Μην ξεχνάτε να πίνετε νερό

Η κατανάλωση του νερού είναι σημαντική όλες τις εποχές του χρόνου και ιδιαίτερα το καλοκαίρι . Η αφυδάτωση μπορεί να προκαλέσει ημικρανίες και πονοκεφάλους. Ωστόσο, σημαντικό ρόλο παίζουν και τα υγρά που καταναλώνετε όπως τα αναψυκτικά ή το παγωμένο τσάι που εμπεριέχουν την καφεΐνη η όποια μπορεί να προκαλέσει επεισόδιο κεφαλαλγίας. Προτιμήστε ροφήματα που περιλαμβάνουν νερό ή ηλεκτρολύτες όπως τα ΄΄αθλητικά ΄΄ ποτά .

Να είστε προσεκτικοί κάτω από τις ακτίνες του ήλιου

Ο ήλιος είναι ένας ακόμη παράγοντας που δημιουργεί πονοκεφάλους και ημικρανίες .Αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι πρέπει να κάθεστε σε εσωτερικούς χώρους . Φορέστε πλατύγυρα καπέλα που καλύπτουν το πρόσωπο,τον λαιμό,τον θώρακα και τον αυχένα σας . Αγοράστε ομπρέλες θαλάσσης για να προστατευτείτε από τις ακτίνες του ήλιου και δροσιστείτε με ένα σπρέι που θα περιέχει παγωμένο νερό ή με μια βρεγμένη μπαντάνα γύρω από τον λαιμό σας.

Προσοχή στα αρώματα

Αν είστε ευαίσθητοι στις έντονες μυρωδιές και στα αρώματα επιλέξτε προϊόντα τα οποία δεν έχουν έντονη μυρωδιά .

Φορέστε γυαλιά ηλίου

Αγοράστε γυαλιά ηλίου που να έχουν καλή προστασία από τον ήλιο , επισκεφτείτε έναν οφθαλμίατρο και ύστερα βρείτε τα κατάλληλα γυαλιά ηλίου . Σημειώστε ότι τα ΄΄ψεύτικα ΄΄γυαλιά ηλίου μπορεί να προκαλέσουν διαστρέβλωση.Σε περίπτωση που σας ενοχλεί ακόμα το φως μαζί με τα γυαλιά ηλίου συνδυάστε τα με ένα καπέλο .

Μην ξεφύγετε από την καθημερινή σας ρουτίνα

Σε περιόδους διακοπών και όχι μόνο , προσπαθήστε να μην χάνετε αρκετές ώρες ύπνου και να μην παραλείπετε γεύματα διότι υπάρχει πιθανότητα να έχετε τάση για κεφαλαλγία .

Προσέξτε τα φάρμακα σας

Κρατήστε τα φάρμακα σας σε δροσερούς χώρους, διότι όταν βρίσκονται σε υψηλές θερμοκρασίες δεν έχουν την ίδια επίδραση στον οργανισμό σας .Στο σπίτι σας κρατήστε τα στο σκοτάδι ή σε ένα δροσερό μέρος .

Βρείτε χρόνο για τον εαυτό σας

Συνήθως οι περισσότεροι άνθρωποι αφιερώνουν περισσότερο χρόνο στις δουλειές τους και στην οικογένειες τους.Καθημερινά βρείτε λίγο χρόνο για τον εαυτό σας , 30 λεπτά για να χαλαρώσετε και να ξεκουραστείτε είναι ότι πρέπει ! Διαβάστε,γυμναστείτε,κάντε διαλογισμό ή απλά ηρεμήστε.Θα σας βοηθήσει να μείνετε υγιείς και να αντισταθείτε στις ημικρανίες .

Πηγή : American Migraine Foundation

 

 

 


Η Health Editor Προτείνει: