Σύμφωνα με την Αμερικανική Ακαδημία Δερματολογίας τα μαλλιά μας μακραίνουν 1/2 εκατοστό κάθε μήνα και γύρω στα 6 εκατοστά κάθε χρόνο .

Το πόσο γρήγορα μακραίνουν τα μαλλιά μας εξαρτάται από :

  • Την ηλικία

  • Τον συγκεκριμένο τύπο μαλλιών

  • Την κατάσταση της υγείας μας

  • Και άλλα προβλήματα υγείας

Πως να κάνετε τα μαλλιά σας πιο δυνατά

1. Βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά :

  • Ωμέγα 3 και 6

Μια έρευνα έδειξε ότι μια ομάδα γυναικών που πήραν συμπληρώματα διατροφής με ωμέγα 3 και 6 είχαν λιγότερη τριχόπτωση και μεγαλύτερη πυκνότητα μαλλιών .

  • Ψευδάργυρος

Οι γυναίκες με έλλειψη ψευδάργυρου μπορεί να δούνε διαφορά στα μαλλιά τους .

  • Β-5 και Βιοτίνη

Μια μελέτη έδειξε ότι τα συμπληρώματα διατροφής που περιείχαν ψευδάργυρο και βιοτίνη μείωσαν την απώλεια των μαλλιών και ενδυνάμωσαν την τρίχα . Οι άνθρωποι που έχουν έλλειψη βιοτίνης θα δούνε βελτίωση .

  • Σίδηρος

Σύμφωνα με έρευνες δεν έχει αποδειχτεί ακόμα η σχέση μεταξύ της έλλειψης σιδήρου και τριχόπτωσης .

  • Βιταμίνη D

Έρευνες έδειξαν ότι οι άνθρωποι με αλωπεκία είχαν έλλειψη βιταμίνης D. Η πρόληψη της θα σας βοηθήσει σε περίπτωση που έχετε τριχόπτωση ή αλωπεκία .

2 . Χρησιμοποιήστε αιθέρια έλαια

Αιθέρια έλαια που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε είναι η ροσμαρί και η μέντα .

Επίσης μπορείτε να ανακατέψετε αυτά τα συστατικά με άλλα είδη λαδιών για να αποτρέψετε την καταστροφή των μαλλιών σας όπως :

  • λάδι καρύδας

  • ηλιέλαιο

  • καστορέλαιο

3. Δοκιμάστε συμπληρώματα κερατίνης

Μια έρευνα με ένα προϊόν 500 mg κερατίνης,βιταμινών και ιχνοστοιχείων που χρησιμοποίησε μια ομάδα ανθρώπων κατέληξε στα παρακάτω αποτελέσματα :

  • 12.5 % μείωση τριχόπτωσης στα μαλλιά

  • 5.9 % ενδυνάμωση της τρίχας

  • Λαμπερά και λεία μαλλιά

4. Πρωτεΐνη

Η πρωτεΐνη βοηθάει στο να μακρύνουν πιο γρήγορα τα μαλλιά παράλληλα τα προστατεύει από διάφορες χημικές και περιβαλλοντικές ζημιές . Χρησιμοποιήστε προϊόντα που περιέχουν πρωτεΐνη για να προφυλάσσετε τα μαλλιά σας από την θερμότητα . Φροντίστε να προσθέστε στην διατροφή σας τρόφιμα που περιέχουν πρωτεΐνη όπως το γιαούρτι .

5. Καφεΐνη στον θύλακα της τρίχας

Έρευνες έχουν δείξει ότι η καφεΐνη έχει επίδρασή στην ΄΄ανάπτυξη ΄΄της τρίχας . Για αυτό να χρησιμοποιείτε προϊόντα μαλλιών με καφεΐνη.

Πηγή : Healthline