Ο τρόπος ζωής και οι διατροφικές συνήθειες έχουν σημαντικό αντίκτυπο στο πόσο καλά μπορεί να σας προστατεύσει το ανοσοποιητικό σας σύστημα από ασθένειες και πόσο γρήγορα μπορείτε να αναρρώσετε. Εκτός από τον ύπνο, την άσκηση και τη μείωση του στρες,  και τα τρόφιμα με μεγάλη  περιεκτικότητα σε θρεπτικά συστατικά που τρώτε, μπορεί να κάνει μεγάλη διαφορά στο πόσο καλά προετοιμασμένοι είστε για την καταπολέμηση των ασθενειών.  «Μια τακτική κατανάλωση φρούτων, λαχανικών, δημητριακών ολικής αλέσεως, άπαχης πρωτεΐνης, ξηρών καρπών και σπόρων θα διατηρήσει το ανοσοποιητικό σας σύστημα ομαλό να λειτουργεί για να σας προστατεύσει όταν το χρειάζεστε περισσότερο», λέει η Margie Saidel, αντιπρόεδρος διατροφής και βιωσιμότητας στο Chartwells K-12.

Φυσικά, υπάρχουν ορισμένα τρόφιμα και ποτά που έχουν πολύ χαμηλή θρεπτική αξία, και μια υπερβολική αίσθηση σε αυτά συνδέεται στενά με την παχυσαρκία, τον διαβήτη και άλλες χρόνιες ασθένειες, σύμφωνα με το άρθρο της ιστοσελίδας Real Simple.

Αναψυκτικά  

«Τα ανθρακούχα ποτά που περιέχουν ζάχαρη δεν περιέχουν παρά μόνο άδειες θερμίδες από τη ζάχαρη», εξηγεί η Saidel. Εκτός από τη συμβολή στην παχυσαρκία και τις σχετικές χρόνιες ασθένειες που σχετίζονται με ένα κατασταλμένο ανοσοποιητικό σύστημα, η υπερβολική κατανάλωση σακχάρου μπορεί επίσης να αυξήσει τη φλεγμονή και να θέσει σε κίνδυνο την ικανότητα του ατόμου να καταπολεμήσει τις ασθένειες.

Αλκοολούχα ποτά 

Προσθέστε ένα εξασθενημένο ανοσοποιητικό σύστημα, σε ένα από τους παρακάτω λόγους  για τους οποίους πρέπει να αποφεύγετε την κατανάλωση των αλκοολούχων ποτών. «Η υπερβολική κατανάλωση μπορεί να οδηγήσει σε μείωση της ικανότητας του σώματός σας να καταπολεμά τις ασθένειες και μπορεί επίσης να σας κάνει ευαίσθητο σε πνευμονία και άλλες πνευμονικές παθήσεις, βραδύτερη επούλωση πληγών και αργή ανάρρωση από ασθένεια», αναφέρει η Saidel.

Κατεψυγμένα τρόφιμα

Πολλοί από εμάς έχουμε βρεθεί αρκετές φορές στην ανάγκη να ετοιμάσουμε ένα γεύμα σε πολύ σύντομο χρόνο. Σε αυτές τις περιπτώσεις, είναι δελεαστικό να στραφούμε σε ένα κατεψυγμένο γεύμα ή ένα προσυσκευασμένο γεύμα όταν δεν υπάρχει χρόνος για μαγείρεμα. «Αν και αυτές είναι βολικές επιλογές, οι περισσότερες ελάχιστα θα προστατεύσουν την οικογένειά σας από ασθένειες. Η περιεκτικότητα σε νάτριο, ζάχαρη, κορεσμένα λιπαρά και εκλεπτυσμένους υδατάνθρακες είναι υψηλή με λίγα θρεπτικά συστατικά και φυτικές ίνες », εξηγεί ο Saidel.

Photos by: Pexels


 

 


Η Health Editor Προτείνει: