Τα λαχανικά πρέπει να αποτελούν μέρος κάθε διατροφής, ειδικά για άτομα με διαβήτη. Σας αναφέρουμε τα κορυφαία χαμηλά γλυκαιμικά λαχανικά που πρέπει να προσθέσουν οι διαβητικοί στη διατροφή τους, σύμφωνα με το άρθρο της ιστοσελίδας Medical Daily.

Πλούσια με απαραίτητα θρεπτικά συστατικά και φυτικές ίνες που δεν κάνουν τίποτα άλλο παρά καλό για το σώμα μας, τα λαχανικά, είναι ένα κρίσιμο μέρος της καθημερινής διατροφής όλων. Για τους ασθενείς με διαβήτη, τα λαχανικά αποτελούν μια ιδιαίτερα καλή πηγή τροφής, καθώς τα λαχανικά έχουν γενικά χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη. Ένα φαγητό με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη είναι καλό, επειδή δεν κάνει το επίπεδο γλυκόζης στο αίμα ενός ατόμου να αυξάνεται γρήγορα, σύμφωνα με την Επιστολή Υγείας του Χάρβαρντ.

Μπρόκολο

Ένα μη αμυλούχο λαχανικό που έχει πολύ λίγους υδατάνθρακες, το μπρόκολο είναι γεμάτο με πολλά θρεπτικά συστατικά που μπορούν να μας βοηθήσουν να παραμείνουμε υγιείς. Επίσης, δεν αυξάνει την αύξηση βάρους καθώς έχει πολύ λίγες θερμίδες.

Ντομάτες

Σχετικά φθηνό και εύκολο στην παρασκευή με χαμηλή βαθμολογία GI, οι ντομάτες είναι ιδανικές για διαβητικούς. Μπορείτε να τις απολαύσετε ωμές ή μαγειρεμένες. Οι ντομάτες έχουν αντιοξειδωτικά που είναι καλά για την καρδιά.

Σπανάκι

Αυτό το λαχανικό είναι ένα από τα πιο υγιή φυλλώδη χόρτα και είναι ευεργετικό όχι μόνο για εκείνους με διαβήτη, αλλά και για εκείνους που θέλουν να χάσουν βάρος. Όπως τα περισσότερα φυλλώδη χόρτα, είναι επίσης εύκολο στην προετοιμασία.

Παντζάρια

Περιέχει θρεπτικά συστατικά όπως βιταμίνη C και άλλα μέταλλα, τα τεύτλα είναι ένα φυτικό είδος ρίζας που μπορεί επίσης να βοηθήσει στην ενίσχυση της ανοσίας.

Καρότο

Ισχυρό με θρεπτικά συστατικά όπως πρωτεΐνες και τόνους ινών, τα καρότα είναι ιδανικά για διαβητικούς και έχουν βαθμολογία GI 39.