Ένα από τα πιο νόστιμα και υγιεινά φρούτα που λατρεύουμε όλοι να τρώμε κατά την διάρκεια του καλοκαιρού. Ένα φλιτζάνι, ή περίπου 21 κεράσια, περιέχει λιγότερες από 100 θερμίδες και το 15% των ημερήσιων αναγκών σας σε βιταμίνη C. Σύμφωνα με το άρθρο της ιστοσελίδας Health Magazine, ενημερωθείτε και εσείς για το τι  σας προσφέρει το συγκεκριμένο φρούτο.

  1. Τα κεράσια είναι πλούσια σε  αντιοξειδωτικά

Τα κεράσια είναι μια ισχυρή πηγή αντιοξειδωτικών και αντιφλεγμονωδών ενώσεων. Αυτά τα κυτταρικά προστατευτικά σώματος επιβραδύνουν τη γήρανση και αποτρέπουν τις χρόνιες ασθένειες – συμπεριλαμβανομένων των καρδιακών παθήσεων, του καρκίνου, του Αλτσχάιμερ, του διαβήτη και της παχυσαρκίας.

  1. Προστατεύουν από τον διαβήτη

Η αντιφλεγμονώδης δράση των κερασιών βοηθά στο να διατηρηθεί το σώμα σου υγιές. Επιπλέον, τα κεράσια κατατάσσονται χαμηλότερα από πολλά φρούτα στον γλυκαιμικό δείκτη. Αυτό σημαίνει ότι δεν προκαλούν αιχμές και πτώσεις στα επίπεδα σακχάρου και ινσουλίνης στο αίμα σου. Αυτό τα καθιστά και προστατευτικά από τον διαβήτη και είναι σημαντικά για τη διαχείριση της πάθησης εάν την έχεις ήδη.

  1. Έχετε καλύτερο ύπνο

Τα ξινά κεράσια ειδικότερα είναι μία από τις λίγες πηγές τροφίμων μελατονίνης, μια ορμόνη που βοηθά στον έλεγχο των κύκλων ύπνου-αφύπνισης. Μια μελέτη σε άνδρες και γυναίκες με αϋπνία διαπίστωσε ότι σε σύγκριση με ένα εικονικό φάρμακο, 230 ml χυμού κερασιού το πρωί και 230ml μία έως δύο ώρες πριν την βραδινή αύξησε τον χρόνο ύπνου κατά μία ώρα και 24 λεπτά.

  1. Μπορούν να παρέχουν ανακούφιση από την αρθρίτιδα

Αρκετές μελέτες έχουν δείξει ότι η κατανάλωση κερασιών είναι ευεργετική για τους πάσχοντες από οστεοαρθρίτιδα. Η τακτική κατανάλωση κερασιών ή 100% χυμού κερασιού στο γεύμα ή στο σνακ της ρουτίνας σας μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του πόνου στις αρθρώσεις.

  1. Μείωση του πόνου μετά από σωματική άσκηση

Πάνω από 8 εκατομμύρια ενήλικες στις ΗΠΑ υποφέρουν από ουρική αρθρίτιδα. Αυτή η φλεγμονώδης αρθρίτιδα προκαλείται όταν ένα απόβλητο που ονομάζεται ουρικό οξύ, το οποίο κρυσταλλώνεται μέσα στις αρθρώσεις, προκαλώντας βασανιστικό πόνο και πρήξιμο. Σε μια μελέτη, οι ασθενείς με ουρική αρθρίτιδα που κατανάλωναν κεράσια για μόλις δύο ημέρες (τόσο το φρέσκο φρούτο, όσο και το εκχύλισμα και το χυμό κερασιού) παρουσίασαν 35% χαμηλότερο κίνδυνο προσβολής από ουρική αρθρίτιδα σε σύγκριση με εκείνους που δεν έτρωγαν κεράσια.

  1. Μειώνουν τη χοληστερόλη

Η έρευνα έχει δείξει ότι η κατανάλωση χυμού τάρτας κεράσι μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της ολικής χοληστερόλης, συμπεριλαμβανομένου της λιποπρωτεΐνης χαμηλής πυκνότητας. . Αυτό είναι το κλειδί γιατί κάθε 1% μείωση της χοληστερόλης μειώνει τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων κατά 2%. Και η υψηλή λιποπρωτεΐνη χαμηλής πυκνότητας, είναι ιδιαίτερα ανησυχητική σε σχέση με τον κίνδυνο καρδιακής προσβολής.