dyo-logo-200

Τips για να αποφύγετε τις ημικρανίες και τον πονοκέφαλο το καλοκαίρι

Μην ξεχνάτε να πίνετε νερό

Η κατανάλωση του νερού είναι σημαντική όλες τις εποχές του χρόνου και ιδιαίτερα το καλοκαίρι . Η αφυδάτωση μπορεί να προκαλέσει ημικρανίες και πονοκεφάλους. Ωστόσο, σημαντικό ρόλο παίζουν και τα υγρά που καταναλώνετε όπως τα αναψυκτικά ή το παγωμένο τσάι που εμπεριέχουν την καφεΐνη η όποια μπορεί να προκαλέσει επεισόδιο κεφαλαλγίας. Προτιμήστε ροφήματα που περιλαμβάνουν νερό ή ηλεκτρολύτες όπως τα ΄΄αθλητικά ΄΄ ποτά .

Να είστε προσεκτικοί κάτω από τις ακτίνες του ήλιου

Ο ήλιος είναι ένας ακόμη παράγοντας που δημιουργεί πονοκεφάλους και ημικρανίες .Αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι πρέπει να κάθεστε σε εσωτερικούς χώρους . Φορέστε πλατύγυρα καπέλα που καλύπτουν το πρόσωπο,τον λαιμό,τον θώρακα και τον αυχένα σας . Αγοράστε ομπρέλες θαλάσσης για να προστατευτείτε από τις ακτίνες του ήλιου και δροσιστείτε με ένα σπρέι που θα περιέχει παγωμένο νερό ή με μια βρεγμένη μπαντάνα γύρω από τον λαιμό σας.

Προσοχή στα αρώματα

Αν είστε ευαίσθητοι στις έντονες μυρωδιές και στα αρώματα επιλέξτε προϊόντα τα οποία δεν έχουν έντονη μυρωδιά .

Φορέστε γυαλιά ηλίου

Αγοράστε γυαλιά ηλίου που να έχουν καλή προστασία από τον ήλιο , επισκεφτείτε έναν οφθαλμίατρο και ύστερα βρείτε τα κατάλληλα γυαλιά ηλίου . Σημειώστε ότι τα ΄΄ψεύτικα ΄΄γυαλιά ηλίου μπορεί να προκαλέσουν διαστρέβλωση.Σε περίπτωση που σας ενοχλεί ακόμα το φως μαζί με τα γυαλιά ηλίου συνδυάστε τα με ένα καπέλο .

Μην ξεφύγετε από την καθημερινή σας ρουτίνα

Σε περιόδους διακοπών και όχι μόνο , προσπαθήστε να μην χάνετε αρκετές ώρες ύπνου και να μην παραλείπετε γεύματα διότι υπάρχει πιθανότητα να έχετε τάση για κεφαλαλγία .

Προσέξτε τα φάρμακα σας

Κρατήστε τα φάρμακα σας σε δροσερούς χώρους, διότι όταν βρίσκονται σε υψηλές θερμοκρασίες δεν έχουν την ίδια επίδραση στον οργανισμό σας .Στο σπίτι σας κρατήστε τα στο σκοτάδι ή σε ένα δροσερό μέρος .

Βρείτε χρόνο για τον εαυτό σας

Συνήθως οι περισσότεροι άνθρωποι αφιερώνουν περισσότερο χρόνο στις δουλειές τους και στην οικογένειες τους.Καθημερινά βρείτε λίγο χρόνο για τον εαυτό σας , 30 λεπτά για να χαλαρώσετε και να ξεκουραστείτε είναι ότι πρέπει ! Διαβάστε,γυμναστείτε,κάντε διαλογισμό ή απλά ηρεμήστε.Θα σας βοηθήσει να μείνετε υγιείς και να αντισταθείτε στις ημικρανίες .

Πηγή : American Migraine Foundation

 

 

 


Η Health Editor Προτείνει:

Κοινοποίησε αυτο το άρθρο:

Facebook
Twitter
Pinterest
WhatsApp
Email

Σχετικά άρθρα:

Ανακάλυψε το τελευταίο τεύχος του Δ.Υ.Ο.

Περισσότερα Άρθρα

kali ugeia sunentefksi
«Για καλή υγεία χρειάζεται μέτρο και κοινή λογική»
p kormas article
«Το τοπίο στην oρθοπαιδική αλλάζει συνεχώς»
klentzeris upogenitikotita
Πώς η πανδημία COVID19 προκάλεσε πτώση των γεννήσεων στην Ευρώπη και στην χώρα μας
antidoto pathitikotita
Η πανδημία απο την σκοπιά της ομάδας "Αντίδοτο στην Παθητικότητα"
main banner foitites
Ε.Φ.Φ.Ε: " Η πανδημία αποτέλεσε πρόκληση για εμάς "
kostas sirigos 1
Έχει σημασία να αποκτήσουμε παιδεία και κουλτούρα πρόληψης;
prwtovoulia newn
Πώς ο covid-19 άλλαξε την ζωή της νεολαίας
MINA GKAGKA COVER
ΜΙΝΑ ΓΚΑΓΚΑ «Είμαστε έτοιμοι για το δεύτερο κύμα»
stefanos kales
«Πιθανό να έχουμε εμβόλιο για τον COVID το φθινόπωρο ή τον χειμώνα»
mouzaka cover
Συνέντευξη της Λυδίας Μουζάκα στο περιοδικό Ciao