Η απώλεια βάρους μπορεί να είναι μια πρόκληση από μόνη της, πόσο μάλλον η απώλεια βάρους από μια συγκεκριμένη περιοχή του σώματός σας. Ιδιαίτερα, το επιπλέον λίπος στο πρόσωπο μπορεί να είναι ένα απογοητευτικό ζήτημα που πρέπει να επιλυθεί εάν σας ενοχλεί. Ευτυχώς, πολλές στρατηγικές μπορούν να αυξήσουν την καύση λίπους και να ‘’λεπτύνουν’’ το πρόσωπό σας. Εδώ είναι 8 αποτελεσματικές μέθοδοι για να σας βοηθήσουν να χάσετε λίπος στο πρόσωπό σας, σύμφωνα με το άρθρο της ιστοσελίδας Healthline.

1.Κάντε ασκήσεις προσώπου

Οι ασκήσεις προσώπου μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη βελτίωση της εμφάνισης του προσώπου, την καταπολέμηση της γήρανσης και τη βελτίωση της μυϊκής δύναμης. Μερικές αναφορές ισχυρίζονται ότι η προσθήκη ασκήσεων προσώπου στη ρουτίνα σας μπορεί επίσης να τονώσει τους μυς του προσώπου, κάνοντας το πρόσωπό σας να φαίνεται πιο λεπτό. Μερικές από τις πιο δημοφιλείς ασκήσεις περιλαμβάνουν το να φουσκώνετε τα μάγουλα σας. Σουφρώστε τα χείλη σας σε εναλλασσόμενες πλευρές και να κρατάτε ένα χαμόγελο ενώ σφίγγετε τα δόντια σας για αρκετά δευτερόλεπτα κάθε φορά. Μια άλλη μελέτη έδειξε ότι η εκτέλεση ασκήσεων μυών του προσώπου δύο φορές την ημέρα για 8 εβδομάδες αύξησε το πάχος των μυών και βελτίωσε την αναζωογόνηση του προσώπου.

2.Προσθέστε το cardio στη ρουτίνα σας

Συχνά, το επιπλέον λίπος στο πρόσωπό σας είναι το αποτέλεσμα του υπερβολικού σωματικού λίπους. Η απώλεια βάρους μπορεί να αυξήσει την απώλεια λίπους και να μειώσει το σώμα και το πρόσωπό σας. To cardio ή αερόβια άσκηση, είναι οποιοσδήποτε τύπος σωματικής δραστηριότητας που αυξάνει τον καρδιακό σας ρυθμό. Θεωρείται ευρέως μια από τις πιο αποτελεσματικές μεθόδους για την απώλεια βάρους. Πολλαπλές μελέτες έχουν διαπιστώσει ότι το cardio μπορεί να βοηθήσει στην προώθηση της καύσης λίπους και στην αύξηση της απώλειας λίπους. Επιπλέον, μια μελέτη διαπίστωσε ότι οι γυναίκες με παχυσαρκία παρουσίασαν μεγαλύτερη απώλεια λίπους με υψηλότερες ποσότητες καρδιακής άσκησης. Προσπαθήστε να κάνετε 150-300 λεπτά μέτριας έως έντονης άσκησης κάθε εβδομάδα, η οποία μεταφράζεται σε περίπου 20-40 λεπτό cardio ανά ημέρα. Μερικά κοινά παραδείγματα καρδιακής άσκησης περιλαμβάνουν τρέξιμο, χορό, περπάτημα, ποδηλασία και κολύμπι.

3.Καταναλώστε περισσότερο νερό

Μελέτες δείχνουν ότι το νερό μπορεί να σας δώσει αίσθηση πληρότητας και να αυξήσει την απώλεια βάρους. Στην πραγματικότητα, μια μικρή μελέτη διαπίστωσε ότι το πόσιμο νερό πριν από το γεύμα, μείωσε σημαντικά τον αριθμό των θερμίδων που καταναλώθηκαν κατά τη διάρκεια του γεύματος.  Άλλες έρευνες δείχνουν ότι το πόσιμο νερό μπορεί προσωρινά να αυξήσει το μεταβολισμό σας. Η αύξηση του αριθμού των θερμίδων που καίτε κατά τη διάρκεια της ημέρας μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση της απώλειας βάρους.

4.Περιορίστε την κατανάλωση αλκοόλ

Το να απολαύσετε ένα ποτήρι κρασί με το δείπνο είναι ωραίο, η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ όμως μπορεί να είναι ένας από τους μεγαλύτερους συντελεστές στη συσσώρευση λίπους του προσώπου και στο φούσκωμα. Το αλκοόλ έχει υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες αλλά χαμηλή σε θρεπτικά συστατικά και μπορεί να σχετίζεται με αυξημένο κίνδυνο αύξησης βάρους. Η διατήρηση της κατανάλωσης αλκοόλ υπό έλεγχο είναι ο καλύτερος τρόπος για τον έλεγχο της φούσκωσης που προκαλείται από το αλκοόλ και της αύξησης βάρους.

