Επιμέλεια Νεκταρία Καρακώστα, Δημοσιογράφος Υγείας

Ο κορωνoϊός μάς έχει φέρει όλους αντιμέτωπους με μια καινούργια πραγματικότητα και με βαθιές ανατροπές στην καθημερινότητα και τον τρόπο ζωής μας. Όχι σπάνια μάλιστα αναδύονται σαφή συναισθήματα ΑΒΟΗΘΗΤΟΥ!

Σε αυτό το κλίμα και με αίσθημα επιστημονικής ευθύνης και κοινωνικής αλληλεγγύης, ο Πρύτανης του ΕΚΠΑ κ. Θάνος Δημόπουλος, σε συνεργασία με την Α’ Πανεπιστημιακή Ψυχιατρική Κλινική του Αιγινητείου Νοσοκομείου (Διευθυντής Καθ. Λάμπης Παπαγεωργίου), ανέλαβαν την πρωτοβουλία για την οργάνωση και λειτουργία τηλεφωνικής γραμμής βοήθειας, συμβουλευτικής και ψυχολογικής υποστήριξης των συμπολιτών μας. Η τεράστια ανταπόκριση που υπήρξε από τους πολίτες της χώρας έδειξε και δείχνει τη μεγάλη αναγκαιότητα που υφίσταται αυτές τις κρίσιμες ώρες, για ενδυνάμωση και ψυχική στήριξη των συμπολιτών μας. Σε συνεργασία με το Υπουργείο Υγείας, η γραμμή ψυχοκοινωνικής στήριξης του Αιγινήτειου Νοσοκομείου γίνεται 5ψήφια, δηλαδή 10306, προσφέροντας:

  • Ψυχολογική Υποστήριξη από έγκριτους Ψυχολόγους
  • Ψυχιατρική αξιολόγηση & Συμβουλευτική
  • Ψυχολογική Υποστήριξη για Θέματα Παιδιού & Οικογένειας
  • Ψυχολογική Υποστήριξη για την Επαγγελματική Εξουθένωση Εργαζομένων στο Πεδίο της Υγειονομικής Περίθαλψης
  • Κοινωνική Αρωγή από Ομάδα Κοινωνικών Λειτουργών

Η τηλεφωνική γραμμή βοήθειας προσφέρει ένα παράθυρο διαλόγου, συμβουλών και ελπίδας και δίνει τη δυνατότητα σε άτομα που αντιμετωπίζουν κάποιο θέμα ψυχικής υγείας, για παράδειγμα Παθολογικό Άγχος, Παθολογικό Φόβο, Πανικό να μιλήσουν, να στηριχθούν και να έλθουν πιο κοντά στη λύση του προβλήματος.