dyo-logo-200

BEAUTY FOODS: 5 ΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΛΟ ΣΤΟ ΔΕΡΜΑ ΣΟΥ

Οι τροφές που επιλέγεις να καταναλώνεις μπορεί να ομορφύνουν την επιδερμίδα σου σε πολλά επίπεδα. Ανακάλυψε ποια «beauty foods» προσφέρουν ενυδάτωση, λάμψη, και προστασία από τον ήλιο και τις περιβαλλοντικές επιθέσεις.

Η επιδερμίδα σου έχει φίλους και εχθρούς. Η καλλυντική περιποίηση ανήκει στους πρώτους, ενώ το στρες και η έκθεση στους περιβαλλοντικούς παράγοντες στους δεύτερους. Ανάλογα με τις τροφές που καταναλώνεις (και τη συχνότητα που το κάνεις), η διατροφή μπορεί να έχει ευεργετικά ή καταστροφικά αποτελέσματα στο δέρμα. Εσύ, λοιπόν, ποια beauty foods θα βάλεις στο τραπέζι σου σήμερα;

Όλοι έχουμε δικαίωμα σε μια υπέροχη επιδερμίδα. Κι επειδή η ομορφιά πηγάζει από μέσα μας, φρόντισε να καταναλώνεις τροφές που βελτιώνουν και ενισχύουν την καλή και υγιή όψη της δικής σου επιδερμίδας, ανεξάρτητα από τον τύπο της. Τα beauty foods είναι απαραίτητο συστατικό σε μια ολιστική προσέγγιση της ομορφιάς και της ευεξίας. Ανακάλυψε, λοιπόν, ποιες τροφές θα γίνουν το όπλο σου για ενυδάτωση, λάμψη και προστασία από τον ήλιο και τις περιβαλλοντικές επιθέσεις.

Beauty food #1: Οι κόκκινες πιπεριές

H συστηματική τοπική εφαρμογή της βιταμίνης C είναι σημαντική και ευεργετική για το δέρμα. Τι θα έλεγες να γευτείς τη βιταμίνη C και τις πολύτιμες ιδιότητές της από τα τρόφιμα; Έτσι, θα προλάβεις με νόστιμο τρόπο όλες τις ευεργετικές ιδιότητές της, όπως η αντιοξειδωτική δράση, η λάμψη και αντιγήρανση. Έρευνα που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό The American Journal of Clinical Nutrition έχει δείξει ότι η κατανάλωση μεγάλης ποσότητας βιταμίνης C συνδέεται με λιγότερες ρυτίδες στο δέρμα, ενώ άλλες έρευνες επιβεβαιώνουν την αντικαρκινική της δράση.

 

beauty foods

Unsplash

 

Εξαιρετική πηγή βιταμίνης C είναι η κόκκινη πιπεριά. Καθημερινά, γέμιζε μισή κούπα με κόκκινες πιπεριές, περίπου 120 γραμμάρια δηλαδή, και ενίσχυε τη σαλάτα, το σνακ και την ομελέτα σου.

Remaining Time-0:00
Fullscreen
Mute

Beauty food #2: Ο σολομός, ο τόνος και τα άλλα λιπαρά ψάρια

Τα λιπαρά ψάρια, όπως ο σολομός, ο τόνος, το σκουμπρί και η ρέγγα, αποτελούν πλούσια πηγή ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, που ανήκουν στην ομάδα των πολυακόρεστων λιπαρών οξέων. Ο οργανισμός μας δεν μπορεί να τα βιοσυνθέσει, οπότε χρειάζεται να τα παίρνει από τις τροφές. Τα ωμέγα-3 προσφέρουν σημαντικά οφέλη στην καλή λειτουργία του εγκεφάλου και της καρδιάς. Ταυτόχρονα, παίζουν σημαντικό ρόλο στην υγιή κατάσταση της επιδερμίδας.

 

beauty foods

Unsplash

Βασικό πλεονέκτημά τους είναι ότι προσφέρουν ενυδάτωση, εμποδίζοντας τη διαδερμική απώλεια νερού και αποτρέποντας την αφυδάτωση. Επιπλέον, η  αντιφλεγμονώδης δράση τους περιορίζει την ευαισθησία στην ηλιακή ακτινοβολία, προλαμβάνει την ακτινική ελάστωση (μεταβολές της υφής και της χροιάς του δέρματος, το οποίο έχει υποστεί τη βλαπτική επίδραση του ήλιου) και τη φωτογήρανση.

Beauty food #3: Ο ηλιόσπορος

Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Food & Function, η κατανάλωση βιταμίνης E και C μέσα από τις τροφές προσφέρει έξτρα προστασία από τις βλαβερές ακτίνες του ήλιου.

 

beauty foods

Unsplash

 

Μια νόστιμη πηγή βιταμίνης Ε είναι οι ηλιόσποροι. Πάρε μια χούφτα και ρίξε τους σε ένα μπολ με πράσινη σαλάτα με σπανάκι, το οποίο είναι πλούσιο σε βιταμίνη C. Θα δημιουργήσεις το πιο αντιοξειδωτικό combo ομορφιάς.

Beauty food #4: Το πράσινο τσάι

Αν αγαπάς τα ροφήματα, σίγουρα θα απολαμβάνεις μια ζεστή κούπα με πράσινο τσάι τις κρύες μέρες του χειμώνα. Είναι ένας εύκολος τρόπος να χαλαρώνεις και να αποσυμπιέζεσαι από τους εντατικούς ρυθμούς της μέρας.

Ταυτόχρονα, όμως, το πράσινο τσάι μπορεί να καταπραΰνει και το δέρμα σου από το στρες και την πίεση, χάρη στις αντιφλεγμονώδεις και αντιοξειδωτικές ιδιότητές του. Πλούσιο σε κατεχίνες, ενεργοποιεί τον μεταβολισμό και βοηθάει στην καύση λίπους. Μην περιμένεις, βέβαια, θαύματα! Ένα απλό tip είναι να καταναλώνεις μεγάλη ποσότητα μέσα στη μέρα, που θα σου προκαλέσει κορεσμό και θα περιορίσει την όρεξή σου.

Beauty food #5: Το καρότο και τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά

Τα μοβ και τα πορτοκαλί καρότα είναι η πλουσιότερη φυσική πηγή βήτα-καροτίνης (προβιταμίνη Α). Με την κατανάλωση των καρότων ο οργανισμός μετατρέπει τη βήτα-καροτίνη σε βιταμίνη Α, η οποία είναι εξαιρετικά θρεπτική για το δέρμα, καθώς συμβάλλει στην ενίσχυση της κυτταρικής ανανέωσης και του χαρίζει ζωντάνια και λάμψη. Επιπλέον, τα καρότα είναι πλούσια σε φολικό οξύ, ένα εξαιρετικό αντιοξειδωτικό που καταπολεμά τις ελεύθερες ρίζες και προσφέρει φωτοπροστασία.

 

beauty foods

Unsplash

Συνδύασε τα καρότα με πράσινα φυλλώδη λαχανικά (σπανάκι, λαχανίδα, μπρόκολο), που περιέχουν αντιοξειδωτικές και βιοφλαβονοειδείς ουσίες, όπως η λουτεΐνη και η ζεαξανθίνη. Ο δυναμικός συνδυασμός τους προστατεύει το δέρμα από την έκθεση στην ηλιακή ακτινοβολία και τη φθορά που αυτή προκαλεί.

Πηγή: https://www.ow.gr/

Κοινοποίησε αυτο το άρθρο:

Facebook
Twitter
Pinterest
WhatsApp
Email

Σχετικά άρθρα:

Ανακάλυψε το τελευταίο τεύχος του Δ.Υ.Ο.

Περισσότερα Άρθρα

kali ugeia sunentefksi
«Για καλή υγεία χρειάζεται μέτρο και κοινή λογική»
p kormas article
«Το τοπίο στην oρθοπαιδική αλλάζει συνεχώς»
klentzeris upogenitikotita
Πώς η πανδημία COVID19 προκάλεσε πτώση των γεννήσεων στην Ευρώπη και στην χώρα μας
antidoto pathitikotita
Η πανδημία απο την σκοπιά της ομάδας "Αντίδοτο στην Παθητικότητα"
main banner foitites
Ε.Φ.Φ.Ε: " Η πανδημία αποτέλεσε πρόκληση για εμάς "
kostas sirigos 1
Έχει σημασία να αποκτήσουμε παιδεία και κουλτούρα πρόληψης;
prwtovoulia newn
Πώς ο covid-19 άλλαξε την ζωή της νεολαίας
MINA GKAGKA COVER
ΜΙΝΑ ΓΚΑΓΚΑ «Είμαστε έτοιμοι για το δεύτερο κύμα»
stefanos kales
«Πιθανό να έχουμε εμβόλιο για τον COVID το φθινόπωρο ή τον χειμώνα»
mouzaka cover
Συνέντευξη της Λυδίας Μουζάκα στο περιοδικό Ciao