Υπό το πρίσμα αυτό, αν υποφέρετε από κάψιμο στο στήθος, ίσως πρέπει να σκεφτείτε αμέσως να ανεβάσετε το κεφάλι του κρεβατιού σας (οι περισσότεροι άνθρωποι υποφέρουν τη νύχτα) για να κρατήσετε το όξινο μείγμα τροφής χαμηλότερα στο στομάχι. Συνιστώ επίσης να μην τρώτε πολύ κοντά στην ώρα του ύπνου και να αποφεύγετε τα μεγάλα βραδινά γεύματα, λέει ο Abisola Olulade, MD, γιατρός οικογενειακής ιατρικής. Άλλα πράγματα που μπορεί να βοηθήσουν, αλλά δεν έχει αποδειχθεί σταθερά ότι είναι ευεργετικά, περιλαμβάνουν την αποφυγή του καπνίσματος, των στενών ρούχων γύρω από την κοιλιά και την αύξηση της παραγωγής σάλιου με τη μάσηση τσίχλας, η οποία μπορεί να εξουδετερώνει το παλινδρομούμενο οξύ και να αυξάνει τον ρυθμό απομάκρυνσης του οξέος. Eπιπλέον, έναν περίπατο μετά το δείπνο και σημειώνει ότι, δεδομένου ότι ο όγκος του περιεχομένου του στομάχου μπορεί να ωθήσει το οξύ προς τον οισοφάγο, η κατανάλωση των υγρών σας μεταξύ των γευμάτων μπορεί να βοηθήσει να κρατηθεί ο όγκος χαμηλά. Θα πρέπει επίσης να μασάτε με κλειστό στόμα για να αποφύγετε την κατάποση πολύ αέρα με το φαγητό σας, λέει η Seema Sarin, MD, διευθύντρια ιατρικής τρόπου ζωής στο EHE Health.

Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στη διατροφή

Ο Dr. Olulade λέει ότι μια άλλη καλή λύση για τα προβλήματα της γαστροοισοφαγικής παλινδρόμησης είναι απλά να εξαλείψετε συγκεκριμένα πράγματα από τη διατροφή σας που μπορεί να την προκαλέσουν, όπως η καφεΐνη, τα πικάντικα φαγητά, τα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά και τα ανθρακούχα ποτά. Η μέντα έχει επίσης αποδειχθεί ότι χαλαρώνει τον γαστροοισοφαγικό σφιγκτήρα, οπότε αποφύγετε την κατανάλωσή της στο τσάι. Προτιμήστε το νερό όποτε είναι δυνατόν. Μπορείτε να προσπαθήσετε να ελαχιστοποιήσετε ή να εξαλείψετε τις τροφές που προκαλούν ιδιαίτερα την πρόκληση με ένα πρόγραμμα διατροφής για τη γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση . Αυτό θα συνεπαγόταν συγκεκριμένα την αποφυγή του σκόρδου, των κρεμμυδιών, των εσπεριδοειδών, των ντοματών/προϊόντων ντομάτας και της σοκολάτας, μαζί με τα προαναφερθέντα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά και πικάντικα,  σύμφωνα με το άρθρο της ιστοσελίδας Real Simple.

Από την άλλη πλευρά, μην φτάνετε σε επιλογές τροφίμων που προκαλούν λιγότερο, όπως τα δημητριακά ολικής αλέσεως, τα πράσινα και ριζώδη λαχανικά, οι ξηροί καρποί, οι μπανάνες, τα πεπόνια, το καρπούζι, τα αυγά, τα άπαχα κρέατα και το μη ξινό, πλούσιο σε προβιοτικά, γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά.