Ενώ είναι επιτακτική ανάγκη να τρώτε μια υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή, υπάρχουν ορισμένες τροφές που κάθε γυναίκα πρέπει να συμπεριλάβει στη διατροφή της τροφές που είναι εξαιρετικές όχι μόνο για τη γενική υγεία, αλλά που μπορούν πραγματικά να σας προφυλάξουν από μια σειρά ασθενειών, σύμφωνα με το άρθρο της ιστοσελίδας Times of India.

Σπανάκι

Washed spinach leaves in a bowl on a wooden table Free Photo

Μπορεί να μην είναι το πιο δελεαστικό πράγμα που τρώει κανείς, αλλά το σπανάκι έχει τόσα πολλά μεταλλικά στοιχεία και βιταμίνες που θα ήταν μεγάλο λάθος να μην το φάτε. Γεμάτο με μαγνήσιο, το οποίο λέγεται ότι μειώνει τα συμπτώματα που εμφανίζονται στις  γυναίκες πριν την περίοδο τους (Premenstrual Syndrome), το σπανάκι είναι επίσης καλό για την υγεία των οστών, διατηρεί το σάκχαρο στο αίμα υπό έλεγχο και μειώνει τον κίνδυνο κρίσης άσθματος.

Σπόροι λιναριού

Flax seeds linseed superfood healthy organic food concept Free Photo

Με γενναιόδωρες δόσεις ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, οι σπόροι λιναριού είναι εξαιρετικοί για την καρδιά και τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σας. Με ισχυρές αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες, η καθημερινή κατανάλωση λιναρόσπορου θα είναι εξαιρετική για την υγεία σας. Εκτός από αυτό, οι αθώοι στην όψη σπόροι είναι επίσης καλοί στη μείωση των επεισοδίων του συνδρόμου ευερέθιστου εντέρου.

Κράνμπερι

Cranberry Free Photo

Εκτός από το ότι είναι νόστιμα, τα κράνμπερι μπορούν πραγματικά να σας προστατεύσουν από καρδιακές παθήσεις και τερηδόνα, και σε ένα βαθμό, από λοιμώξεις του ουροποιητικού συστήματος. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι είναι γεμάτα με φυτοθρεπτικά συστατικά και οι αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητές τους σας προστατεύουν από πλήθος παθήσεων.

Ντομάτες

Side view of woman hands holding tomatoes with other ones on wood Free Photo

Ενώ οι ντομάτες είναι βασικό συστατικό στα περισσότερα σπίτια, πολλοί άνθρωποι υποτιμούν τη δύναμη αυτού του φρούτου. Περιέχοντας λυκοπένιο, μια χρωστική ουσία, όλο και περισσότερες μελέτες λένε ότι οι ντομάτες μειώνουν την εμφάνιση καρκίνου του μαστού και καρδιακών παθήσεων. Βελτιώνουν επίσης την υγεία των οστών και συμβάλλουν στη μείωση της χοληστερόλης.

Βρώμη

Raw barley grain in old dark background Free Photo

Εκτός του ότι κάνει καλό στην καρδιά σας, βελτιώνει την πέψη και διατηρεί την αρτηριακή πίεση υπό έλεγχο, η βρώμη βοηθά επίσης στην πρόληψη των εναλλαγών της διάθεσης που σχετίζονται με το προεμμηνορροϊκό σύνδρομο. Φορτωμένη σε φυτικές ίνες, η βρώμη μπορεί επίσης να μειώσει τη χοληστερόλη και να διατηρήσει την ομαλή λειτουργία του γαστρεντερικού σας συστήματος.