκη κανέλας στο φαγητό σας μπορεί να μειώσει το οξύ του στομάχου (μειώνοντας τα αέρια και τις πεπτικές ενοχλήσεις), γεγονός που με τη σειρά του κάνει το στομάχι σας (και εσάς) να αισθάνεστε καλύτερα.

Η κανέλα μειώνει την αρτηριακή πίεση

Η μείωση της αρτηριακής πίεσης σημαίνει ότι προστατεύεται επίσης ολόκληρο το καρδιαγγειακό σας σύστημα. Σε μια μελέτη, οι ερευνητές διαπίστωσαν αξιοσημείωτη μείωση τόσο της συστολικής όσο και της διαστολικής αρτηριακής πίεσης κατά τη βραχυπρόθεσμη κατανάλωση κανέλας σε ασθενείς με προδιαβήτη και διαβήτη τύπου 2. Περίπου 1 κουταλάκι του γλυκού την ημέρα είναι η σωστή ποσότητα για να αποκομίσετε οφέλη χωρίς δυσμενείς επιπτώσεις στην αρτηριακή πίεση ή το σάκχαρο. Προτείνει να πασπαλίζετε κανέλα στο γιαούρτι σας για ένα υγιεινό πρωινό.

Η κανέλα μειώνει τη χοληστερόλη

Η κανέλα έχει θετική επίδραση στη χοληστερόλη σας, πράγμα που σημαίνει καλύτερη υγεία της καρδιάς, καθώς τα υψηλά επίπεδα χοληστερόλης μπορούν να αυξήσουν τον κίνδυνο για καρδιακές παθήσεις. Έρευνες έχουν διαπιστώσει ότι η κανέλα μπορεί να αυξήσει την “καλή” χοληστερόλη (HDL χοληστερόλη), ενώ μια ημερήσια δόση (μισό έως δύο κουταλάκια του γλυκού) κανέλας μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της ολικής χοληστερόλης, της «κακής» χοληστερόλης (LDL) και των τριγλυκεριδίων. Όλα αυτά μπορούν να οδηγήσουν σε μια πιο υγιή καρδιά.