dyo-logo-200

Το κατάλληλο πρωϊνό για να χάσετε βάρος!

ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΗ η αξία ενός γερού, πλούσιου πρωινού για την υγεία μας. Μας γεμίζει ενέργεια για να αντεπεξέλθουμε στις υποχρεώσεις μας και με τον σωστό συνδυασμό μπορούμε να κόψουμε την πείνα μας για αρκετές ώρες, γλυτώνοντας πολλές περιττές θερμίδες, καθώς και να χάσουμε κιλά. Βέβαια, δεν είναι όλα τα πρωινά το ίδιο. Και για αυτόν ακριβώς τον λόγο βρήκαμε μερικές σούπερ συμβουλές για να κάνετε το πρωινό σας να χορταστικό, αλλά και ταυτόχρονα διαιτητικό…

Έχει αποδειχθεί από πολλές μελέτες ότι το να τρώμε πρωινό κάνει τον μεταβολισμό μας να λειτουργεί καλύτερα και για αυτό είναι σημαντικό να μην το καθυστερούμε περισσότερο από 30-60 λεπτά μετά το ξύπνημα, ώστε να εκμεταλλευτούμε στο έπακρο τη δυνατότητα του οργανισμού μας να καίει το λίπος. Έπειτα, το να τρώμε ένα γερό πρωινό με το που ξυπνάμε είναι ο πιο σίγουρος τρόπος να αποφύγουμε τις κακές επιλογές (μετάφραση: κενούς υδατάνθρακες) μέσα στην ημέρα.

Αν το πρωινό σας είναι πλούσιο σε πρωτεΐνη  όπως ένα αυγό, ή γιαούρτι τότε βρίσκεστε στον καλύτερο δρόμο. Η πρωτεΐνη είναι πολύ χορταστική και μπορεί να διώξει την πείνα που θα νιώθαμε γύρω στις 10-11 το πρωί και θα μας οδηγούσε κατευθείαν σε κάτι γρήγορο  και ανθυγιεινό. Μια μελέτη έδειξε ότι οι γυναίκες που τρώνε τακτικά αυγά με το πρωινό τους έχασαν το διπλάσιο βάρος σε σχέση με εκείνες που ξεκινούσαν την ημέρα τους με έμφαση μόνο στους υδατάνθρακες. Ακόμα ένα καλό με τις τροφές που περιέχουν αρκετή πρωτεΐνη είναι πως το πεπτικό μας σύστημα χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να τις επεξεργαστεί, αφήνοντάς μας να νιώθουμε χορτασμένοι για περισσότερες ώρες.

Αν το πρωινό μας περιέχει ανθεκτικό άμυλο, το στομάχι μας θα νιώθει χορτασμένο για ακόμα περισσότερη ώρα και θα μας βοηθήσει να κάψουμε ακόμα περισσότερες θερμίδες, καθώς αναγκάζει τον οργανισμό μας να χρησιμοποιήσει τα αποθέματα λίπους μας για ενέργεια. Εκτός από την μπανάνα, ανθεκτικό άμυλο θα βρούμε και στη βρώμη, οπότε έχουμε να προτείνουμε  για έναν γευστικό και σούπερ χορταστικό και διαιτητικό συνδυασμό, βρώμη με μπανάνα και ξηρούς καρπούς για λίγη πρωτεΐνη ή έτοιμη βρώμη με γιαούρτι.

 

 

Κοινοποίησε αυτο το άρθρο:

Facebook
Twitter
Pinterest
WhatsApp
Email

Σχετικά άρθρα:

Ανακάλυψε το τελευταίο τεύχος του Δ.Υ.Ο.

Περισσότερα Άρθρα

kali ugeia sunentefksi
«Για καλή υγεία χρειάζεται μέτρο και κοινή λογική»
p kormas article
«Το τοπίο στην oρθοπαιδική αλλάζει συνεχώς»
klentzeris upogenitikotita
Πώς η πανδημία COVID19 προκάλεσε πτώση των γεννήσεων στην Ευρώπη και στην χώρα μας
antidoto pathitikotita
Η πανδημία απο την σκοπιά της ομάδας "Αντίδοτο στην Παθητικότητα"
main banner foitites
Ε.Φ.Φ.Ε: " Η πανδημία αποτέλεσε πρόκληση για εμάς "
kostas sirigos 1
Έχει σημασία να αποκτήσουμε παιδεία και κουλτούρα πρόληψης;
prwtovoulia newn
Πώς ο covid-19 άλλαξε την ζωή της νεολαίας
MINA GKAGKA COVER
ΜΙΝΑ ΓΚΑΓΚΑ «Είμαστε έτοιμοι για το δεύτερο κύμα»
stefanos kales
«Πιθανό να έχουμε εμβόλιο για τον COVID το φθινόπωρο ή τον χειμώνα»
mouzaka cover
Συνέντευξη της Λυδίας Μουζάκα στο περιοδικό Ciao