5.Μειώστε τους εξευγενισμένους υδατάνθρακες

Οι εκλεπτυσμένοι υδατάνθρακες όπως τα μπισκότα, τα κράκερ και τα ζυμαρικά είναι συνηθισμένοι ένοχοι αύξησης βάρους και αυξημένης αποθήκευσης λίπους.  Αυτοί οι υδατάνθρακες έχουν υποστεί μεγάλη επεξεργασία, αφαιρώντας τα ευεργετικά τους θρεπτικά συστατικά και τις  φυτικές ίνες και αφήνοντας λίγο πίσω από τη ζάχαρη και τις θερμίδες.  Επειδή περιέχουν πολύ λίγη ίνα, χωνεύονται γρήγορα, οδηγώντας σε αιχμές και πτώσεις στα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και υψηλότερο κίνδυνο υπερκατανάλωσης τροφής. Μία μελέτη σε 277 γυναίκες έδειξε ότι η υψηλότερη πρόσληψη εξευγενισμένων υδατανθράκων συσχετίστηκε με υψηλότερο κίνδυνο παχυσαρκίας και μεγαλύτερη ποσότητα λίπους στην κοιλιά. Παρόλο που καμία μελέτη δεν εξέτασε άμεσα τις επιδράσεις των εξευγενισμένων υδατανθράκων στο λίπος του προσώπου, η αντικατάστασή τους με κόκκους ολικής αλέσεως μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση της συνολικής απώλειας βάρους, κάτι που μπορεί επίσης να βοηθήσει στην απώλεια λίπους του προσώπου.

6.Αλλάξτε το πρόγραμμα ύπνου σας

Ο καλός ύπνος είναι μια σημαντική συνολική στρατηγική απώλειας βάρους. Μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να χάσετε λίπος στο πρόσωπο. Η στέρηση ύπνου μπορεί να προκαλέσει αύξηση των επιπέδων κορτιζόλης, μιας ορμόνης του στρες που συνοδεύεται από έναν μακρύ κατάλογο πιθανών παρενεργειών, συμπεριλαμβανομένης της αύξησης βάρους.  Μελέτες έχουν δείξει ότι τα υψηλά επίπεδα κορτιζόλης μπορούν να αυξήσουν την όρεξη και να μεταβάλουν το μεταβολισμό, με αποτέλεσμα την αύξηση της αποθήκευσης λίπους. Επιπλέον, η συμπίεση σε περισσότερο ύπνο μπορεί να σας βοηθήσει να ρίξετε επιπλέον κιλά. Μια μελέτη διαπίστωσε ότι η καλύτερη ποιότητα ύπνου συσχετίστηκε με την επιτυχή συντήρηση απώλειας βάρους. Αντίθετα, μελέτες δείχνουν ότι η στέρηση ύπνου μπορεί να αυξήσει την πρόσληψη τροφής, να προκαλέσει αύξηση βάρους και χαμηλότερο μεταβολισμό. Στην ιδανική περίπτωση, στοχεύστε τουλάχιστον 8 ώρες ύπνου ανά διανυκτέρευση για να βοηθήσετε τον έλεγχο του βάρους και την απώλεια λίπους στο πρόσωπο.

7.Παρακολουθήστε την πρόσληψη αλατιού!

Ένα χαρακτηριστικό της υπερβολικής πρόσληψης νατρίου είναι το φούσκωμα και μπορεί να συμβάλει στο πρήξιμο με την κατακράτηση υγρών στο πρόσωπο. Αρκετές μελέτες έχουν δείξει ότι η υψηλότερη πρόσληψη νατρίου μπορεί να αυξήσει την κατακράτηση υγρών, ειδικά σε άτομα που είναι πιο ευαίσθητα στις επιδράσεις του αλατιού. Τα μεταποιημένα τρόφιμα αντιστοιχούν σε περισσότερο από το 75% της πρόσληψης νατρίου στη μέση διατροφή, οπότε η αποκοπή τροφών για ευκολία, αλμυρά σνακ και μεταποιημένα κρέατα μπορεί να είναι ένας εύκολος και αποτελεσματικός τρόπος για τη μείωση της πρόσληψης νατρίου. Είναι πολύ βασικό να μειώσετε την πρόσληψη νατρίου για να κάνετε το πρόσωπό σας να φαίνεται πιο λεπτό.

Photos by Freepik