Το μαρούλι έχει ονομαστεί «η τέλεια τροφή για απώλεια βάρους» και «φαγητό κουνελιού», αλλά είναι πολύ περισσότερο, σύμφωνα με το άρθρο της ιστοσελίδας Real Food for life.

  1. Οι θερμίδες στο μαρούλι είναι χαμηλές και δεν έχει σχεδόν καθόλου λίπος

Το μαρούλι έχει μόνο 12 θερμίδες για 1 τεμαχισμένο φλιτζάνι. Γι ‘αυτό είναι τόσο καλό για την απώλεια βάρους.

  1. Υψηλή περιεκτικότητα σε ίνες και κυτταρίνη

Ένας άλλος λόγος που είναι καλό για την απώλεια βάρους. Αυτή η ίνα βοηθά επίσης στην απομάκρυνση των χολικών αλάτων από το σώμα. Όταν το σώμα αντικαθιστά αυτά τα άλατα διαλύει τη χοληστερόλη για να τα διαλύσει. Γι ‘αυτό το μαρούλι είναι επίσης καλό για την καρδιά σας!

  1. Το μαρούλι είναι υγιές στην καρδιά

Η βιταμίνη C και το β-καροτένιο του μαρουλιού συνεργάζονται για την πρόληψη της οξείδωσης της χοληστερόλης. Αυτό αποτρέπει τη συσσώρευση πλάκας.

  1. Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα

Το μαρούλι Romaine έχει αναλογία 2/1 ωμέγα-3 προς ωμέγα-6 λιπαρά οξέα. Αυτή είναι μια εξαιρετική αναλογία. Οι θερμίδες στο μαρούλι δεν είναι σημαντικές επειδή υπάρχει τόσο λίπος. Μην καταναλώνετε περισσότερη ποσότητα από όσο πρέπει.

  1. Γεμάτο πρωτεΐνη

Το μαρούλι Romaine έχει 20% των θερμίδων του σε πρωτεΐνες. Όπως όλα τα τρόφιμα, μεγάλο μέρος της πρωτεΐνης στο μαρούλι είναι πλήρες, αλλά αυτή η ποσότητα μπορεί να αυξηθεί συνδυάζοντας με τρόφιμα που έχουν  πρωτεΐνες .

  1. Βοηθά στην αϋπνία

Το λευκό υγρό που βλέπετε όταν σπάζετε ή κόβετε φύλλα μαρουλιού ονομάζεται γαλακτοκαύριο το οποίο έχει ιδιότητες χαλάρωσης και ύπνου που μοιάζουν με το όπιο, αλλά χωρίς τις έντονες παρενέργειες. Απλά φάτε μερικά φύλλα ή πιείτε λίγο χυμό μαρουλιού.

  1. Το μαρούλι είναι αλκαλικό

Τα μέταλλα στο μαρούλι βοηθούν στην απομάκρυνση των τοξινών και διατηρούν την οξύτητα / αλκαλική ισορροπία σας σε τάξη. Μόλις είστε ισορροπημένοι σε αυτό το επίπεδο, υπάρχουν πολλά οφέλη, όπως μεγαλύτερη ενέργεια, καθαρότερη σκέψη, βαθύ ξεκούραστο ύπνο και νεανικό δέρμα.

  1. Χαμηλός Γλυκαιμικός Δείκτης

Το μαρούλι έχει μέσο γλυκαιμικό δείκτη 15 αλλά επειδή έχει τόσες λίγες θερμίδες το γλυκαιμικό του φορτίο θεωρείται μηδέν. Για όποιον παρακολουθεί τα σάκχαρα του αίματος για ιατρικούς λόγους, αυτό είναι υπέροχο. Ο χαμηλός γλυκαιμικός δείκτης είναι επίσης κατάλληλος στη διαχείριση βάρους.

  1. Ολόκληρο  ζωντανό φαγητό

Το μαρούλι τρώγεται σχεδόν πάντα ωμό το οποίο έχει πολλά μικροθρεπτικά συστατικά που δεν βρίσκονται σε μαγειρεμένα ή μεταποιημένα τρόφιμα. Η κατανάλωση ωμών τροφίμων προσθέτει επίσης ζωτικές ενέργειες που δεν απομονώνονται ή αναγνωρίζονται από τη διατροφική επιστήμη.

  1. Το μαρούλι έχει υπέροχη γεύση

Παρόλο που το μαρούλι έχει πολύ χαμηλές θερμίδες, πολλές ποικιλίες έχουν ακόμα γλυκιά γεύση. Για να έχετε το μέγιστο όφελος από το φαγητό σας, θα πρέπει πραγματικά να το φάτε με ‘’ολόκληρο το σώμα’’ σας και όχι μόνο με το μυαλό σας λέγοντας ότι είναι καλό για εσάς. Αν σας αρέσει η πικρή γεύση μπορείτε να το βρείτε και αυτό!