Ο ύπνος των περισσότερων ανθρώπων , διαταράσσεται όταν αγχωνόμαστε , και ειδικότερα σε περιόδους που τον χρειαζόμαστε περισσότερο . Ωστόσο υπάρχουν φυσικές θεραπείες , είτε είναι τρόποι ρουτίνας είτε είναι συμπληρώματα που μας βοηθούν πολλές φορές όταν οι αμφισβητήσεις και οι ανησυχίες μας στοιχειώνουν πριν κλείσουμε τα μάτια μας .

Εδώ θα βρείτε μερικούς τρόπους που θα σας βοηθήσουν να ξεκουραστείτε έτσι όπως σας αξίζει .

H Shanelle McKenzie, η συνιδρύτρια του Villij, και η συνάδελφος της Kim Knight θα μας μιλήσουν σχετικά με το παραπάνω θέμα .

ΑΚΟΥΣΕ ΗΡΕΜΗ ΜΟΥΣΙΚΗ

Κατά την διάρκεια των ημερών που έχουμε πρόβληματα με την ξεκούραση , ακούμε αργή και χαλαρωτική μουσική R&B , μουσική που συνήθως μας αποκοιμίζει μας συμβουλεύει η McKenzie. Dr. McClellan .Σε περίπτωση που ξυπνήσετε, μην ανοίξετε τα φώτα , βάλτε μουσική που σας δημιουργεί μια θετική αύρα . Φανταστείτε τι φέρνει χαρά στην ζωή σας και αυτό θα σας βοηθήσει να ξανά κοιμηθείτε .

ΑΡΩΜΑΤΟΘΕΡΑΠΕΙΑ

Η Knight προτείνει να χρησιμοποιήσετε υγραντήρα για να βελτιώσετε την ποιότητα του αέρα .Βοηθάει στην αναπνοή και σας κρατάει το δέρμα σας ενυδατωμένο . Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αιθέρια έλαια για να χαλαρώσετε προτού κοιμηθείτε .

ΚΑΝΕ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟ

Μπορείς να κάνεις γίογκα και να συντονίσεις την αναπνοή με το σώμα σου ή μπορείς απλά να κάτσεις και να συγκεντρωθείς στις αναπνοές σου . Επίσης μπορείς να χρησιμοποιήσεις εφαρμογές για τον διαλογισμό .

ΚΑΝΤΕ ΕΝΑ ΖΕΣΤΟ ΝΤΟΥΣ Ή ΜΠΑΝΙΟ

Ακόμα και τους ζεστούς μήνες , η Dr. McClellan προτείνει ένα ζεστό μπάνιο , το οποίο μπορεί να μειώσει το στρες.

ΠΙΕΙΤΕ ΧΑΜΟΜΗΛΙ

Η Knight προτείνει να πίνετε ζεστό χαμομήλι πριν την ώρα του ύπνου .΄Ενα φλιτζάνι χαμομήλι ( έχουμε άφθονο στην ελληνική φύση ) θα σας βοηθήσει να ηρεμήσετε και να κοιμηθείτε .

ΚΑΝΕ ΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΣΟΥ ΠΙΟ ΑΝΕΤΟ

Μπορείτε να βρείτε μεγάλα μαξιλάρια και αφράτες κουβέρτες που θα σας κάνουν να νιώσετε άνετα , ασφαλής , και με την αίσθηση ότι αγκαλιάζεται κάποιον.

Πηγή : VOGUE AMERICA