Σύμφωνα με το άρθρο της ιστοσελίδας food & wine, ενημερωθείτε σχετικά με τα οφέλη της μέτριας κατανάλωσης  κρασιού στον οργανισμό μας, μέσα από αποδεδειγμένες έρευνες. Η Αμερικανική Καρδιολογική Εταιρεία, προτείνει να καταναλώνετε 1 έως 2 ποτήρια κρασιού την ημέρα!

  1. Προωθεί τη μακροζωία

Οι άνθρωποι που πίνουν  κρασί  έχουν 34% χαμηλότερο ποσοστό θνησιμότητας σε σύγκριση με αυτούς που καταναλώνουν μπύρες ή οποιοδήποτε ποτό με αλκοόλ .

Πηγή: μια φινλανδική μελέτη 2.468 ανδρών για μια περίοδο 29 ετών, που δημοσιεύτηκε στο Journals of Gerontology, 2007.

  1. Μειώνει τον κίνδυνο καρδιακής προσβολής

Οι μέτριοι καταναλωτές κρασιού που πάσχουν από υψηλή αρτηριακή πίεση έχουν 30% λιγότερες πιθανότητες εμφάνισης καρδιακής προσβολής από αυτούς που δεν καταναλώνουν αλκοόλ.

Πηγή: μια  μελέτη 16 χρόνων  του Harvard School of Public Health 11.711 ανδρών, πουδημοσιεύθηκε στο Annals of Internal Medicine, 2007.

  1. Μειώνει τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων

Οι τανίνες κόκκινου κρασιού περιέχουν προκυανιδίνες, οι οποίες προστατεύουν από καρδιακές παθήσεις. Τα κρασιά από τη Σαρδηνία και τη νοτιοδυτική Γαλλία έχουν περισσότερες προκυανιδίνες από άλλα κρασιά.

Πηγή: μελέτη στο Πανεπιστήμιο Queen Mary στο Λονδίνο, που δημοσιεύθηκε στο Nature, 2006.

  1. Μειώνει τον κίνδυνο διαβήτη τύπου 2

Οι μέτριοι καταναλωτές κρασιού έχουν 30% μικρότερο κίνδυνο από τους μη καπνιστές να αναπτύξουν διαβήτη τύπου 2.

Πηγή: έρευνα για 369.862 άτομα που μελετήθηκαν κατά μέσο όρο 12 ετών το καθένα, στο Amsterdam’s VU University Medical Center, δημοσιεύθηκε in Diabetes Care, 2005.

  1. Μειώνει τον κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου

Η πιθανότητα εμφάνισης εγκεφαλικού επεισοδίου που σχετίζεται με θρόμβους αίματος μειώνεται κατά περίπου 50% σε άτομα που καταναλώνουν μέτριες ποσότητες αλκοόλ.

Πηγή: μελέτη του Columbia University με 3.176 ατόμων που διήρκησε 8 χρόνια και δημοσιεύθηκε στο Stroke, 2006.

  1. Μειώνει τον κίνδυνο καταρράκτη

Οι μέτριοι καταναλωτές κρασιού έχουν κατά 32% λιγότερες πιθανότητες εμφάνισης καταρράκτη από ό, τι αυτοί που δεν πίνουν. Όσοι καταναλώνουν κρασί έχουν 43% λιγότερες πιθανότητες να αναπτύξουν καταρράκτη από εκείνους που πίνουν κυρίως μπύρα.

Πηγή: μελέτη 1.379 ατόμων στην Ισλανδία, που δημοσιεύθηκε στο Nature, 2003.

  1. Μειώνει τον κίνδυνο καρκίνου του παχέος εντέρου

Η μέτρια κατανάλωση κρασιού (ειδικά κόκκινο) μειώνει τον κίνδυνο καρκίνου του παχέος εντέρου κατά 45%.

Πηγή: μελέτη Stony Brook University με 2.291 άτομα για μια τετραετή περίοδο, που δημοσιεύθηκε στο American Journal of Gastroenterology, 2005.

  1. Επιβραδύνει την λειτουργία του εγκεφάλου

Η λειτουργία του εγκεφάλου μειώνεται με πολύ πιο γρήγορο ρυθμό σε άτομα που δεν καταναλώνουν κρασί  από ό,τι στους μέτριους καταναλωτές.

Πηγή: μελέτη του Columbia University που δημοσιεύτηκε στο Neuroepidemiology, 2006.