dyo-logo-200

Οι πιο ανατρεπτικές συμβουλές για υγεία, αδυνάτισμα και ευεξία

Μπορεί αυτά τα tips να δείχνουν εκ πρώτης όψεως παράλογα, όμως, έχουν αποτέλεσμα!

Έχεις ακούσει πολλές συμβουλές για να βελτιώσεις την υγεία και τη φυσική σου κατάσταση που ακούγονται απολύτως λογικά. Όπως για παράδειγμα, να πίνεις νερό για να αποφύγεις την αφυδάτωση ή να τρως λιγότερο και να γυμνάζεσαι περισσότερο προκειμένου να χάσεις βάρος. Οι συμβουλές που σου προτείνουμε φαίνονται εκ πρώτης όψεως κάπως… παράλογες. Όμως βασίζονται σε επιστημονικές έρευνες και έχουν εγγυημένη αποτελεσματικότητα. Μια δοκιμή θα σε πείσει!

Φάε περισσότερο για να τρως λιγότερο

Αυτό σημαίνει ότι πιο πολλά μικρά γεύματα μέσα στη μέρα είναι προτιμότερα από δύο ή τρία μεγάλα. Εκτός όμως από τη συχνότητα, ιδιαίτερη σημασία έχει και η ποιότητα των γευμάτων σου. Για παράδειγμα, τρώγοντας συχνά μικρές ποσότητες υδατάνθρακα απλά ανεβάζεις τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα με αποτέλεσμα να πεινάς πιο πολύ. Αντιθέτως, όταν τρως συχνά μικρογεύματα πλούσια σε πρωτεΐνη, μπορεί να παίρνεις πιο πολλές θερμίδες αλλά μένεις χορτάτη για περισσότερη ώρα που σημαίνει ότι στο σύνολο της ημέρας θα καταναλώσεις λιγότερες θερμίδες.

Πιες καφέ για να κοιμάσαι καλύτερα

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που έγινε στην Ιαπωνία σχετικά με τη βελτίωση της ποιότητας του ύπνου, οι άνθρωποι που πίνουν καφέ πριν πέσουν για ύπνο, έχουν καλύτερες επιδόσεις σε γνωστικά τεστ και γενικά νιώθουν πιο “ξύπνιοι” σε σχέση με όσους αποφεύγουν την καφεΐνη προκειμένου να κοιμηθούν.

Μην βουρτσίζεις τα δόντια μετά το γεύμα για καλύτερη στοματική υγεία

Δεν προτείνουμε βέβαια να μην καθαρίζεις ποτέ τα δόντια σου, απλά να περιμένεις για μισή ώρα μετά το φαγητό, ιδιαίτερα όταν έχεις καταναλώσει όξινες τροφές, όπως πορτοκάλι ή ντομάτα. Ο λόγος είναι ότι επειδή τα οξέα από τις τροφές μπορεί να προκαλέσουν φθορές στο σμάλτο των δοντιών, είναι καλύτερο να περιμένεις λίγο για να “ξεπλυθεί” το στόμα σου με τη βοήθεια του σάλιου πριν χρησιμοποιήσεις την οδοντόβουρτσά σου. Διαφορετικά, υπάρχει ο κίνδυνος να διασπείρεις τα οξέα σε όλο το στόμα, κάνοντας τελικά περισσότερο κακό παρά καλό.

Πάρε βάρος αν θέλεις να χάσεις

Αρκεί, να πάρεις το έξτρα βάρος σε μυική μάζα! Όταν αυξάνεται το ποσοστό της στο σώμα, τότε αυξάνεται και ο βασικός μεταβολισμός σου που σου επιτρέπει να καις περισσότερες θερμίδες, ενώ μειώνεται το ποσοστό του λίπους στο σώμα.

Πιες νερό όταν νιώθεις φουσκωμένη

Εάν πιστεύεις ότι το να πιεις νερό όταν νιώθεις ότι είσαι πολύ φουσκωμένη απλώς θα επιδεινώσει την κατάσταση, κάνεις λάθος. Το νερό θα αναμιχθεί με τις φυτικές ίνες που υπάρχουν στο γαστρεντερικό σύστημά σου και θα τις μετατρέψει σε μια ουσία που μοιάζει με ζελέ. Αυτό θα επηρεάσει την κινητικότητα στο στομάχι και θα σε ανακουφίσει από τα  δυσάρεστα συμπτώματα.

Πιες ένα ζεστό ρόφημα για να δροσιστείς

Μπορεί να ακούγεται παράδοξο, όμως έχει μια λογική. Όταν πίνεις κάτι ζεστό το σώμα σου αντιδρά στην υψηλή θερμοκρασία του εκρίνοντας περισσότερο ιδρώτα. Κι όταν ο ιδρώτας αρχίσει να εξατμίζεται, τότε το σώμα δροσίζεται με τον πιο φυσικό τρόπο!

Πηγή: https://www.madamefigaro.gr/

Κοινοποίησε αυτο το άρθρο:

Facebook
Twitter
Pinterest
WhatsApp
Email

Σχετικά άρθρα:

Ανακάλυψε το τελευταίο τεύχος του Δ.Υ.Ο.

Περισσότερα Άρθρα

kali ugeia sunentefksi
«Για καλή υγεία χρειάζεται μέτρο και κοινή λογική»
p kormas article
«Το τοπίο στην oρθοπαιδική αλλάζει συνεχώς»
klentzeris upogenitikotita
Πώς η πανδημία COVID19 προκάλεσε πτώση των γεννήσεων στην Ευρώπη και στην χώρα μας
antidoto pathitikotita
Η πανδημία απο την σκοπιά της ομάδας "Αντίδοτο στην Παθητικότητα"
main banner foitites
Ε.Φ.Φ.Ε: " Η πανδημία αποτέλεσε πρόκληση για εμάς "
kostas sirigos 1
Έχει σημασία να αποκτήσουμε παιδεία και κουλτούρα πρόληψης;
prwtovoulia newn
Πώς ο covid-19 άλλαξε την ζωή της νεολαίας
MINA GKAGKA COVER
ΜΙΝΑ ΓΚΑΓΚΑ «Είμαστε έτοιμοι για το δεύτερο κύμα»
stefanos kales
«Πιθανό να έχουμε εμβόλιο για τον COVID το φθινόπωρο ή τον χειμώνα»
mouzaka cover
Συνέντευξη της Λυδίας Μουζάκα στο περιοδικό Ciao