Το νερό θεωρείται ένας από τους καλύτερους τρόπους για την πρόληψη της αφυδάτωσης και τη στήριξη της συνολικής υγείας, δεν είναι όμως ο μόνος τρόπος για να ενυδατωθείτε.

Πιο συναρπαστικό από το νερό, κατά τον γαστρεντερολόγο, Marvin Singh, MD, είναι το βιολογικό πράσινο τσάι γιασεμιού, ένα από τα αγαπημένα του ποτά φιλικά προς το έντερο. Είτε παγωμένο είτε ζεστό, το πράσινο τσάι γιασεμιού είναι πιο καλό για το σώμα σας από ό, τι μπορεί να συνειδητοποιήσετε.

Οφέλη του πράσινου τσαγιού γιασεμιού

Photo: Freepik

Οι κατεχίνες στο πράσινο τσάι, κυρίως η γαλλική επιγαλοκατεχίνη (EGCG), παρέχουν αντιφλεγμονώδη οφέλη. Έχει αποδειχθεί επίσης ότι απορροφούνται αποτελεσματικά στο γαστρεντερικό σωλήνα (GI), όπου οι ίδιες ιδιότητες που ρυθμίζουν τη φλεγμονή μπορούν να βοηθήσουν στη διαχείριση ή τη μείωση του κινδύνου διαταραχών του γαστρεντερικού σωλήνα.

Μαζί με τα αντιοξειδωτικά, τα φυτοχημικά στο πράσινο τσάι βοηθούν στη διατροφή του Akkermansia muciniphila, ενός μικροβίου που ευθυγραμμίζει τα εντερικά τοιχώματα.

Ενώ όλες οι ποικιλίες πράσινου τσαγιού υποστηρίζουν την υγεία του εντέρου, ο Singh λέει ότι του αρέσει ιδιαίτερα το πράσινο τσάι γιασεμιού λόγω της χαλαρωτικής μυρωδιάς των λουλουδιών. Δεδομένου του τι έχει ανακαλύψει η επιστήμη για τη σύνδεση του εντέρου-εγκεφάλου, οι χαλαρωτικές ιδιότητες του τσαγιού μπορούν να καταπραΰνουν όχι μόνο το στομάχι αλλά και το μυαλό.

Στην πραγματικότητα, η έρευνα το υποστηρίζει: Μελέτες έχουν δείξει ότι το πράσινο τσάι μπορεί να βελτιώσει τη διάθεση και τη γνωστική λειτουργία. Πιο συγκεκριμένα, η κατανάλωση μόλις μισού φλιτζανιού πράσινου τσαγιού μειώνει τους κινδύνους κατάθλιψης και άνοιας.