Αυτό το μέταλλο παίζει καθοριστικό ρόλο στη σωστή λειτουργία του σώματός σας, σημειώνει το Εθνικό Ινστιτούτο Υγείας. Εκτός από το ότι είναι συστατικό των οστών μας, είναι επίσης απαραίτητο για πάνω από 300 ενζυματικές αντιδράσεις στο σώμα, λέει ο Robin Foroutan, RDN, διαιτολόγος που ειδικεύεται στην ολοκληρωμένη και λειτουργική ιατρική στο Morrison Center της Νέας Υόρκης.

Το μαγνήσιο εμπλέκεται στη συστολή των μυών, στα αιμοφόρα αγγεία, στη λειτουργία των νεύρων και στον σχηματισμό νευροδιαβιβαστών. Βοηθά επίσης στη διασφάλιση ενός υγιούς καρδιακού ρυθμού, λέει ο Foroutan. Είναι ασφαλές να πούμε, ότι είναι ένα πολύ σημαντικό μέταλλο, προσθέτει, σύμφωνα με το άρθρο της ιστοσελίδας Everyday Health.\

Ποια είναι τα σημάδια και τα συμπτώματα;

Η Olivia Wagner, RDN, διαιτολόγος- διατροφολόγος στο Σικάγο, υποψιάζεται ότι κάποιος μπορεί να έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε μαγνήσιο όταν έρχεται με τα ακόλουθα συμπτώματα:

Το μαγνήσιο μπορεί να παίζει ρόλο στους νευροδιαβιβαστές που βοηθούν στον έλεγχο ή τον αποκλεισμό του πόνου, σύμφωνα με το Αμερικανικό Ίδρυμα Ημικρανίας.

Επειδή το μαγνήσιο είναι ένας ηλεκτρολύτης απαραίτητος για τη μυϊκή λειτουργία, μπορεί να παρατηρήσετε ότι υποφέρετε από συχνές κράμπες κατά τη διάρκεια της σωματικής άσκησης.

  • Σύνδρομο ανήσυχων ποδιών (RLS) ή νυχτερινοί μυϊκοί σπασμοί

Το μαγνήσιο μπορεί να βοηθήσει στη χαλάρωση των μυών, γεγονός που μπορεί να μειώσει την ανεξέλεγκτη ώθηση να κουνηθούν τα πόδια σας σε ηρεμία, σύμφωνα με την Κλινική του Κλίβελαντ.

  • Άγχος ή κατάθλιψη

Ορισμένοι νευροδιαβιβαστές  χρειάζονται το μαγνήσιο για να λειτουργήσουν σωστά, λέει η Wagner. Οι ανισορροπημένοι νευροδιαβιβαστές μπορεί να δυσκολεύονται να ηρεμήσουν ή να σας κάνουν να αισθάνεστε στεναχωρημένοι, αυξάνοντας τον κίνδυνο ψυχικών καταστάσεων όπως άγχος και κατάθλιψη.

  • Δυσκοιλιότητα

Το μαγνήσιο υποστηρίζει τη μυϊκή λειτουργία στο τοίχωμα του παχέος εντέρου και σας βοηθά να ηρεμήσετε, και οι δύο ενθαρρύνουν την κίνηση των εντέρων και μειώνουν τη δυσκοιλιότητα, λέει η Wagner.

  • Κούραση

Το μαγνήσιο συμβάλει στη σύνθεση τριφωσφορικής αδενοσίνης, λέει η Wagner, που παράγεται στα μιτοχόνδρια, (εργοστάσιο ενέργειας των κυττάρων) ώστε εξασφαλίζει την απαραίτητη ενέργεια άρα αποφεύγουμε την αίσθηση της κούρασης.

Photos by Pexels