Άμα θέλετε την τέλεια επίπεδη κοιλιά σταματήστε να καταναλώνετε αυτά τα 7 τρόφιμα. Σύμφωνα με το άρθρο της ιστοσελίδας Delish.

  1. Κόκκινο κρέας

Μπορεί να έχετε απολύτως καλές προθέσεις να προσπαθήσετε να ενισχύσετε την πρόσληψη πρωτεΐνης και να διατηρήσετε τη διατροφή σας χαμηλή σε υδατάνθρακες, αλλά εάν παίρνετε την πρωτεΐνη σας από λάθος πηγές, θα μπορούσε πραγματικά θα κερδίσετε λίπος στην κοιλιά. Προσπαθήστε να καταναλώνετε σε άπαχες πρωτεΐνες όπως ψάρι, κοτόπουλο και γαλοπούλα και μείνετε μακριά από λιπαρά κομμάτια κόκκινου κρέατος.

  1. Ζάχαρη

Sugar

Η ζάχαρη έχει πολλές αρνητικές επιπτώσεις στο σώμα σας, οπότε δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι συνδέεται επίσης με το υπερβολικό λίπος της κοιλιάς. Η αποφυγή της ζάχαρης για πάντα θα είναι προφανώς δύσκολη, αλλά προσπαθήστε να περιορίσετε την ποσότητα που καταναλώνετε καθημερινά και να προσέχετε την ‘’κρυμμένη’’ ζάχαρη, σε  γιαούρτι, χυμούς, ποτά, καφέ και σάλτσες.

  1. Αλκοόλ

Beer

Αν και το κόκκινο κρασί έχει οφέλη για την υγεία, δυστυχώς, οι θερμίδες από το αλκοόλ αποθηκεύονται εν μέρει ως λίπος της κοιλιάς, έτσι, όπως όλα τα καλά πράγματα χρειάζεται μέτρο.

  1. Συσκευασμένα τρόφιμα

Πιθανότατα γνωρίζετε ότι τα συσκευασμένα, επεξεργασμένα τρόφιμα είναι κακά για εσάς λόγω των υψηλών ποσοτήτων νατρίου και ζάχαρης που περιέχουν, αλλά υπάρχει ένας άλλος λόγος να τα αποφύγετε: Συχνά περιέχουν πρόσθετα τρανς λιπαρά. Τα trans λιπαρά βοηθούν στην παράταση της διάρκειας ζωής των τροφίμων, αλλά προκαλούν επίσης φλεγμονή και υπερβολικό λίπος στην κοιλιά.

  1. Εξευγενισμένοι υδατάνθρακες

sliced white bread

δεν χρειάζεται να πάρετε χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες για να είστε υγιείς, αλλά πρέπει να επιλέξετε τους σωστούς υδατάνθρακες. Οι εξευγενισμένοι υδατάνθρακες που έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και θρεπτική αξία έχουν αποδειχθεί ότι αυξάνουν το λίπος της κοιλιάς, ενώ οι σπόροι με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες μπορούν πραγματικά να το μειώσουν.

  1. Τυρί

Δεν υπάρχει αγάπη μεγαλύτερη από την αγάπη μας για όλα τα τυριά, αλλά επειδή μπορεί να περιέχει κορεσμένα λιπαρά, η υπερβολική κατανάλωση μπορεί σίγουρα να εμφανιστεί στο μέρος που το λιγότερο θέλετε: στο στομάχι σας. Αλλά επειδή μια ζωή χωρίς τυρί δεν αξίζει, φάτε τα με μέτρο και αντισταθμίστε τους πόθους με υγιή λίπη που βρίσκονται σε σολομό, λάδι και καρύδια.

  1. Γαλακτοκομικά προϊόντα

Milk

Ανεξάρτητα από το εάν γεννηθήκατε ή δεν έχετε δυσανεξία στη λακτόζη, καθώς μεγαλώνουμε, πολλοί άνθρωποι αρχίζουν να δυσκολεύονται να αφομοιώσουν τη λακτόζη σε γαλακτοκομικά προϊόντα, τα οποία στη συνέχεια μπορούν να διαταράξουν την πέψη μας, να επιδεινώσουν το στομάχι μας και να προκαλέσουν χρόνια αέρια και φούσκωμα. Επιπλέον, τα γαλακτοκομικά προϊόντα με πλήρη λιπαρά μπορούν επίσης να οδηγήσουν σε λίπος στην κοιλιά, όταν υπερκαταναλώνονται.