1. Η κατανάλωση μπλε και μωβ φρούτων, όπως δαμάσκηνα και βατόμουρα, είναι ο καλύτερος τρόπος για να αποκτήσετε καλύτερο δέρμα, διότι είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά

2. Οι ηλιόσποροι περιέχουν βιταμίνη Ε, η οποία είναι άκρως σημαντική για την προστασία του δέρματός σας

3. Η σοκολάτα κάνει καλό (πάντα με μέτρο φυσικά). Ειδικά, η κατανάλωση μαύρης σοκολάτας, σχεδόν σε καθημερινή βάση, έχει θετικά αποτελέσματα για την υγεία του δέρματός σας και όχι μόνο

4. Οι ντομάτες είναι επίσης εξαιρετική πηγή αντιοξειδωτικών

5. Γιαούρτι και υγιές δέρμα πάνε μαζί. Το γιαούρτι, εκτός του ότι είναι ένα υπέροχο σνακ, περιέχει πρωτεΐνη που κάνει το δέρμα να μένει σφριγηλό και πολεμά την εμφάνιση ρυτίδων