Εάν  ανήκετε στην κατηγορία αυτών που βρίσκουν πάντα μια δικαιολογία για να μην γυμναστείτε θεωρώντας ότι είτε κάνει πολύ κρύο για να τρέξετε έξω, είτε έχει καύσωνα, ή δεν μπορείτε να υποστηρίξετε οικονομικά μια συνδρομή στο γυμναστήριο, ορίστε λοιπόν πώς να γίνετε πιο υγιείς, χωρίς να αισθάνεστε ότι είναι το πιο οδυνηρό πράγμα στον κόσμο, σύμφωνα με το άρθρο της ιστοσελίδας Cosmopolitan.

Ξεκινήστε με τον αριθμό 10

Προσπαθήστε να κάνετε μόνο 10 push-ups και 10 sit-ups κάθε μέρα, ακόμα κι αν δεν είναι συνεχόμενα. Επειδή κάτι είναι καλύτερο από το τίποτα, και μετά από λίγο, όταν αισθάνεστε ότι βρίσκετε τα σετ των 10 πολύ εύκολα, μπορείτε να το ανεβάσετε με τον δικό σας ρυθμό.

Σηκωθείτε κάθε μια ώρα

Έχουμε διαβάσει όλες τις αναφορές σχετικά με το πώς η καθιστική μέρα είναι κακή για την υγεία, με καμπούρα πάνω από ένα πληκτρολόγιο. Κάντε μια συνειδητή προσπάθεια να σηκωθείτε τουλάχιστον μία φορά την ώρα – πηγαίνετε στην τουαλέτα, κάντε ένα τσάι, ή ακόμα και απλώς πηγαίνετε για να πείτε γεια σε έναν συνάδελφο.

Περπατήστε τουλάχιστον 20 λεπτά την ημέρα

Ότι καιρό και να κάνει, δεν υπάρχουν δικαιολογίες για να πάρετε τις δημόσιες συγκοινωνίες. Χρησιμοποιήστε τα πόδια σας και κινηθείτε, ακόμη και μόλις 20 λεπτά την ημέρα, θα είναι μια βελτίωση για την υγεία σας. Είναι εύκολο να το τοποθετήσετε στο καθημερινό σας ακόμα και αν χρειαστεί να πάρετε έναν σκύλο για να τον βγάζετε βόλτα! Θα δείτε τι διαφορά θα κάνει τόσο στην υγεία σας όσο και στην ευτυχία σας!

Μην φύγετε από το σπίτι σας

Ναι, το διάβασες σωστά. δεν χρειάζεται καν να φύγετε από το σπίτι σας, ή ακόμα και από τον καναπέ, για να κάνετε μια γερή προπόνηση. Υπάρχουν πολλές ασκήσεις στο σπίτι που μπορείτε να κάνετε από το σαλόνι σας, που δεν θα απαιτούν να κάνετε τη μετακίνηση το γυμναστήριο. Κάντε κάποιες dips και μερικές lunges και δουλέψτε τους κοιλιακούς – όλα από την άνεση του σπιτιού σας. Δείτε μερικές ακόμη ιδέες εδώ:

Γυμναστική tabata

Εάν έχετε μόνο πέντε λεπτά, κατεβάστε την εφαρμογή χρονομέτρου Tabata για μια εξαιρετικά γρήγορη άσκηση. Η καθοδήγησή σας για 20 δευτερόλεπτα και 10 δευτερόλεπτα ξεκούραση κάνει μια εξαιρετική προπόνηση υψηλής έντασης που έχει τόσο οφέλη γυμναστικής, όσο και απώλεια βάρους. Τρέξτε για 20 δευτερόλεπτα και στη συνέχεια περπατήστε για 10, ή περπατήστε γρήγορα για 20’’ και ξαπλώστε για 10’’. Μπορείτε να κάνετε burpees, mountain climbers ή ακόμα και τη σανίδα (αν είστε αρκετά γενναίοι), η προπόνηση Tabata θα αυξήσει αμέσως το μεταβολισμό και τον καρδιακό σας ρυθμό και θα πρέπει να αρχίσετε να βλέπετε τα οφέλη σε χρόνο μηδέν.

Απενεργοποιήστε όλες τις συσκευές σας!

Δεν αφορά μόνο την άσκηση – η καθημερινή μας ζωή έχει πραγματικό αντίκτυπο στην υγεία και την ευεξία μας. Το να κοιμάστε αρκετά είναι ζωτικής σημασίας για να είστε σε φόρμα και οι δεκάδες συσκευές που διαθέτετε που σας αποσπούν την προσοχή καθημερινά δεν βοηθούν. Απενεργοποιήστε λοιπόν όλες τις συσκευές μία ώρα πριν πάτε για ύπνο και θα πρέπει να αρχίσετε να ξεκουράζεστε καλύτερα.

Μην ανησυχείτε για το πόση ώρα γυμνάζεστε 

Η ποιότητα της προπόνησής σας δεν εξαρτάται από το πόσο χρόνο σας παίρνει. Οποιαδήποτε άσκηση είναι υπέροχη και το πιο σημαντικό πράγμα για ξεκίνημα είναι να κινηθείτε! Μην προσπαθήσετε να αναρριχηθείτε σε ένα βουνό προτού καν περπατήσετε! Δεν έχει σημασία αν δεν κάνατε μια ολόκληρη ώρα γυμναστική, μπορείτε να τρέξετε για όσο θέλετε ή τρέξτε απλά γύρο από το τετράγωνο του σπιτιού σας.

Τρέξτε κατά την διάρκεια ενός τραγουδιού

Αντί να είστε πολύ φιλόδοξοι και στη συνέχεια απογοητεύεστε, τρέξτε απλά κατά την διάρκεια ενός τραγουδιού! 3 ή 3,5 λεπτά είναι αρκετά για αρχή, μετά περπάτημα και επανάληψη μετά από 1 ή 2 τραγούδια με τα ακουστικά σας.

Περάστε χρόνο στο κρεβάτι σας

Ας το παραδεχτούμε; ορισμένες μορφές άσκησης μπορεί να είναι διασκεδαστικές και το σεξ είναι ένα από αυτά. Έρευνα που διεξήχθη από επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο του Κεμπέκ στον Καναδά διαπίστωσε ότι η σεξουαλική δραστηριότητα μπορεί να είναι εξίσου αποτελεσματική στην καύση ενέργειας με τις ασκήσεις μέτριας έντασης. Οι γυναίκες μπορούν να κάψουν 90 θερμίδες κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής πράξης , η οποία είναι λίγο κάτω από το ήμισυ της ποσότητας που θα κάνατε σε ένα τρέξιμο 30 λεπτών. Ξέρουμε ποιο θα προτιμούσαμε να επιλέξουμε …

Κάντε γυμναστική κατά την διάρκεια των διαφημίσεων

Στους τεμπέληδες αρέσει να παρακολουθούν τηλεόραση. Γιατί λοιπόν να μην το συνδυάσετε με την άσκηση, και αφήστε το mini-work σας να διαρκέσει όσο οι διαφημίσεις. Εκτός αν παρακολουθείτε το Netflix, φυσικά, όπου δεν υπάρχουν διαφημίσεις. Εάν κάνετε μια γυμναστική πέντε λεπτών lunges, burpees, τζόκινγκ, κατά τη διάρκεια των διαφημίσεων, τότε μπορείτε να ανταμείψετε τον εαυτό σας χαλαρώνοντας στον καναπέ!

Photos by Pexels