dyo-logo-200

5 τρόφιμα που θα βοηθήσουν τους μαθητές να συγκεντρωθούν στο διάβασμα!

Μια  έρευνα  στο Northcentral University δείχνει ότι αυτό που τρώτε μπορεί να ενισχύσει τη δύναμη του μυαλού και τη μνήμη, κάτι από το οποίο όλοι οι μαθητές θα μπορούσαν να επωφεληθούν, σύμφωνα με το άρθρο της ιστοσελίδας NorthcentralUniversity.

  1. Μύρτιλα

Μια μελέτη από το Πανεπιστήμιο Tufts διαπίστωσε ότι αυτή η θεραπεία με χαμηλές θερμίδες είναι μια υγιεινή τροφή μελέτης, η οποία μπορεί να βελτιώσει και να καθυστερήσει τη βραχυπρόθεσμη απώλεια μνήμης. Άλλες μελέτες έχουν διαπιστώσει ότι τα μύρτιλα  προστατεύουν τον εγκέφαλο από το οξειδωτικό στρες και βελτιώνουν σημαντικά τη μαθησιακή ικανότητα. Προσπαθήστε να τρώτε ένα φλιτζάνι μούρα την ημέρα τρώγοντας τα απλά, σε ένα smoothie ή πασπαλισμένα σε γιαούρτι.

  1. Αβοκάντο

Τα αβοκάντο είναι πολύ κοντά στα βακκίνια για ένα υπέροχο φαγητό που θα βοηθήσει στο διάβασμα. Ενώ έχει υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά, επειδή είναι μονοακόρεστο λίπος, βοηθά τη ροή του αίματος, η οποία βελτιώνει τη λειτουργία του εγκεφάλου και μειώνει την αρτηριακή πίεση. Τα αβοκάντο είναι επίσης πλούσια σε βιταμίνη Κ, Β και Γ και έχουν την υψηλότερη πρωτεΐνη από οποιοδήποτε φρούτο. Λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς του σε λιπαρά, είναι σημαντικό να μην καταναλώνετε υπερβολικές ποσότητες.

  1. Σαλάτες

Φτιάξτε  μια μεγάλη σαλάτα! Ξεκινήστε με σκούρα πράσινα λαχανικά όπως λάχανο ή σπανάκι, τα οποία φαίνεται να επιβραδύνουν τη γνωστική πτώση. Προσθέστε μπρόκολο, το οποίο έχει βιταμίνη Κ και χολίνη για να ενισχύσετε τη μνήμη, τα τεύτλα, τα οποία φέρνουν φυσικά νιτρικά άλατα που αυξάνουν τη ροή του αίματος στον εγκέφαλο και συμπληρώστε με ένα μικρό κομμάτι πλούσιο σε ωμέγα-3 σολομό που μειώνει την ομίχλη του εγκεφάλου.

  1. Καρύδια

Μια πρόσφατη μελέτη διαπίστωσε ότι λίγα καρύδια την ημέρα αυξάνουν τη μνήμη, τη συγκέντρωση και τη γνωστική ταχύτητα επεξεργασίας. Αυτό το υγιεινό  συστατικό τροφίμων λειτουργεί λόγω της υψηλής αντιοξειδωτικής συγκέντρωσης, του μίγματος βιταμινών, μετάλλων και άλφα-λινολενικού οξέος.

  1. Μαύρη σοκολάτα

Πολλοί άνθρωποι λατρεύουν τη σοκολάτα και είναι ιδιαίτερα καλό για τον εγκέφαλό σας. Η μαύρη σοκολάτα είναι γεμάτη αντιοξειδωτικά και φλαβανόλες, τα οποία μπορούν να βελτιώσουν την ενέργεια, τη συγκέντρωση, τη μνήμη και μπορούν να βοηθήσουν στη ρύθμιση της διάθεσης. Και πάλι, η μετριοπάθεια είναι το κλειδί εδώ.

Κοινοποίησε αυτο το άρθρο:

Facebook
Twitter
Pinterest
WhatsApp
Email

Σχετικά άρθρα:

Ανακάλυψε το τελευταίο τεύχος του Δ.Υ.Ο.

Περισσότερα Άρθρα

kali ugeia sunentefksi
«Για καλή υγεία χρειάζεται μέτρο και κοινή λογική»
p kormas article
«Το τοπίο στην oρθοπαιδική αλλάζει συνεχώς»
klentzeris upogenitikotita
Πώς η πανδημία COVID19 προκάλεσε πτώση των γεννήσεων στην Ευρώπη και στην χώρα μας
antidoto pathitikotita
Η πανδημία απο την σκοπιά της ομάδας "Αντίδοτο στην Παθητικότητα"
main banner foitites
Ε.Φ.Φ.Ε: " Η πανδημία αποτέλεσε πρόκληση για εμάς "
kostas sirigos 1
Έχει σημασία να αποκτήσουμε παιδεία και κουλτούρα πρόληψης;
prwtovoulia newn
Πώς ο covid-19 άλλαξε την ζωή της νεολαίας
MINA GKAGKA COVER
ΜΙΝΑ ΓΚΑΓΚΑ «Είμαστε έτοιμοι για το δεύτερο κύμα»
stefanos kales
«Πιθανό να έχουμε εμβόλιο για τον COVID το φθινόπωρο ή τον χειμώνα»
mouzaka cover
Συνέντευξη της Λυδίας Μουζάκα στο περιοδικό Ciao