Είστε ό,τι τρώτε! Είτε το πιστεύετε είτε όχι, αυτό το ρητό είναι αλήθεια.  Μπορεί να πιστεύετε ότι η άσκηση είναι το μόνο πράγμα που επηρεάζει τον τρόπο εμφάνισής σας, αλλά αυτό που εισάγετε στο σώμα σας με το φαγητό αποφέρει περισσότερα αποτελέσματα. Η τροφή προμηθεύει τα κύτταρα σας με τις πρώτες ύλες που απαιτούνται για επισκευή και αναγέννηση. Το κακό φαγητό σας δίνει κακά αποτελέσματα. Το καλό φαγητό αναδεικνύει την καλύτερη ομορφιά σας, σύμφωνα με το άρθρο της ιστοσελίδας Pro CheerLife.

  1. Βάρος

Ας ξεκινήσουμε με το πιο εμφανές αποτέλεσμα της τροφής που είναι η μέση σας. Επιστρέφοντας στο θέμα της τροφής έναντι της άσκησης, μια μελέτη του 2015 δείχνει γιατί ο έλεγχος των θερμίδων είναι πιο επιτυχημένος από ό, τι η άσκηση. Εδώ είναι η εξήγηση: Με την πάροδο του χρόνου, το σώμα σας συνηθίζει στο πρόγραμμα άσκησης. Αυτό το αποκαλούμε οροπέδιο απώλειας βάρους. Μπορείτε να αξιοποιήσετε περισσότερο το φαγητό σας για να επιτύχετε μια υγιή απώλεια βάρους επιλέγοντας ολόκληρα τρόφιμα. Τα τρόφιμα που σας βοηθούν να νιώσετε πληρότητα περισσότερες ώρες  και είναι πλούσια σε  θρεπτικά συστατικά, περιλαμβάνουν τα ακόλουθα: Φυλλώδη πράσινα, άπαχο βόειο κρέας, σολομό, βραστές πατάτες και στήθος κοτόπουλου.

  1. Επιδερμίδα

Η υγιεινή διατροφή επιτρέπει την παραγωγή κολλαγόνου, της πιο άφθονης πρωτεΐνης στο σώμα σας. Το κολλαγόνο είναι υπεύθυνο για την ελαστικότητα του δέρματος δεν είναι περίεργο γιατί οι ηλικιωμένες γυναίκες το παίρνουν ως συμπλήρωμα. Τώρα αυτό που κάνει η εξευγενισμένη ζάχαρη είναι ότι προσκολλάται στο κολλαγόνο (μια διαδικασία που ονομάζεται γλυκοζυλίωση) και το διαλύει. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα λεπτές γραμμές και ρυτίδες. Επειδή αυτό σας δίνει μια ιδέα για το πόσο κακά είναι τα εκλεπτυσμένα σάκχαρα, φροντίστε να τα αποφύγετε. Μείνετε μακριά από λευκό ψωμί, καραμέλες, μπισκότα και άλλα γλυκά. Προσέξτε επίσης τα ποτά σας.

  1. Μαλλιά

Τα προβλήματα των μαλλιών και του τριχωτού της κεφαλής μπορεί να επηρεαστούν από τη γενετική, αλλά προκύπτουν επίσης ως αποτέλεσμα της έλλειψης θρεπτικών ουσιών. Τα κορυφαία θρεπτικά συστατικά για υγιή μαλλιά περιλαμβάνουν βιταμίνη Α, βιταμίνες Β, βιταμίνη Ε και βιταμίνη C. Αποκτήστε τα μέσω τροφών όπως μανταρίνια, βούτυρο αμυγδάλου, φράουλες, ψάρια και αυγά. Θυμηθείτε, τα μαλλιά σας χρειάζονται και τροφή!

  1. Χείλη

Πιθανότατα έχετε σκασμένα χείλη, αλλά μην  κατηγορείτε μόνο το κραγιόν σας για αυτό. Ίσως να ενυδατώνετε το δέρμα σας με κατάλληλα προϊόντα. Παρόμοια με τη θρέψη του δέρματός σας μέσω των σωστών τροφίμων, πρέπει να διατηρείτε τα χείλη σας υγρά μέσω ενυδάτωσης. Αποφύγετε πάρα πολλά αλμυρά τρόφιμα και καφεΐνη. Πίνετε περισσότερο νερό  στοχεύστε σε 2 λίτρα την ημέρα. Ποιες είναι οι τροφές που προωθούν τα υγιή και υγρά χείλη; Μερικά από τα καλύτερα παραδείγματα είναι το σπανάκι, το μπρόκολο, οι σπόροι chia και τα αμύγδαλα.

  1. Μάτια

Τα λαμπερά μάτια είναι ελκυστικά και σας κάνουν να φαίνεστε πιο  ζωντανοί κατά την διάρκεια της ημέρας. Η κακή διατροφή θαμπώνει τα μάτια σας και προάγει τους κύκλους κάτω από τα μάτια (αλλά θυμηθείτε, θα πρέπει επίσης να έχετε επαρκή ύπνο!).  Βεβαιωθείτε ότι καταναλώνετε καροτενοειδή. Τα καροτενοειδή είναι φυτικές χρωστικές ουσίες που βρίσκονται σε ορισμένα τρόφιμα όπως αρακά, λάχανο, σπανάκι, καρότα και σκουός το καλοκαίρι. Λειτουργούν επίσης ως αντιοξειδωτικά για την προώθηση μιας υγιούς όρασης.

 

Αυτοί είναι μόνο μερικοί από τους πολλούς τρόπους που η διατροφή βοηθά ή εμποδίζει την εμφάνισή σας. Όπως μπορείτε να δείτε, το φαγητό είναι ένας τεράστιος οδηγός ομορφιάς. Κάντε τις σωστές επιλογές και θα δείτε πόσο καλύτερα μπορεί να φαίνεται το βάρος, το δέρμα, τα μαλλιά, τα χείλη και τα μάτια σας.