dyo-logo-200

4 ΑΣΚΗΣΕΙΣ FACE YOGA ΓΙΑ ΑΝΤΙΓΗΡΑΝΣΗ

Αν το πάρεις απόφαση να γυμνάσεις το πρόσωπό σου με face yoga σε καθημερινή βάση, θα δεις βελτίωση στα σημάδια γήρανσης και θα καθυστερήσεις τις πρώτες ρυτίδες.

Γνωρίζεις ότι έχεις 57 μυς στο πρόσωπό σου, οι οποίοι χρειάζονται γυμναστική όπως ακριβώς και το σώμα σου; Αν προσπαθείς να αποφύγεις το botox και προτιμάς τις φυσικές λύσεις αντιγήρανσης, η καλύτερη εναλλακτική είναι η face yoga.

Η face yoga αποτελεί τη μοναδική φυσική μέθοδο που μειώνει τα σημάδια της γήρανσης και της έντασης σε πρόσωπο και λαιμό. Είναι μια ολιστική προσέγγιση της ομορφιάς, που απευθύνεται σε όλους και περιλαμβάνει έναν ολοκληρωμένο συνδυασμό ασκήσεων yoga, μασάζ, πιέσεων και χαλάρωσης.

Η face yoga ενδείκνυται σε πολλές περιπτώσεις. Όταν δεις τις πρώτες γραμμές και ρυτίδες να διαγράφονται στην επιδερμίδα σου, όταν προσπαθείς να τις προλάβεις, ή όταν έχεις απλώς ανάγκη από χαλάρωση, οι ασκήσεις και οι τεχνικές face yoga θα σου χαρίσουν ένα υγιές, τονωμένο και ξεκούραστο πρόσωπο. Φτάνει μόνο να τις εκτελείς με συνέπεια και να τις επαναλαμβάνεις σε καθημερινή βάση, για 6 έως 8 εβδομάδες τουλάχιστον, ώστε να δεις αποτελέσματα.

Παρακάτω σου προτείνουμε τέσσερις ασκήσεις face yoga για διαφορετικά σημεία του προσώπου, το μέτωπο, τον λαιμό και τα μάτια.

Η άσκηση: «Σιδέρωσε» το μέτωπο

  • Κλείσε τα χέρια σου σε γροθιές και ακούμπησέ τα στο κέντρο του μετώπου.
  • Άρχισε να τα πιέζεις απαλά, σαν να σιδερώνεις το δέρμα σου με κατεύθυνση προς τα πάνω και προς τα έξω, χωρίς να βάζεις πολλή δύναμη.
  • Μείνε σε αυτή τη στάση για μερικά δευτερόλεπτα, ενώ εισπνέεις αργά από το στόμα.

Tα οφέλη:

Με αυτή την άσκηση χαλαρώνεις τους μυς του μετώπου, που είναι πολύ δυνατοί. Η κίνηση είναι ιδιαίτερα ευεργετική για όσους κάνουν έντονες εκφράσεις και συσσωρεύουν όλη την ένταση (και τις οριζόντιες γραμμές/ρυτίδες) σε εκείνη την περιοχή! Να θυμάσαι ότι με κάθε συνοφρύωμα υπάρχει ένας μυς που πηγαίνει προς τα κάτω. Πρέπει να τον μάθεις να αποκτήσει ελαστικότητα, ώστε να έχει τη δύναμη να ανεβαίνει προς τα πάνω.

Η άσκηση: Διώξε το διπλοσάγονο

  • Σούφρωσε τα χείλη σου σαν να στέλνεις φιλάκια.
  • Στρίψε το κεφάλι σου προς τη μία πλευρά του προσώπου ανυψώνοντάς το σε μικρή κλίση 45 μοιρών.
  • Νιώσε το τράβηγμα στον λαιμό.
  • Μείνε εκεί για μερικά δευτερόλεπτα.
  • Κάνε το ίδιο και στην άλλη πλευρά.

Τα οφέλη:

Αυτή η άσκηση συσφίγγει τον λαιμό και το σαγόνι και είναι ιδανική αν θέλεις να αποφύγεις το διπλοσάγονο. Ωστόσο, θέλει προσοχή για να μην δημιουργηθούν έξτρα ρυτίδες γύρω από το στόμα, δηλαδή το λεγόμενο barcode, που προκαλείται επίσης όταν καπνίζεις. Αν έχεις έστω και μια μικρή προδιάθεση, είναι καλύτερο να αποφύγεις τη συγκεκριμένη άσκηση.

