Ανακαλύψτε τι κάνει αυτά τα ζουμερά, πλούσια σε βιταμίνες και μέταλλα φρούτα τόσο καλά για εσάς, σύμφωνα με το άρθρο της ιστοσελίδας BCC Good Food.

Τα νεκταρίνια περιέχουν περίπου 85% νερό ανά 100 γραμμάρια, οπότε παρέχουν μεγάλη ενυδάτωση. Μια μερίδα 100 γρ. παρέχει επίσης 43 θερμίδες, περίπου 10 γρ. υδατάνθρακες (εκ των οποίων όλοι είναι ζάχαρη, καθώς πρόκειται για φρούτο), 1 γρ. πρωτεΐνη, αμελητέο λίπος και περίπου 1 γρ. φυτικές ίνες.

Τα νεκταρίνια έχουν καλό διατροφικό προφίλ, καθώς περιέχουν πολλές βιταμίνες και μέταλλα, συμπεριλαμβανομένου του β-καροτενίου, το οποίο τους δίνει το κιτρινοκόκκινο χρώμα τους. Το σώμα μπορεί να μετατρέψει το β-καροτένιο σε βιταμίνη Α, η οποία είναι απαραίτητη για την υποστήριξη της φυσιολογικής λειτουργίας του ανοσοποιητικού συστήματος και την υγεία του δέρματος και των ματιών μας.

Τα νεκταρίνια περιέχουν επίσης φυλλικό οξύ, που είναι απαραίτητο για τον υγιή σχηματισμό ερυθρών αιμοσφαιρίων, καθώς και λίγο ασβέστιο, φώσφορο και βιταμίνη Κ, τα οποία παίζουν ρόλο στην υγεία των οστών.

Τα νεκταρίνια είναι επίσης καλή πηγή αντιοξειδωτικών και, ειδικότερα, μιας συγκεκριμένης πολυφαινόλης, γνωστής ως γαλλικό οξύ, η οποία επί του παρόντος ερευνάται για τα πιθανά οφέλη της στην υγεία σε διάφορες καταστάσεις, όπως ο διαβήτης, ορισμένοι καρκίνοι, η υγεία του εγκεφάλου και η παχυσαρκία.