dyo-logo-200

5 τρόφιμα που μειώνουν το κοιλιακό λίπος

Ιατρικά, οι τύποι του σώματος χαρακτηρίζονται ως 0μεσόμορφος, εκτομορφικός, ενδομορφικός.  Όσον αφορά το σωματικό λίπος, οι διαφορετικοί τύποι σώματος ονομάζονται, αχλάδι ή μήλο. Ξέρετε αν το σχήμα του σώματός σας είναι αχλάδι ή μήλο; Το σχήμα του σώματός σας εξαρτάται από το γενετικό σας προφίλ. Τα γονίδια είναι υπεύθυνα για το πού το σώμα σας αποθηκεύει λίπος. Τα αχλάδια σώματα, θα αποθηκεύουν λίπος στα πόδια και τους γοφούς. Το σώμα σε σχήμα μήλου, αποθηκεύει λίπος γύρω από το στομάχι. Γι ‘αυτό τα σώματα σε σχήμα μήλου, διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο καρδιαγγειακών παθήσεων, καρκίνου και διαβήτη. Πρέπει να προσπαθούν  ειδικά για τη μείωση του λίπους στο στομάχι τους, σύμφωνα με το άρθρο της ιστοσελίδας  Holmes Place.

Τα σώματα σε σχήμα μήλου πρέπει πάντα κάνουν κάποιο άθλημα, ώστε να αποφεύγονται σοβαρά προβλήματα υγείας. Αν έχετε τύπου ‘’μήλο’’, θα πρέπει επίσης να είστε προσεκτικοί με τις διατροφικές σας συνήθειες, διότι ευθύνονται κατά 70% για την συνολική σας επιτυχία.

Θα αναφέρουμε σούπερ-τροφές που θα βοηθήσουν στη μείωση του λίπους στο στομάχι τις οποίες μπορεί να μην γνωρίζετε.

Κανέλα:

Δεν  την χρησιμοποιούμε μόνο για τα Χριστούγεννα, αλλά είναι ένα μπαχαρικό που πρέπει να χρησιμοποιείτε καθημερινά στα milkshake, τη βρώμη και το γιαούρτι όπως και στα μαγειρεμένα φαγητά. Η κανέλα μειώνει τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα, χρειάζεστε λιγότερη ινσουλίνη, ώστε να μπορείτε να κάψετε λίπος καλύτερα.

Ψάρι:

Ειδικά ο σολομός, έχει υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά οξέα ωμέγα-3 που βοηθούν στην ενεργοποίηση της διαδικασίας καύσης λίπους. Η κατανάλωση ψαριών δύο φορές την εβδομάδα μπορεί να είναι πολύ ευεργετική.

Κρέας:

Περιέχει καρνιτίνη, η οποία μεταφέρει λίπος στα μυϊκά κύτταρα και μετατρέπεται σε ενέργεια. Πρέπει να τρώτε αρνί ή άπαχο βόειο κρέας, το πολύ 3 φορές την εβδομάδα.

Τσίλι:

Η κατανάλωση πικάντικων τροφίμων επηρεάζει τη θερμότητα του σώματος, λόγω των αντιοξειδωτικών. Σας κάνει να ιδρώνετε και να απομακρύνετε τις τοξίνες από τον οργανισμό σας, αλλά επίσης βοηθά το μεταβολισμό σας.

Νερό:

Όλες αυτές οι συμβουλές διατροφής δεν θα κάνουν τη διαφορά, εάν δεν πίνετε πολύ νερό. Συνιστάται να πίνετε τουλάχιστον 35 ml νερού ανά κιλό σωματικού βάρους ανά ημέρα. Κατά τη διάρκεια της προπόνησης πρέπει να πίνετε τουλάχιστον μισό λίτρο νερό. Το μεταλλικό νερό είναι ιδιαίτερα καλό για το σώμα σας. Το ασβέστιο ρυθμίζει την ισορροπία ενυδάτωσης, υποστηρίζει την οικοδόμηση των μυών και για υγιή δόντια και οστά.

Το κλειδί για την επιτυχία όσον αφορά την απώλεια λίπους στο στομάχι είναι η αλλαγή των διατροφικών συνηθειών. Επιπλέον, πρέπει να εστιάσετε στην αποφυγή υδατανθράκων και αλκοόλ το βράδυ, γεγονός που οδηγεί σε αύξηση του λίπους στο στομάχι σας κατά τη διάρκεια της νύχτας.

Photos by Freepik

 

Κοινοποίησε αυτο το άρθρο:

Facebook
Twitter
Pinterest
WhatsApp
Email

Σχετικά άρθρα:

Ανακάλυψε το τελευταίο τεύχος του Δ.Υ.Ο.

Περισσότερα Άρθρα

kali ugeia sunentefksi
«Για καλή υγεία χρειάζεται μέτρο και κοινή λογική»
p kormas article
«Το τοπίο στην oρθοπαιδική αλλάζει συνεχώς»
klentzeris upogenitikotita
Πώς η πανδημία COVID19 προκάλεσε πτώση των γεννήσεων στην Ευρώπη και στην χώρα μας
antidoto pathitikotita
Η πανδημία απο την σκοπιά της ομάδας "Αντίδοτο στην Παθητικότητα"
main banner foitites
Ε.Φ.Φ.Ε: " Η πανδημία αποτέλεσε πρόκληση για εμάς "
kostas sirigos 1
Έχει σημασία να αποκτήσουμε παιδεία και κουλτούρα πρόληψης;
prwtovoulia newn
Πώς ο covid-19 άλλαξε την ζωή της νεολαίας
MINA GKAGKA COVER
ΜΙΝΑ ΓΚΑΓΚΑ «Είμαστε έτοιμοι για το δεύτερο κύμα»
stefanos kales
«Πιθανό να έχουμε εμβόλιο για τον COVID το φθινόπωρο ή τον χειμώνα»
mouzaka cover
Συνέντευξη της Λυδίας Μουζάκα στο περιοδικό Ciao