Μάθετε τα  πολύτιμα οφέλη που προσφέρουν τα αχλάδια στην υγεία μας. Τα αχλάδια είναι ένα νόστιμο φρούτομε χαμηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες και είναι επίσης γεμάτα θρεπτικά συστατικά, σύμφωνα με το άρθρο της ιστοσελίδας  Eating Well.

Θερμίδες: 101

Λίπος: 0g

Κορεσμένα λιπαρά: 0g

Trans λίπος: 0g

Υδατάνθρακες: 27g

Ίνες: 6g

Ζάχαρη: 17g

Προσθήκη  ζάχαρης: 0g

Πρωτεΐνη: 1g

Μαγνήσιο: 12mg

Κάλιο: 206mg

Βιταμίνη C: 8mg

  1. Τα αχλάδια κάνουν καλό στην πέψη

Με 6 γραμμάρια ινών, τα αχλάδια έχουν περισσότερες ίνες από μια μερίδα 1 φλιτζανιού λάχανο! Από το να σας βοηθά να διατηρήσετε ένα υγιές βάρος έως τη μείωση του κινδύνου εμφάνισης διαβήτη τύπου 2, η κατανάλωση αρκετών ινών αποτελεί αναπόσπαστο μέρος μιας ισορροπημένης διατροφής.  Μπορούμε να πάρουμε πάνω από το 20 % της ημερήσιας συνιστώμενης δόσης φυτικών ινών από αχλάδι.

  1. Τα αχλάδια έχουν χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη

Παρόλο που τα αχλάδια έχουν κάποια φυσική ζάχαρη, η υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες διασφαλίζει ότι το σάκχαρο στο αίμα σας δεν θα αυξηθεί μετά το φαγητό (το οποίο τα καθιστά ένα τέλειο σνακ εν κινήσει για άτομα με διαβήτη) Επιπλέον, ο χαμηλός γλυκαιμικός δείκτης σας σημαίνει δεν θα πεινάσετε λίγα λεπτά μετά το σνακ.

  1. Τα αχλάδια είναι καλά για την καρδιά σας

Σύμφωνα με το Harvard Health, η κατανάλωση περισσότερων τροφών πλούσιων σε φυτικές ίνες παρέχει υπέροχα οφέλη για την υγεία. Θεωρήθηκε ότι παίζει ρόλο στη μείωση της αρτηριακής πίεσης και της χοληστερόλης, η λήψη αρκετών ινών στη διατροφή σας μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιακών παθήσεων. Δεδομένου ότι τα αχλάδια έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και κάλιο (που βοηθούν στην εξουδετέρωση της περίσσειας νατρίου), είναι ένα υπέροχο σνακ για ενσωμάτωση σε μια υγιεινή διατροφή!

  1. Τα αχλάδια καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες

Η βιταμίνη C στα αχλάδια καταπολεμά τις ελεύθερες ρίζες, οι οποίες μπορούν  να μειώσουν  το οξειδωτικό στρες και να οδηγήσουν σε χρόνια ασθένεια. Αυτό σημαίνει ότι η κατανάλωση αχλαδιών  και άλλων τροφίμων με υψηλή περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά  μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου, διαβήτη, καρδιακών παθήσεων, ακόμη και νευροεκφυλιστικών ασθενειών όπως η άνοια!