dyo-logo-200

Η ρουτίνα ομορφιάς για τις γυναίκες άνω των 50

Στην ηλικία των 50, δύο πράγματα παίζουν καθοριστικό ρόλο: η εμμηνόπαυση και η ορμονική γήρανση. Ο ερχομός της εμμηνόπαυσης σηματοδοτεί ένα νέο κεφάλαιο και αποτελεί μια καλή στιγμή για να επανεξετάσεις τον τρόπο ζωής σου.

Όσον αφορά στην επιδερμίδα, γίνεται πιο ξηρή, λεπτή, θαμπή και άτονη με έλλειψη άνεσης. Πολύ συχνά τραβάει και ξεφλουδίζει ειδικά μετά το ντους. Γι αυτό ευθύνεται ένα σύνολο παραγόντων, όπως η μείωση των οιστρογόνων, η επιβράδυνση του κυτταρικού μεταβολισμού, η μειωμένη σύνθεση κολλαγόνου και ελαστίνης, η συσσώρευση των νεκρών κυττάρων στην εξωτερική στοιβάδα της επιδερμίδας, η αποδιοργάνωση του επιδερμικού φραγμού. Τη φθορά του χρόνου δεν μπορείς να την σταματήσεις, αλλά μπορείς να επιβραδύνεις τα σημάδια πάνω της.

Προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς που χρειάζεται να χρησιμοποιείς

-Διάλεξε ένα ήπιο και απαλό προϊόν καθαρισμού, χωρίς άρωμα. Τα κοινά αλκαλικά σαπούνια σε συνδυασμό με ζεστό νερό είναι επιθετικά και αφυδατώνουν το δέρμα.

-Ενυδατώσου! Η ενυδάτωση μπορεί να βελτιώσει την ξηρότητα και να ενισχύσει τον προστατευτικό φραγμό της επιδερμίδας. Χρειάζεσαι προϊόντα με λιπίδια, όπως ceramides και υγροσκοπικούς παράγοντες που συγκρατούν το νερό, όπως το υαλουρονικό οξύ και η γλυκερίνη.

Υποσημείωση: Στην εμμηνόπαυση, η μείωση των οιστρογόνων και η αύξηση των ανδρογόνων ενδέχεται να προκαλέσουν την εμφάνιση σπυριών. Φρόντισε λοιπόν, τα ενυδατικά προϊόντα που επιλέγεις να μην είναι φαγεσωρογόνα, που σημαίνει ότι δεν φράζουν τους πόρους.

-Πόνταρε οπωσδήποτε σε προϊόντα αντιγήρανσης. Τα πιο κατάλληλα  συστατικά είναι εκείνα που διεγείρουν την παραγωγή κολλαγόνου και ελαστίνης. Σε αυτό θα σε βοηθήσει η ρετινόλη και άλλα τοπικά ρετινοειδή, όπως και η βιταμίνη C. Άλλη εναλλακτική είναι να αναζητάς προϊόντα που περιέχουν σύμπλοκα αναπλήρωσης, τα οποία μιμούνται τα οιστρογόνα.

-Πέρα από τη σωστή περιποίηση της επιδερμίδας, δώσε προσοχή και σε άλλους παράγοντες που θα σε βοηθήσουν να φτιάξεις την ποιότητα της ζωής σου, όπως η υγιεινή διατροφή, ο καλός ύπνος, η ψυχική ηρεμία. Προσπάθησε να κόψεις τις κακές συνήθειες, όπως το κάπνισμα και να ελαττώσεις το στρες κάνοντας διαλογισμό, γιόγκα ή όποια άλλη μορφή άσκησης σε βοηθάει.

 
Επιμέλεια: Πάτια Ιορδανίδου, Beauty Editor

Κοινοποίησε αυτο το άρθρο:

Facebook
Twitter
Pinterest
WhatsApp
Email

Σχετικά άρθρα:

Ανακάλυψε το τελευταίο τεύχος του Δ.Υ.Ο.

Περισσότερα Άρθρα

kali ugeia sunentefksi
«Για καλή υγεία χρειάζεται μέτρο και κοινή λογική»
p kormas article
«Το τοπίο στην oρθοπαιδική αλλάζει συνεχώς»
klentzeris upogenitikotita
Πώς η πανδημία COVID19 προκάλεσε πτώση των γεννήσεων στην Ευρώπη και στην χώρα μας
antidoto pathitikotita
Η πανδημία απο την σκοπιά της ομάδας "Αντίδοτο στην Παθητικότητα"
main banner foitites
Ε.Φ.Φ.Ε: " Η πανδημία αποτέλεσε πρόκληση για εμάς "
kostas sirigos 1
Έχει σημασία να αποκτήσουμε παιδεία και κουλτούρα πρόληψης;
prwtovoulia newn
Πώς ο covid-19 άλλαξε την ζωή της νεολαίας
MINA GKAGKA COVER
ΜΙΝΑ ΓΚΑΓΚΑ «Είμαστε έτοιμοι για το δεύτερο κύμα»
stefanos kales
«Πιθανό να έχουμε εμβόλιο για τον COVID το φθινόπωρο ή τον χειμώνα»
mouzaka cover
Συνέντευξη της Λυδίας Μουζάκα στο περιοδικό Ciao