dyo-logo-200

Όταν το σώμα σου εκπέμπει SOS | 6 σημάδια ότι βρίσκεσαι υπό συνεχές στρες

“Μηνύματα” που τείνουν να είναι δυσάρεστα, αλλά το σώμα σου τα χρησιμοποιεί ως έσχατη λύση για να απευθυνθεί σε εσένα για βοήθεια.

Ακολουθούν τα σήματα άγχους που σου στέλνει απεγνωσμένα το σώμα σου.

1. Τρίζεις τα δόντια σου

Η μεγαλύτερη αιτία τριξίματος των δοντιών είναι το άγχος. Μπορεί να σφίγγεις τα δόντια σου υποσυνείδητα κατά τη διάρκεια της ημέρας ή ενώ κοιμάσαι. Ένα από τα ενδεικτικά σημάδια ότι ξεκίνησες αυτή τη συνήθεια είναι ο πόνος στο σαγόνι και στα δόντια το επόμενο πρωί.

2. Ιδρώνεις πολύ

Η εφίδρωση εμφανίζεται για πολλούς λόγους: άσκηση, υψηλές θερμοκρασίες ή όταν ο εγκέφαλός σου αντιλαμβάνεται μια απειλή. Ωστόσο, εάν ιδρώνεις συνεχώς, χωρίς να κάνεις κάποια δραστηριότητα, μπορεί να είναι σημάδι ότι είσαι υπερβολικά ανήσυχη χωρίς να το καταλαβαίνεις.

3. Χάνεις περισσότερα μαλλιά από το συνηθισμένο

Το να βρίσκεις περισσότερα μαλλιά στο μπάνιο ή στη χτένα σου μπορεί να είναι σημάδι κρυφού στρες. Η συναισθηματική αναταραχή μπορεί να διαταράξει τη φάση ανάπτυξης του κύκλου της τρίχας. Ακόμα κι αν δεν έχει συμβεί τίποτα τρομερό πρόσφατα, να θυμάσαι ότι η τριχόπτωση συνήθως καθυστερεί. Έτσι, μπορεί να εμφανίσεις απώλεια μαλλιών 6-12 εβδομάδες μετά από ένα αγχωτικό γεγονός.

4. Έχεις κόκκινες κηλίδες ή μπαλώματα

Εάν δεν υποφέρεις από αλλεργίες αλλά βλέπεις κόκκινες κηλίδες ή μπαλώματα στο σώμα σου, μπορεί ο οργανισμός σου να ξεσπά. Επιπλέον, μπορεί ακόμη και να εμφανίσεις κάποια άφθα στο στόμα σου λόγω άγχους. Μπορεί να έχεις επηρεαστεί τόσο συναισθηματικά που το σώμα σου απελευθέρωσε κάποιες χημικές ουσίες που άλλαξαν την απόκρισή του στις άλλες λειτουργίες του.

5. “Τρεμόπαιγμα του ματιού

Το άγχος μπορεί να δώσει ασυνήθιστα σήματα στον εγκέφαλο και στους μύες του προσώπου σου. Ως αποτέλεσμα, το μάτι σου συσπάται ανεξέλεγκτα. Μπορεί να παρατηρήσεις την ακούσια κίνηση του κάτω βλεφάρου σου ή, σε σπάνιες περιπτώσεις, του άνω βλεφάρου. Σε ορισμένες περιπτώσεις, οι συσπάσεις διαρκούν για εβδομάδες ή και μήνες.

6. Το στόμα σου είναι πάντα στεγνό

Εάν διψάς συνεχώς ενώ δεν έφαγες τίποτα αλμυρό, δώσε προσοχή στη συναισθηματική σου υγεία. Οι παρατεταμένες περίοδοι στρες μπλοκάρουν τους σιελογόνους αδένες σου, αφήνοντάς σου ξηροστομία. Μπορεί επίσης να βρεις δυσκολία στην κατάποση λόγω του πόσο αφυδατωμένη είσαι.

Κοινοποίησε αυτο το άρθρο:

Facebook
Twitter
Pinterest
WhatsApp
Email

Σχετικά άρθρα:

Ανακάλυψε το τελευταίο τεύχος του Δ.Υ.Ο.

Περισσότερα Άρθρα

kali ugeia sunentefksi
«Για καλή υγεία χρειάζεται μέτρο και κοινή λογική»
p kormas article
«Το τοπίο στην oρθοπαιδική αλλάζει συνεχώς»
klentzeris upogenitikotita
Πώς η πανδημία COVID19 προκάλεσε πτώση των γεννήσεων στην Ευρώπη και στην χώρα μας
antidoto pathitikotita
Η πανδημία απο την σκοπιά της ομάδας "Αντίδοτο στην Παθητικότητα"
main banner foitites
Ε.Φ.Φ.Ε: " Η πανδημία αποτέλεσε πρόκληση για εμάς "
kostas sirigos 1
Έχει σημασία να αποκτήσουμε παιδεία και κουλτούρα πρόληψης;
prwtovoulia newn
Πώς ο covid-19 άλλαξε την ζωή της νεολαίας
MINA GKAGKA COVER
ΜΙΝΑ ΓΚΑΓΚΑ «Είμαστε έτοιμοι για το δεύτερο κύμα»
stefanos kales
«Πιθανό να έχουμε εμβόλιο για τον COVID το φθινόπωρο ή τον χειμώνα»
mouzaka cover
Συνέντευξη της Λυδίας Μουζάκα στο περιοδικό Ciao