Με μερικές απλές αλλαγές στην καθημερινότητα σας μπορείτε να προσθέσετε περισσότερα χρόνια  και να ζείτε καλύτερα, σύμφωνα με το άρθρο της ιστοσελίδας Eat this, not that.

Φροντίστε τους συνανθρώπους σας

Closeup of a support hands

Δυο πρόσφατες μελέτες έδειξαν ποιο είναι το κλειδί για την μακροζωία:

Περιμένετε το καλύτερο.

02-7-anti-aging-secrets-247493581-Ahmet-Misirligul

Από τις 100.000 γυναίκες στη μελέτη Women’s Health Initiative, αυτές που αξιολογήθηκαν αισιόδοξες από ειδικά ερωτηματολόγια είχαν 14% λιγότερες πιθανότητες από τους απαισιόδοξους να πεθάνουν κατά τα πρώτα 8 χρόνια της μελέτης.

Φροντίδα για ένα αγαπημένο άτομο.

 

Άνδρες και γυναίκες που ασχολούνται περισσότερο με τη φροντίδα ενός συζύγου μείωσαν τον κίνδυνο θανάτου τους κατά 36% σε μια περίοδο 7 ετών, σύμφωνα με ερευνητές του Πανεπιστημίου του Μίσιγκαν στο Ann Arbor.

Ορίστε έναν στόχο

 

Είτε πιστεύετε ότι έχετε κάποιο σκοπό να εκπληρώσετε στη γη, είτε απλώς προγραμματίζετε ταξίδια ή βιβλία που θέλετε να διαβάσετε, έχετε πλεονέκτημα επιβίωσης έναντι ατόμων με λιγότερους στόχους. Λένε λοιπόν ερευνητές στο Rush University Medical Center στο Σικάγο που πήραν συνέντευξη από περισσότερους από 1.200 ηλικιωμένους ενήλικες. Οι ηλικιωμένοι με σίγουρες προθέσεις και στόχους έζησαν περισσότερο από αυτούς που δεν είχαν στόχους και πέθαναν μέσα στα επόμενα 5 έτη.

Εκθέστε τον εαυτό σας στην «βιταμίνη του ήλιου»

03-7-anti-aging-secrets-158445599-Alliance

Τα χαμηλά επίπεδα βιταμίνης D έχουν συσχετιστεί με οστεοπόρωση, διαβήτη, υπέρταση και καρκίνο. Και χειροτερεύει: Σύμφωνα με νέα έρευνα, οι ενήλικες που δεν παίρνουν αρκετή από τη «βιταμίνη ηλιοφάνειας» έχουν 26% περισσότερες πιθανότητες να πεθάνουν νωρίς. Μια 12ετής μελέτη 13.000 ανδρών και γυναικών δεν έδειξε καμία αιτία θανάτου, “επειδή ο αντίκτυπος της βιταμίνης D στην υγεία είναι τόσο διαδεδομένος”, λέει ο ερευνητής Michal Melamed, MD, βοηθός καθηγητής ιατρικής στο Albert Einstein College of Medicine στο Bronx.

Εκτός από την κατανάλωση γάλακτος, προτείνεται να κάθεστε  μόλις 10 έως 15 λεπτά  κάτω από τον μεσημεριανό  ήλιο (11 π.μ. έως 3 μ.μ.) αρκετές ημέρες την εβδομάδα, εφαρμόζοντας αντηλιακό μετά από αυτά τα λίγα λεπτά. Μπορείτε επίσης να πάρετε συμπληρώματα για τα αντιγηραντικά οφέλη.

Προσοχή στο DNA σας

04-7-anti-aging-secrets-589180802-REDPIXEL.PL

Οι υγιεινές συνήθειες μπορούν στην πραγματικότητα να επιδιορθώσουν το DNA σας, λένε οι ερευνητές Dean Ornish, MD και η βραβευμένη με Νόμπελ Elizabeth Blackburn, MD. Τα άτομα της μελέτης ακολουθούσαν μια χορτοφαγική δίαιτα  τρόφιμα  που είχαν 10% θερμίδες από λίπος, περπατούσαν 30 λεπτά 6 ημέρες την εβδομάδα, χρησιμοποίησαν τεχνικές μείωσης του στρες και πήγαν σε μια εβδομαδιαία ομάδα υποστήριξης.

Τα αποτελέσματα; Εκτός από τη μείωση των επιπέδων χοληστερόλης και στρες LDL, έδειξαν αύξηση της τελομεράσης κατά 29%. Αυτό το ένζυμο επιδιορθώνει και επιμηκύνει τα τελομερή, μικροσκοπικά συμπλέγματα πρωτεϊνών στα άκρα των χρωμοσωμάτων που είναι ζωτικής σημασίας για την ανοσία και τη μακροζωία. Τα «κοντά» τελομερή και τα χαμηλά επίπεδα τελομεράσης σηματοδοτούν αυξημένο κίνδυνο καρδιακών παθήσεων και καρκίνου, καθώς και μια κακή πρόγνωση εάν αρρωστήσετε.

«Φροντίστε» την καρδιά σας

05-7-anti-aging-secrets-576159088-Jacob-Lund

Σύμφωνα με τον Δρ Oz, τα δύο πιο σημαντικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να παραμείνετε νέοι και υγιείς: Περπατήστε. Όταν δεν μπορείτε να περπατήσετε 500m σε 5 λεπτά, η πιθανότητά σας να πεθάνετε μέσα σε τρία χρόνια αυξάνεται δραματικά. Αλλά ακόμη και 15 λεπτά με τα πόδια θα προσφέρει οφέλη για την υγεία. Το δεύτερο πιο σημαντικό είναι να αποφύγετε την απομόνωση.

Μειώστε το κόκκινο κρέας

06-7-anti-aging-secrets-478084294-Africa-Studio

Μια δεκαετής μελέτη 545.000 Αμερικανών διαπίστωσε ότι οι άνθρωποι που τρώνε περίπου  113.4 γρ. βόειο κρέας ή χοιρινό κρέας την ημέρα (η ποσότητα σε ένα burger μέσου μεγέθους) έχουν τουλάχιστον 30% περισσότερες πιθανότητες να πεθάνουν νωρίς, σε σύγκριση με εκείνους που καταναλώνουν λιγότερο καθημερινά. Αν και προηγούμενη έρευνα έχει συνδέσει μια δίαιτα βαριά με κόκκινο κρέας με μεγαλύτερο κίνδυνο καρδιακών παθήσεων και καρκίνου του παχέος εντέρου, αυτή είναι η πρώτη μεγάλη μελέτη που εξετάζει πώς επηρεάζει το προσδόκιμο ζωής σας

Η άσκηση έχει σημασία

07-7-anti-aging-secrets-529544062-Jacob-Lund

Εμφανίζετε σημάδια που πρέπει να κινηθείτε περισσότερο; Ένας περίπατος με τον σύζυγό σας δίνει την ευκαιρία να μιλήσετε και να κάνετε δραστηριότητες μαζί  όπως το τένις, είναι επίσης ευκαιρία να συσφίξετε τη σχέση σας! Η δραστηριότητα μπορεί να σημαίνει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και για τους δύο.