Αισθάνεστε συνεχώς ότι έχετε πάρει βάρος κατά τη διάρκεια της περιόδου σας; Λοιπόν, αυτό είναι κάτι φυσιολογικό. Ορισμένες γυναίκες παίρνουν περίπου 2-3 κιλά κατά τη διάρκεια της περιόδου τους. Μπορεί να σας σοκάρει, αλλά αυτό είναι όντως αλήθεια. H αύξηση του βάρους της περιόδου οφείλεται μόνο στην κατακράτηση νερού που είναι προσωρινή, αυτό σημαίνει ότι το βάρος αυτό φεύγει μόλις τελειώσει η περίοδός σας. Αυτό μπορεί να ακούγεται και να σας ενοχλεί, αλλά την επόμενη φορά που το βάρος σας θα αυξηθεί κατά τη διάρκεια της περιόδου σας, μην αποθαρρύνεστε, σύμφωνα με το άρθρο της ιστοσελίδας Be Beautiful In.

Ορμονικές αλλαγές

Η γυναικεία σεξουαλική ορμόνη οιστρογόνο βρίσκεται στο αποκορύφωμά της κατά τη διάρκεια της εμμήνου ρύσεως. Αυτό το υψηλό επίπεδο σηματοδοτεί έμμεσα στο σώμα σας να κατακρατεί υγρά, κάνοντάς σας να αισθάνεστε πρησμένη και ενδεχομένως προκαλώντας σας να πάρετε μερικά κιλά βάρους νερού. Τα καλύτερα νέα είναι ότι τα επίπεδα αυτά πέφτουν μόλις ξεκινήσει η περίοδός σας. Η άλλη ορμόνη που πρέπει να κατηγορηθεί για αυτό είναι η προγεστερόνη. Το επίπεδό της αυξάνεται στο δεύτερο μισό του κύκλου σας οδηγώντας σε κατακράτηση νερού και ευαισθησία του στήθους.

Λαχτάρες

Οι άγριες λιγούρες κατά τη διάρκεια της περιόδου σας είναι επίσης ένας λόγος για την αύξηση του σωματικού βάρους. Αν καταπραΰνετε τον εαυτό σας με μια πίτσα ή ένα παγωτό, είναι πιθανό να πάρετε κάποιο επιπλέον βάρος. Αυτό το βάρος μπορεί να παραμείνει ακόμα και όταν τελειώσει ο κύκλος σας. Εάν προσπαθείτε να χάσετε βάρος, τότε πρέπει να διατηρείτε τον εαυτό σας ενυδατωμένο και να αναζητάτε άπαχες πρωτεΐνες για να είστε χορτάτοι και να τρώτε υγιεινά γεύματα για να διατηρήσετε το βάρος σας σε καλό επίπεδο.

Τεμπελιάζετε

Το να αισθάνεστε τεμπέλες και να θέλετε να κοιμάστε όλη την ημέρα είναι απολύτως φυσιολογικό για τις γυναίκες που βιώνουν τον κύκλο τους. Αλλά αν καταπολεμήσετε αυτό το συναίσθημα και προσπαθήσετε να ιδρώσετε, μπορεί να σας βοηθήσει στο να μην πάρετε βάρος. Αυτό συμβαίνει επειδή ο ιδρώτας σας βοηθά να αποβάλλετε το επιπλέον βάρος του νερού. Επίσης, ενισχύει τα επίπεδα ενδορφινών που είναι υπεύθυνα για την εξάλειψη των κραμπών.

Πρόσληψη καφεΐνης

Ο πειρασμός για καφεΐνη γίνεται μεγάλος κατά τη διάρκεια του κύκλου σας, πιστέψτε μας, το ξέρουμε. Αυτός ο πειρασμός οφείλεται στο γεγονός ότι αισθάνεστε κουρασμένοι. Αλλά η ξαφνική αύξηση της πρόσληψης καφεΐνης μπορεί επίσης να οδηγήσει σε γαστρεντερικά προβλήματα, όπως φούσκωμα και δυσφορία. Αποφύγετε την υπερβολική κατανάλωση καφεϊνούχων ροφημάτων, ειδικά αναψυκτικών, επειδή έρχονται με τόνους πρόσθετης ζάχαρης ή τεχνητών γλυκαντικών που μπορούν να επιδεινώσουν το φούσκωμα.