Η άσκηση: The Face Lift

  • Βάλε τις παλάμες σου στους κροτάφους.
  • Πίεσε πολύ απαλά τα χέρια σου προς τα πάνω και προς τα πίσω κάνοντας μια μικρή ανοδική κίνηση.
  • Άνοιξε το στόμα σου και σχημάτισε το γράμμα Ο.
  • Ρίξε το πηγούνι σου για να επιμηκύνεις το πρόσωπό σου όσο περισσότερο γίνεται.
  • Μείνε σε αυτή τη στάση για μερικά δευτερόλεπτα.

Τα οφέλη:

Η άσκηση προσφέρει τόνωση σε όλη την περιοχή του προσώπου και βελτιώνει το πρήξιμο, καθώς διεγείρει την κινητοποίηση της λέμφου.

Η άσκηση: The Εye Lift

  • Κράτα κάτω τους ώμους, σήκωσε ψηλά το δεξί χέρι και πέρασέ το πάνω από το κεφάλι.
  • Τοποθέτησε τα δάχτυλά σου στους κροτάφους. Πιο συγκεκριμένα, ακούμπησε τον παράμεσο στην εξωτερική πλευρά των φρυδιών και τον μέσο στον κρόταφο.
  • Κράτα τα δάχτυλα σε αυτή τη θέση και πίεσέ τα απαλά για να ανυψώσεις ελαφρά τα μάτια προς τα πίσω και προς τα πάνω.
  • Πάρε μια βαθιά εισπνοή και τράβηξε το κεφάλι σου απαλά προς την αντίθετη πλευρά πάνω από τον ώμο, κρατώντας το στήθος ανοιχτό. Θα νιώσεις ένα ανακουφιστικό stretching στην περιοχή του λαιμού.
  • Μείνε σε αυτή τη στάση και ανάπνεε ήσυχα από το στόμα. Κάνε μια απότομη εκπνοή βγάζοντας –προαιρετικά– τη γλώσσα έξω.
  • Ολοκλήρωσε με την άλλη πλευρά.

Τα οφέλη:

Αρχικά, με το stretching προσφέρεις στους μυς του προσώπου και του λαιμού μια υπέροχη αίσθηση χαλάρωσης. Επιπλέον, διεγείροντας την κυκλοφορία του αίματος βελτιώνεις την ελαστικότητα και τη σφριγηλότητα της επιδερμίδας, τονώνεις την περιοχή γύρω από τα μάτια και περιορίζεις το οίδημα.

Πηγή: https://www.ow.gr/

 

Κοινοποίησε αυτο το άρθρο:

Facebook
Twitter
Pinterest
WhatsApp
Email

Σχετικά άρθρα:

Ανακάλυψε το τελευταίο τεύχος του Δ.Υ.Ο.

Περισσότερα Άρθρα

kali ugeia sunentefksi
«Για καλή υγεία χρειάζεται μέτρο και κοινή λογική»
p kormas article
«Το τοπίο στην oρθοπαιδική αλλάζει συνεχώς»
klentzeris upogenitikotita
Πώς η πανδημία COVID19 προκάλεσε πτώση των γεννήσεων στην Ευρώπη και στην χώρα μας
antidoto pathitikotita
Η πανδημία απο την σκοπιά της ομάδας "Αντίδοτο στην Παθητικότητα"
main banner foitites
Ε.Φ.Φ.Ε: " Η πανδημία αποτέλεσε πρόκληση για εμάς "
kostas sirigos 1
Έχει σημασία να αποκτήσουμε παιδεία και κουλτούρα πρόληψης;
prwtovoulia newn
Πώς ο covid-19 άλλαξε την ζωή της νεολαίας
MINA GKAGKA COVER
ΜΙΝΑ ΓΚΑΓΚΑ «Είμαστε έτοιμοι για το δεύτερο κύμα»
stefanos kales
«Πιθανό να έχουμε εμβόλιο για τον COVID το φθινόπωρο ή τον χειμώνα»
mouzaka cover
Συνέντευξη της Λυδίας Μουζάκα στο περιοδικό Ciao